quote:barefooting (~n) n. 1. The exhilarating joy of going barefoot without leaving yourself exposed; 2. any activity requiring unconventional footwear offering the protection of a thin, flexible Vibram skin; 3. an intelligent way to deepen your connection with your natural surroundings.
Kan je ze niet zelf voor maken.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Juup© het volgende:
In Engeland kosten de running shoes (de lage schoenen dus) online £59,95
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef DuchessX het volgende:![]()
Als je ze dan maar aandoet als ik er niet bij ben please.
Oke, het is niet iets wat door de maatschappij als normale schoen wordt beschouwd. Maar ik kan mij wel indenken dat ze heerlijk zullen lopen, alleen daarom al zou ik best een paar van die dingen willen hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Misstique het volgende:
Ik had ze al gezien ja.. belachelijke gevallen..
Hier wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef buitenbeentje het volgende:
Filmpje doet het hier niet?
Die Sprint lijken me eigenlijk best wel fijn met kanoën, als je uit stapt en zo.
Vivi schoenenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:15 schreef Vivi het volgende:
Zijn ze er ook met stiletto's?
Die kan je er waarschijnlijk met wat Duck tape wel aan vast maken, maar niet standaard.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:15 schreef Vivi het volgende:
Zijn ze er ook met stiletto's?
Het lijkt mij heel onprettig dat je tenen zo uit elkaar getrokken worden. En mss lopen ze heerlijk, maar net als andere orthopedisch verantwoorde schoenen is het design voor mij zodanig suf, dat ik ze niet zou kopen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, het is niet iets wat door de maatschappij als normale schoen wordt beschouwd. Maar ik kan mij wel indenken dat ze heerlijk zullen lopen, alleen daarom al zou ik best een paar van die dingen willen hebben.
Ook dat ja.quote:Het lijkt mij alleen dat die dingen giga gaan zweten vooral bij de tenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |