tpoic's zijn altijd goedquote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere hè
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere hè
quote:
Ik ook...quote:
quote:
mensen die mensen die tomaten afkraken afkrakenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mensen die tomaten afkraken
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mensen die mensen die tomaten afkraken afkraken
in the name of love,quote:Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef JortK het volgende:
STOP!
WMzquote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef Muck het volgende:
tomaten huuuuuu!
Ik zat eerder met Hammertime in me hoofdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
in the name of love,
before you break my heart!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zat eerder met Hammertime in me hoofd
Ja, wat nou?quote:
quote:prive
Vader derde kind bevestigt:
'Britney is zwanger!'
door onze redactie
Britney Spears (25) is in verwachting van haar derde kind! Althans, dat beweert het Amerikaanse tijdschrift In Touch. De vader zou muziekproducer J.R. Rotem zijn. Volgens het magazine heeft hij het nieuws zelfs exclusief aan hen bevestigd door te zeggen: „Het is waar.”
Britney Spears en naar verluidt de vader van haar derde kind JR Rotem...
Foto: ©bfc/Finalpixx.com
Bovendien zou Britney e-mailtjes naar vrienden en bekenden hebben gestuurd met daarin het grote nieuws inclusief een serie foto’s van de eerste echo van het baby’tje. De gevallen popprinses, die na haar scheiding van Kevin Federline kampt met drank- en drugsverslavingen, zou op dit moment een maand zwanger zijn.
Britney hoopt naar verluidt dat de komst van het kindje haar helpt om haar leven weer op de rails te krijgen. En J.R., met wie ze vanaf vorig jaar december een knipperlicht relatie heeft, zou ze een geweldige vader vinden.
De zangeres heeft al twee zoontjes: Sean Preston (2) en Jayden James (1). Momenteel is Britney met de vader van de twee, Kevin Federline, verwikkeld in een hevige strijd om de voogdij…
[..]
Die is goed te grazen genomen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef JortK het volgende:
http://swaffelen.hyves.nl(...)os/121351405/0/8ge8/
[..]
die is enige tijd geleden al uitgezonden, was niet echt deel een. Was gewoon een aflevering en nu is die maniac van toen weer terug!quote:
Whehequote:
ohquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
die is enige tijd geleden al uitgezonden, was niet echt deel een. Was gewoon een aflevering en nu is die maniac van toen weer terug!
biiiiiijnaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
vol.
Het duurde ff, maar eindelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
vol.
quote:
quote:
quote:Kaak uit de kom kotsen
24-11-2007 @ 11:17 by Danny | ˜ No Comments »
Gisteren op televisie, een stukje over comazuipen. Arts vertelde dat er eens een meisje bij ‘m kwam die zo ontzettend veel had gekotst dat haar kaak uit de kom geraakt was. Ik voorzie - in navolging van het comazuipen - een nieuwe rage; ‘kaak uit de kom kotsen’. Het is wachten op de eerste youtube filmpjes. De eerste die mij een filmpje levert met daarop iemand die zijn kaak uit de kom kotst krijgt honderd euro
Ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik krijg de startpagina van google te zien
Ongetwijfeldquote:
quote:
ik ook...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe verneukt quickquote een link?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja die QuickQuote verneukt het zooitje...
Kom dan met een goede linkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja die QuickQuote verneukt het zooitje...
Hoe verneukt QQ een linkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe verneukt quickquote een link?
ampersand?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe verneukt QQ een link
- Ga in de bagger layout.
- Voer in de quickreply een link in in de url tag met ampersand teken erin
- Posten
VERNEUKT!
Vroeg ik me ook af, alleen deed jij het hardopquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe verneukt quickquote een link?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
waarom wordt je boos op mij als iedereen het zelfde zegt...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef JortK het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"e:
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van wat je punt isquote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe verneukt QQ een link
- Ga in de bagger layout.
- Voer in de quickreply een link in in de url tag met ampersand teken erin
- Posten
VERNEUKT!
laatm aar gaan johquote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van wat je punt is
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
omg
Weg Crocs, welkom Vibram Five Fingers
denk je alles gehad te hebben
Ik las crossquote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
omg
Weg Crocs, welkom Vibram Five Fingers
denk je alles gehad te hebben
http://www.virga.net/donkersloot/varken2.jpgquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
[..]
- Ga naar http://images.google.com
- Typ 'varken' (zonder quotes)
- Zoeken
- Zie eerste plaatje
what about it?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
[..]
- Zoeken
- Zie eerste plaatje
Ik blijf nogquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las cross![]()
Dacht dat cross wegging...
ja dat dusquote:
niet pollyquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las cross![]()
schattig toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
[..]
- Zoeken
- Zie eerste plaatje
pfieuw, gelukkig maarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik blijf nog
Althans, op langere termijn. Nu slapen
Ik had de solli voor SES al bijna klaarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las cross![]()
truste pollyquote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik blijf nog
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.virga.net/donkersloot/varken2.jpg
deze dus?
Momentquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik blijf nog
jup.... gisteren nog een hele discussie gehad met een stel pubers bij de muziekquote:Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef OA het volgende:
Ik vind het echt zo belachelijk dat studenten demonstreren en staken![]()
Het komt neer op 32 lesuren van 50 minuten per week. Daar kwam ik vroegah makkelijk aan.![]()
En klaagden wij over de lestijden? Natuurlijk, maar staken kwam überhaupt niet in je op!![]()
En ik had overigens genoeg vrije tijd.
gaat er gewoon om dat er een stukje grijze streep niet doorlooptquote:Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:
Sint Banner
volgens mij wordt ik vreselijk hard gpwnd in dat topic, of zien jullie wel iets (if so, please do tell)
Scholieren jaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef OA het volgende:
Ik vind het echt zo belachelijk dat studenten demonstreren en staken![]()
Het komt neer op 32 lesuren van 50 minuten per week. Daar kwam ik vroegah makkelijk aan.![]()
En klaagden wij over de lestijden? Natuurlijk, maar staken kwam überhaupt niet in je op!![]()
En ik had overigens genoeg vrije tijd.
ja dat snap ik wel, maar de link met de tvwest banner snap ik niet...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
jup.... gisteren nog een hele discussie gehad met een stel pubers bij de muziek
[..]
gaat er gewoon om dat er een stukje grijze streep niet doorloopt
oh wacht ff....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
gaat er gewoon om dat er een stukje grijze streep niet doorloopt
Ik zag echt iets compleet andersquote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef JortK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar!
Vergroting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pfjew, dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wacht ff....
i kzie het ook niet hoor
Scholieren inderdaad. Excusez moiquote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Scholieren ja
Wij studenten werken hard, en zijn van mening dat de scholiere niet moeten miepen
Dat tuig moet MEER in de klas in plaats van minder. Op de uni loopt geen eerstejaars meer rond die fatsoenlijk de wiskunde beheerst die die nodig heeft
sure, maar ik zie dat hele plaatje niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat is nu de kracht van Google
Het manipuleren van zaken
quote:
Ook dat zie ik welquote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat had ik wel gezien ja, maar de veronderstelde geljkenis met die van rtvwest zie ik niet. daar ontbreekt niets.
LIES!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
eerste hit @ google images:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
eerste hit @ google images:
[ afbeelding ]
Is ze lekker?quote:
Er zit een knop op de teevee!quote:
trustenquote:
Pics!quote:
Echt?quote:
Een hamburger is een broodje met een schijf rundergehakt, die op hoog vuur gebakken of gegrild wordt. Ook op de barbecue worden hamburgers gebruikt.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Pomper?quote:
bijna....quote:Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Pwn!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een hamburger is een broodje met een schijf rundergehakt, die op hoog vuur gebakken of gegrild wordt. Ook op de barbecue worden hamburgers gebruikt.
n0ob
ja, truste slapersquote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
WeltrustenMensen die gaan slapen
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een hamburger is een broodje met een schijf rundergehakt, die op hoog vuur gebakken of gegrild wordt. Ook op de barbecue worden hamburgers gebruikt.
n0ob
Dacht al dat iedereen zo zou reagerenquote:
Oeh...quote:
Dat wel natuurlijk!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en dat een hamburger koeienvlees is doet er niet toe, 't gaat om het idee.
Pak aan! * OA haalt uitquote:
Cheers.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk!![]()
[..]
Pak aan! * OA haalt uit
Was deze tvp nou echt nodig?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
mad.
quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef OA het volgende:
Gaan jullie kinders morgen weer de schoolbanken bevolken?
quote:
eenschquote:
immerquote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef OA het volgende:
ik heb nog heul geenkindersquote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef OA het volgende:
immer?quote:
quote:
Werken morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef OA het volgende:
Zo leer je niets!quote:
dat met die schoenen?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
muck al die reacties in dat topic![]()
geweldig
ohquote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
immer?
we hebben hnog niet eens kinders, schat
doe dat eens elders...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dat met die schoenen?
[..]
oh
was even in de war
wanneer maken we ze?
Morgen?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dat met die schoenen?
[..]
oh
was even in de war
wanneer maken we ze?
Zullen we het morgen in bed ook weer over jou hebben?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen?
Of moeten we eerst nog oefenen? Dan moeten we het morgen bij oefenen houden
quote:
doen we alquote:
oefenen dna maarquote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen?
Of moeten we eerst nog oefenen? Dan moeten we het morgen bij oefenen houden
naakt natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we het morgen in bed ook weer over jou hebben?
Vrij kansloos m.i.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we het morgen in bed ook weer over jou hebben?
O. Moeten we het ook over jou hebben dan?quote:
doen we ook alleen maar omdat rikkie er niet tegen kanquote:
wij ook van jouquote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet kotsen van jullie.
Is er niet een mogelijkheid om posts van jullie te blocken met dergelijke inhoud?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Is er niet een mogelijkheid om posts van jullie te blocken met dergelijke inhoud?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Rikkiequote:Op woensdag 28 november 2007 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
doen we ook alleen maar omdat rikkie er niet tegen kan
Vraag Jort een script te bouwen!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Whehequote:
juuquote:
truste Oquote:
pas maar op hoor, hij is een durequote:Op woensdag 28 november 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als dat 'm lukt voor safari, dan neem ik hem een avond mee stappen
Mij kennendequote:
spamz0rquote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben al over m'n 33333 posts heen
Wilde daar zo graag een speciale post van maken
Whehequote:
lekkerquote:
quote:
trustequote:Op woensdag 28 november 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]ik ga slapen. morgen 0850 op school zijn
![]()
Kun je nagaan hoeveel ik er voor over hebt, eer-ik lapt ook in. Toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
pas maar op hoor, hij is een dure
Zuipt zo voor 200 eutjes whisky weg op een avondje stappen
Ik lap nergens voorquote:Op woensdag 28 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ik er voor over hebt, eer-ik lapt ook in. Toch?
moet jij zeggen met zo'n msn-naamquote:Op woensdag 28 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is slechts op msn, niet 109817240123 keer per topicquote:
Ik ga wel eens een keer proggenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik jat wel ergens een hack danquote:Op woensdag 28 november 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jawel gek, als er zo'n script komt
Dat dusquote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is slechts op msn, niet 109817240123 keer per topic
trouwens, ik kan zelf namen geven @ msn, veel ftw-er
trustenquote:
nou niet gaan overdrijvenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is slechts op msn, niet 109817240123 keer per topic
dat wil ik ook kunnen jaquote:trouwens, ik kan zelf namen geven @ msn, veel ftw-er
Precies... aan die onzin doen wij nietquote:
groot gelijk, ik ga ook slapen zoquote:
15267 keer liever dat jullie het op MSN doen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies... aan die onzin doen wij niet
dat doen we alquote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
15267 keer liever dat jullie het op MSN doen hoor
Wij doen "het" wel IRLquote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
15267 keer liever dat jullie het op MSN doen hoor
Je moet het ook niet te serieus opvatten...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
nou niet gaan overdrijven
ik zeg dat ik naar school ga, M zegt iets over kinderen maken, that;s it
Fijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij doen "het" wel IRL
Morgen
Verder MSNnen we ook hoor
Je snapt toch wel wat ik bedoel. Ik zal de laatste zijn om er iets van te zeggen als het sporadisch is ofzo, maar dit ging te ver.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij doen "het" wel IRL
Morgen
Verder MSNnen we ook hoor
quote:
Jooquote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook te bed![]()
Morgen mn 20000e post zetten, en naar Muckie toe
I know, we zijn gewoon allebei heel blij dat m morgen hierheen komtquote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te serieus opvatten...
Ik ben echter wel van mening dat het minder kan.
Dat kan en dat mag, is niks mis mee...quote:Op donderdag 29 november 2007 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
I know, we zijn gewoon allebei heel blij dat m morgen hierheen komt
En dat mag, maar verdere relationele aspecten hoeven toch niet voor iedereen te lezen zijn. Ik bedoel: je hoeft niet te vertellen dat jullie morgen gaan nakken, dat kunnen we zelf wel verzinnen (verliefd+nog maar kort bij elkaar=batsen)quote:Op donderdag 29 november 2007 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
I know, we zijn gewoon allebei heel blij dat m morgen hierheen komt
en als je niet meer verliefd bent, wat doe je dan snachts? Of als je nooit verliefd bent geweest, maar gewoon een nachtje wil scharrelen?quote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat mag, maar verdere relationele aspecten hoeven toch niet voor iedereen te lezen zijn. Ik bedoel: je hoeft niet te vertellen dat jullie morgen gaan nakken, dat kunnen we zelf wel verzinnen (verliefd+nog maar kort bij elkaar=batsen) [afbeelding]
No offence
Werksequote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 28 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 170 Muck
006. 169 Kuukske
007. 166 JortK
010. 134 eer-ik
011. 132 MPG
013. 122 OA
029. 095 Houniet
039. 083 vrolijke-frits
056. 066 Papierversnipperaar
121. 047 BrandX
147. 042 DaMart
147. 042 Sjowhan
147. 042 Frutsel
160. 039 Memento-Mori
220. 030 buzzer
Zeker!quote:
Bevalt het werken/studeren @ HU niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga zo even langs uitzendbureau
studeer niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bevalt het werken/studeren @ HU niet?
Ben je al gestopt dan?quote:
Lang verhaal, ik hoop het met een studievertraging van een half jaar te kunnen doen.quote:
Op die manier! Dus dan begin je eind januari?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lang verhaal, ik hoop het met een studievertraging van een half jaar te kunnen doen.
Ik hoop dat dat te regelen valt ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
Op die manier! Dus dan begin je eind januari?
quote:
Ik hoop voor je, dat het allemaal goed uitpakt dan!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat te regelen valt ja.
Zo niet, weet ik niet wat ik kan/ga doen.
Al met al zit ik nu al een flinke tijd thuis, niks te doen, en raakt het geld ook wel een keer op.
Had gemakkelijk wat kunnen bijverdienen in deze tijd, ik ga nu dan ook eindelijk maar eens wat werk zoeken.
Frutsquote:
Ja.quote:
Nee, iddquote:Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop voor je, dat het allemaal goed uitpakt dan!
En een beetje centen verdienen is nooit weg!
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb zelfs topics geopend daar.
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:40 schreef OA het volgende:
We hadden even kort werkoverleg.
Om 9u mag ik weer gaan vergaderen.
Dus je hebt je zakken aardig gevuld bij de TNTquote:Op donderdag 29 november 2007 08:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd
Ik heb wel nog genoeg knaken om voorlopig van rond te kunnen komen, maar wat extras kan ook geen kwaad, dan komt auto ook weer wat meer in zicht
Met TNT heb ik niet veel verdiend, dat is ook zo weer uitgegevenquote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je hebt je zakken aardig gevuld bij de TNT![]()
.quote:Is het trouwens ergens van afhankelijk of je al dan niet in januari kunt beginnen? Lijkt mij geen probleem, dat kan altijd wel.
Precies dat dus. Het is saaiquote:Op donderdag 29 november 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
Wat is er mis met vergaderen eigenlijk?
Gewoon zitten en koffie zuipen.
Af en toe voor de vorm even wat roepen, en klaar is keesch
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
ik werd vannacht om 00.32 uur wakker gebeld...
half bezopen 'vriend' van me
(nee niet lenny)
![]()
losers
Ja, natuurlijk, dat bedoel ik eigenlijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met TNT heb ik niet veel verdiend, dat is ook zo weer uitgegeven
Wel wat gespaard though maar vooral bij dat opslag baantje een goeie knaak verdiend
[..]
.
Ja, van wat de school zegt.
OVerigens is dit gezeik wel allemaal mede door toedoen van de school, die doen er ook niks aan enzoot.
Daarom denk ik dat het best mogelijk is dat ze me uitstel geven, maar in principe wordt dat niet gedaan.
Kan je dan niet zeggen: ik zie de memo wel verschijnen, ik ga aan het werkquote:Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Precies dat dus. Het is saai![]()
Niet elke vergadering is natuurlijk hetzelfde, maar ik denk dat deze wel excelleert in saaiheid.![]()
Het gaat over ISO en waarschijnlijk hoef ik niet eens iets te zeggen...
Goed mee verdiend jaquote:Op donderdag 29 november 2007 08:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat bedoel ik eigenlijk!![]()
Gouden job daar!
Dat is dus vaak waar het allemaal vastloopt.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
.
Ja, van wat de school zegt.
OVerigens is dit gezeik wel allemaal mede door toedoen van de school, die doen er ook niks aan enzoot.
Daarom denk ik dat het best mogelijk is dat ze me uitstel geven, maar in principe wordt dat niet gedaan.
Ik denk niet dat dat geaccepteerd wordt...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je dan niet zeggen: ik zie de memo wel verschijnen, ik ga aan het werk
?
rond 21.00 uur jaquote:Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan lag je er al vroeg af zeker, dat je om 00:32 al wakker gebeld kon worden?
Streep dat 'vrijwel' zelfs nog maar door.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is dus vaak waar het allemaal vastloopt.
Ik ben na het eerste jaar overgestapt naar een andere opleiding en dat is ook niet zonder slag of stoot gegaan.![]()
Ik moest allerlei formulieren invullen (op tijd uiteraard), zelf uitzoeken of ik überhaupt wel kon overstappen, wat ik dan allemaal moest inhalen, etc.... En wat doet school om je te helpen? Vrijwel niets...
Da's vroegquote:Op donderdag 29 november 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rond 21.00 uur ja
was niet echt mijn avond
Precies. Het enige waar zij toe bereid zijn, is eventueel een briefje sturen, als jij zelf alles al hebt geregeld, dát het is geregeld...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Streep dat 'vrijwel' zelfs nog maar door.
Ik merk de laatste tijd wel dat ik echt uitgerust ben, als ik tussen 11 en 12 naar bed ga. Heb dan 6 tot 7 uur slaap gehad en dat is precies genoeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's vroeg
Ik zou wel eens willen dat ik vroeg in slaap zou vallen.
Vandaag wel wat beter?
Tis nog niet mijn ochtendquote:Op donderdag 29 november 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's vroeg
Ik zou wel eens willen dat ik vroeg in slaap zou vallen.
Vandaag wel wat beter?
Met nadruk op eventueel.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Het enige waar zij toe bereid zijn, is eventueel een briefje sturen, als jij zelf alles al hebt geregeld, dát het is geregeld...
Ik ben als het meezit ook wel gewoon bijtijds wakker.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd wel dat ik echt uitgerust ben, als ik tussen 11 en 12 naar bed ga. Heb dan 6 tot 7 uur slaap gehad en dat is precies genoeg.
Maar toch is het vrij kut om altijd vroeg uit bed te moeten, want het doet er niet toe hoe laat ik er inga ik het weekend, ik ben toch wel uiterlijk om 8u wakker.
Dat schriftelijk bewijs kan je denk ik wel ophalen bij het bedrijfsbureau (quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met nadruk op eventueel.
Telefoontje naar ouders dat ik toegelaten was was geen probleem, maar ik woon daar niet.
Ik heb werkelijk geen schriftelijk bewijs dat ik ben toegelaten.
Al zou ik niet meer met ouders praten, zou ik 't niet eens weten!
Zij weten niet anders dan dat ik in utrecht woonquote:Op donderdag 29 november 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dat schriftelijk bewijs kan je denk ik wel ophalen bij het bedrijfsbureau (!!) van je opleiding.
![]()
Adreswijzigingen...![]()
Ik kreeg een brief bij mijn ouders (ik geef immers niet door dat ik verhuis, als ik niet meer op school zit) dat ik een aanvulling op mijn diploma kan krijgen. Allerlei certificaten en nog wat zooi in het Engels. Wordt er vriendelijk verzocht het juiste adres door te geven als je verhuisd bent. Dus ik stuur een email naar het adres uit de brief met mijn nieuwe adres.
Wat denk je? Juist, alles wordt gewoon naar mijn ouders gestuurd...
Whehequote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zij weten niet anders dan dat ik in utrecht woon
Mijn ouders hebben enkel een paar keer kwaad opgebeld, en daarom hebben ze hun teruggebeld, ipv mij
True, true.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het een stelletje prutsers betreft
The Urterquote:Op donderdag 29 november 2007 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tvp
Lijkt me een prima plan.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True, true.
Keertje pomper geven maar denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |