tpoic's zijn altijd goedquote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere hè
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere hè
quote:
Ik ook...quote:
quote:
mensen die mensen die tomaten afkraken afkrakenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mensen die tomaten afkraken
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mensen die mensen die tomaten afkraken afkraken
in the name of love,quote:Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef JortK het volgende:
STOP!
WMzquote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef Muck het volgende:
tomaten huuuuuu!
Ik zat eerder met Hammertime in me hoofdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
in the name of love,
before you break my heart!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zat eerder met Hammertime in me hoofd
Ja, wat nou?quote:
quote:prive
Vader derde kind bevestigt:
'Britney is zwanger!'
door onze redactie
Britney Spears (25) is in verwachting van haar derde kind! Althans, dat beweert het Amerikaanse tijdschrift In Touch. De vader zou muziekproducer J.R. Rotem zijn. Volgens het magazine heeft hij het nieuws zelfs exclusief aan hen bevestigd door te zeggen: „Het is waar.”
Britney Spears en naar verluidt de vader van haar derde kind JR Rotem...
Foto: ©bfc/Finalpixx.com
Bovendien zou Britney e-mailtjes naar vrienden en bekenden hebben gestuurd met daarin het grote nieuws inclusief een serie foto’s van de eerste echo van het baby’tje. De gevallen popprinses, die na haar scheiding van Kevin Federline kampt met drank- en drugsverslavingen, zou op dit moment een maand zwanger zijn.
Britney hoopt naar verluidt dat de komst van het kindje haar helpt om haar leven weer op de rails te krijgen. En J.R., met wie ze vanaf vorig jaar december een knipperlicht relatie heeft, zou ze een geweldige vader vinden.
De zangeres heeft al twee zoontjes: Sean Preston (2) en Jayden James (1). Momenteel is Britney met de vader van de twee, Kevin Federline, verwikkeld in een hevige strijd om de voogdij…
[..]
Die is goed te grazen genomen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef JortK het volgende:
http://swaffelen.hyves.nl(...)os/121351405/0/8ge8/
[..]
die is enige tijd geleden al uitgezonden, was niet echt deel een. Was gewoon een aflevering en nu is die maniac van toen weer terug!quote:
Whehequote:
ohquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
die is enige tijd geleden al uitgezonden, was niet echt deel een. Was gewoon een aflevering en nu is die maniac van toen weer terug!
biiiiiijnaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
vol.
Het duurde ff, maar eindelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
vol.
quote:
quote:
quote:Kaak uit de kom kotsen
24-11-2007 @ 11:17 by Danny | ˜ No Comments »
Gisteren op televisie, een stukje over comazuipen. Arts vertelde dat er eens een meisje bij ‘m kwam die zo ontzettend veel had gekotst dat haar kaak uit de kom geraakt was. Ik voorzie - in navolging van het comazuipen - een nieuwe rage; ‘kaak uit de kom kotsen’. Het is wachten op de eerste youtube filmpjes. De eerste die mij een filmpje levert met daarop iemand die zijn kaak uit de kom kotst krijgt honderd euro
Ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik krijg de startpagina van google te zien
Ongetwijfeldquote:
quote:
ik ook...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe verneukt quickquote een link?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja die QuickQuote verneukt het zooitje...
Kom dan met een goede linkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja die QuickQuote verneukt het zooitje...
Hoe verneukt QQ een linkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe verneukt quickquote een link?
ampersand?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe verneukt QQ een link
- Ga in de bagger layout.
- Voer in de quickreply een link in in de url tag met ampersand teken erin
- Posten
VERNEUKT!
Vroeg ik me ook af, alleen deed jij het hardopquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe verneukt quickquote een link?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
waarom wordt je boos op mij als iedereen het zelfde zegt...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef JortK het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"e:
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van wat je punt isquote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe verneukt QQ een link
- Ga in de bagger layout.
- Voer in de quickreply een link in in de url tag met ampersand teken erin
- Posten
VERNEUKT!
laatm aar gaan johquote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van wat je punt is
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
omg
Weg Crocs, welkom Vibram Five Fingers
denk je alles gehad te hebben
Ik las crossquote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
omg
Weg Crocs, welkom Vibram Five Fingers
denk je alles gehad te hebben
http://www.virga.net/donkersloot/varken2.jpgquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
[..]
- Ga naar http://images.google.com
- Typ 'varken' (zonder quotes)
- Zoeken
- Zie eerste plaatje
what about it?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
[..]
- Zoeken
- Zie eerste plaatje
Ik blijf nogquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las cross![]()
Dacht dat cross wegging...
ja dat dusquote:
niet pollyquote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las cross![]()
Dacht dat cross wegging...
schattig toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
[..]
- Zoeken
- Zie eerste plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |