quote:
Ik hoop voor je, dat het allemaal goed uitpakt dan!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat te regelen valt ja.
Zo niet, weet ik niet wat ik kan/ga doen.
Al met al zit ik nu al een flinke tijd thuis, niks te doen, en raakt het geld ook wel een keer op.
Had gemakkelijk wat kunnen bijverdienen in deze tijd, ik ga nu dan ook eindelijk maar eens wat werk zoeken.
Frutsquote:
Ja.quote:
Nee, iddquote:Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop voor je, dat het allemaal goed uitpakt dan!
En een beetje centen verdienen is nooit weg!
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb zelfs topics geopend daar.
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:40 schreef OA het volgende:
We hadden even kort werkoverleg.
Om 9u mag ik weer gaan vergaderen.
Dus je hebt je zakken aardig gevuld bij de TNTquote:Op donderdag 29 november 2007 08:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd
Ik heb wel nog genoeg knaken om voorlopig van rond te kunnen komen, maar wat extras kan ook geen kwaad, dan komt auto ook weer wat meer in zicht
Met TNT heb ik niet veel verdiend, dat is ook zo weer uitgegevenquote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je hebt je zakken aardig gevuld bij de TNT![]()
.quote:Is het trouwens ergens van afhankelijk of je al dan niet in januari kunt beginnen? Lijkt mij geen probleem, dat kan altijd wel.
Precies dat dus. Het is saaiquote:Op donderdag 29 november 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
Wat is er mis met vergaderen eigenlijk?
Gewoon zitten en koffie zuipen.
Af en toe voor de vorm even wat roepen, en klaar is keesch
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
ik werd vannacht om 00.32 uur wakker gebeld...
half bezopen 'vriend' van me
(nee niet lenny)
![]()
losers
Ja, natuurlijk, dat bedoel ik eigenlijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met TNT heb ik niet veel verdiend, dat is ook zo weer uitgegeven
Wel wat gespaard though maar vooral bij dat opslag baantje een goeie knaak verdiend
[..]
.
Ja, van wat de school zegt.
OVerigens is dit gezeik wel allemaal mede door toedoen van de school, die doen er ook niks aan enzoot.
Daarom denk ik dat het best mogelijk is dat ze me uitstel geven, maar in principe wordt dat niet gedaan.
Kan je dan niet zeggen: ik zie de memo wel verschijnen, ik ga aan het werkquote:Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Precies dat dus. Het is saai![]()
Niet elke vergadering is natuurlijk hetzelfde, maar ik denk dat deze wel excelleert in saaiheid.![]()
Het gaat over ISO en waarschijnlijk hoef ik niet eens iets te zeggen...
Goed mee verdiend jaquote:Op donderdag 29 november 2007 08:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat bedoel ik eigenlijk!![]()
Gouden job daar!
Dat is dus vaak waar het allemaal vastloopt.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
.
Ja, van wat de school zegt.
OVerigens is dit gezeik wel allemaal mede door toedoen van de school, die doen er ook niks aan enzoot.
Daarom denk ik dat het best mogelijk is dat ze me uitstel geven, maar in principe wordt dat niet gedaan.
Ik denk niet dat dat geaccepteerd wordt...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je dan niet zeggen: ik zie de memo wel verschijnen, ik ga aan het werk
?
rond 21.00 uur jaquote:Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan lag je er al vroeg af zeker, dat je om 00:32 al wakker gebeld kon worden?
Streep dat 'vrijwel' zelfs nog maar door.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is dus vaak waar het allemaal vastloopt.
Ik ben na het eerste jaar overgestapt naar een andere opleiding en dat is ook niet zonder slag of stoot gegaan.![]()
Ik moest allerlei formulieren invullen (op tijd uiteraard), zelf uitzoeken of ik überhaupt wel kon overstappen, wat ik dan allemaal moest inhalen, etc.... En wat doet school om je te helpen? Vrijwel niets...
Da's vroegquote:Op donderdag 29 november 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rond 21.00 uur ja
was niet echt mijn avond
Precies. Het enige waar zij toe bereid zijn, is eventueel een briefje sturen, als jij zelf alles al hebt geregeld, dát het is geregeld...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Streep dat 'vrijwel' zelfs nog maar door.
Ik merk de laatste tijd wel dat ik echt uitgerust ben, als ik tussen 11 en 12 naar bed ga. Heb dan 6 tot 7 uur slaap gehad en dat is precies genoeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's vroeg
Ik zou wel eens willen dat ik vroeg in slaap zou vallen.
Vandaag wel wat beter?
Tis nog niet mijn ochtendquote:Op donderdag 29 november 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's vroeg
Ik zou wel eens willen dat ik vroeg in slaap zou vallen.
Vandaag wel wat beter?
Met nadruk op eventueel.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Het enige waar zij toe bereid zijn, is eventueel een briefje sturen, als jij zelf alles al hebt geregeld, dát het is geregeld...
Ik ben als het meezit ook wel gewoon bijtijds wakker.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd wel dat ik echt uitgerust ben, als ik tussen 11 en 12 naar bed ga. Heb dan 6 tot 7 uur slaap gehad en dat is precies genoeg.
Maar toch is het vrij kut om altijd vroeg uit bed te moeten, want het doet er niet toe hoe laat ik er inga ik het weekend, ik ben toch wel uiterlijk om 8u wakker.
Dat schriftelijk bewijs kan je denk ik wel ophalen bij het bedrijfsbureau (quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met nadruk op eventueel.
Telefoontje naar ouders dat ik toegelaten was was geen probleem, maar ik woon daar niet.
Ik heb werkelijk geen schriftelijk bewijs dat ik ben toegelaten.
Al zou ik niet meer met ouders praten, zou ik 't niet eens weten!
Zij weten niet anders dan dat ik in utrecht woonquote:Op donderdag 29 november 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dat schriftelijk bewijs kan je denk ik wel ophalen bij het bedrijfsbureau (!!) van je opleiding.
![]()
Adreswijzigingen...![]()
Ik kreeg een brief bij mijn ouders (ik geef immers niet door dat ik verhuis, als ik niet meer op school zit) dat ik een aanvulling op mijn diploma kan krijgen. Allerlei certificaten en nog wat zooi in het Engels. Wordt er vriendelijk verzocht het juiste adres door te geven als je verhuisd bent. Dus ik stuur een email naar het adres uit de brief met mijn nieuwe adres.
Wat denk je? Juist, alles wordt gewoon naar mijn ouders gestuurd...
Whehequote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zij weten niet anders dan dat ik in utrecht woon
Mijn ouders hebben enkel een paar keer kwaad opgebeld, en daarom hebben ze hun teruggebeld, ipv mij
True, true.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het een stelletje prutsers betreft
The Urterquote:Op donderdag 29 november 2007 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tvp
Lijkt me een prima plan.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True, true.
Keertje pomper geven maar denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |