Daarvoor moet je in Amsterdam (HMH) zijn en niet in Kijkduin!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Berenanus het volgende:
Is er nog kans dat mijn teringherrie gedraait gaat worden?
Ach, doe gezellig meequote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in Amsterdam (HMH) zijn en niet in Kijkduin!
Ow en sorry dat ik zo inbreek in dit topic terwijl ik er niets mee te maken heb!
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ach, doe gezellig mee
Wat is er in de HMH dan dit weekend?
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
* SicSicSics takes a 'big whiff, biiiig whiff'!!
Feestje met:
Arch Enemy
DragonForce
Shadows Fall
Trivium
Machine Head
Maar hey, Kijkduin klinkt ook gezellig!
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Berenanus het volgende:
Is er nog kans dat mijn teringherrie gedraait gaat worden?
Ow. had ik dat even... verkeerd begrepen dan!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben van de gabber hardcore en soms een beetje metal hardcore
Muziek hoeft niet mooi ze zijn als het maar harrrrd gaatquote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow. had ik dat even... verkeerd begrepen dan!Zie je wel! Als het maar hard is, maar dan moet het dus nog harder dan dit!
Ik kom wel terug als Cannibal Corpse weer een showtje doet!
![]()
Ja en nu blijf je goffedomme ook gewoon hoor!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
En dit bewijst maar weer eens dat ik me gewoon niet moet bemoeien met topics en mensen waar ik geen verstand van heb!
Inderdaad! Hoe harder hoe beter. Ik werd vroeger alleen wel gepest hoor... Op de ene kant van je bandje Thunderdome en op de andere kant Napalm Death werd niet geaccepteerd ten tijde van de gabber/skater verzuiling.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Muziek hoeft niet mooi ze zijn als het maar harrrrd gaat
Ben zo'n 2 maanden geleden met TheSorrow, Kogelmagneet en mijn ex naar en metal concert geweest. Vond het echt vet! Dus dat ga ik nog wel ene keertje doen
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja en nu blijf je goffedomme ook gewoon hoor!!!
Ik ga regelmatig naar party's die 12uur duren. Vaak daarna nog naar een afterparty, voor mij kunnen ze dus niet lang genoeg durenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoe harder hoe beter. Ik werd vroeger alleen wel gepest hoor... Op de ene kant van je bandje Thunderdome en op de andere kant Napalm Death werd niet geaccepteerd ten tijde van de gabber/skater verzuiling.
Het voordeel van metal concerten vind ik vaak dat ze niet zo lang doorgaan. Na 3 uur Edge of Panic (bestaat dat nog steeds eigenlijk?) was ik het meestal wel zat en dan moest je nog 3 uur (minstens). Terwijl 2 of 3 bandjes kijken sneller klaar was!
Wat dat betreft ben ik een mietje!
Maar klinkt gezellig, feestje in Kijkduin, jammer dat ik niet kan!![]()
[..]
![]()
* SicSicSics gaat in de hoek staan.
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP. Vanmiddag krijgen jullie allemaal een PM'tje
Als je mijn Dr Dre tolereert tolereer ik dat ook wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben van de gabber hardcore en soms een beetje metal hardcore
Ik zweer als iemand Frans Bauer opzet hij opgezadelt wordt met een kapotte condoom CD.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef outsidr het volgende:
We gaan gewoon met zijn allen Fransje Bauer, Wolter Kroes en Andre Hazes luisteren ja !
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef purplerose het volgende:
als we fransje bauer gaan draaien heb ik wat grotere hoeveelheden drugs nodig om dat dragelijk te maken
Goed idee dusquote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef purplerose het volgende:
als we fransje bauer gaan draaien heb ik wat grotere hoeveelheden drugs nodig om dat dragelijk te maken
De vraag is met wie je dat gaat doen.quote:
Ik vind het prima, als ik het maar goed kanniet zien.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
De vraag is met wie je dat gaat doen.
Niet met mij iig
Dat vind mijn FOK! moeder helemaal niet goed
Dan wil ik wel een prive kamer voor ons alleen enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 17:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als ik het maar goed kanniet zien.
De sauna. Lekker heetquote:Op woensdag 28 november 2007 17:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een prive kamer voor ons alleen enzo
Ik heb een zoenspelletje?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft er iemand nog foute spelletjes?
Washok?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:46 schreef outsidr het volgende:
Dan wil ik wel een prive kamer voor ons alleen enzo [afbeelding]
Ja dat was echt een succesquote:
Je keek er niet eens naarquote:Op woensdag 28 november 2007 17:59 schreef outsidr het volgende:
Ja dat was echt een succes [afbeelding]
Eetzequote:
Maar het blijft een waardeloos spelquote:Op woensdag 28 november 2007 18:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je keek er niet eens naar [afbeelding]
1. neem 2 mannen,2 vrouwtjes, en maak er paren vanquote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft er iemand nog foute spelletjes?
[PUB]?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt er nog wat te neukkeenn?
Dat is schijn.quote:
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar het blijft een waardeloos spel
Uhm.... nee?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Poppedijntjes!
Hoe vinden jullie het om vrijdagavond naar een dragqueenshow te gaan kijken in Amsterdam?
Just wondering, een vriend vraagt net of ik naar z'n optreden kom kijken en denk misschien vinden jullie het ook wel grappig dat eens mee te maken
Ben zelf ook al tijd niet meer naar hem(/haar) wezen kijken enzo
Altijd. Mijn paarse vriend gaat mee en dat is een slet.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt er nog wat te neukkeenn?
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:45 schreef Paramnesia het volgende:
Heet dat ding nou echt de purpel intruder_!
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:45 schreef Paramnesia het volgende:
Heet dat ding nou echt de purpel intruder_!
Hahah !quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Dames? Vergeet de stijltangen niet!
Maar dan heeft hij geen afro meer.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hahah !
Dat wordt echt vet !
Tom zijn haren gaan echt fuckin lang worden !
Neem ook fotocamera's mee om dit prachtige gebueren vast te leggen![]()
Jij toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij geen afro meer.![]()
Wie gaat er dan 'Because I got High van Afroman' playbacken
Ik heb geen afro.quote:
Playbackenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij geen afro meer.![]()
Wie gaat er dan 'Because I got High van Afroman' playbacken
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Playbacken. Ik ga het zingen
![]()
Zou trouwens wel leuk zijn als we zo'n karaoke ding hebben
Pussy heeft ander een Deluxe stem.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef TheSorrow het volgende:
Zitten we heel de avond naar jankende katten te luisteren
Grunten zul jequote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Als ik zing klinkt het leed je in de oren
*pakt een kwast en een potje paarse verf.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Altijd. Mijn paarse vriend gaat mee en dat is een slet.
Smoken we er zondag 1?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*pakt een kwast en een potje paarse verf.
SINGSTAR!!! Dat is zo'n spelletje! Heeft een vriendin van mij!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Playbacken [afbeelding] . Ik ga het zingen [afbeelding]
Zou trouwens wel leuk zijn als we zo'n karaoke ding hebben [afbeelding]
Die kans is aanwezig jaquote:
Als het OV, mijn humeur, meewerken dan zal ik zondag ergens in de loop van de dag die kant op komenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wanneer kwam je nou D_A?
Blauwquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
Genoeg tippies en vloeitjes meenemen mensen! Rode of blauwe vloei
Neem je waterpijp mee enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb ook vloei liggen nog, moet ik meenemen?
Gebruik het toch niet
Daar ben ik dan wel weer voor..quote:
Neem ik wel gelijk morgen mee, anders vergeet ik hetquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef outsidr het volgende:
Neem je waterpijp mee enzo [afbeelding] [afbeelding]
Sweet melonquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar ben ik dan wel weer voor..
*I like.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik neem een fles champagne meezal niet veel animo voor zijn, maar dan drink ik hem lekker zelf op
Je gaat niet kotsend bij mij in me zak leggen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik neem een fles champagne meezal niet veel animo voor zijn, maar dan drink ik hem lekker zelf op
Ik heb wel plek.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je gaat niet kotsend bij mij in me zak leggen hoor
Yeahquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
*I like.
NEP! Ik neem wel echte champagne meequote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Yeah
het is niet echte champagne he?het is cava, maar wel goeie enzo
Het komt van een wijnbrouwerij (hoe de fuck heet dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
NEP! Ik neem wel echte champagne mee [afbeelding]
Eens kijken of ik hier nog een fles wodka heb,quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het komt van een wijnbrouwerij (hoe de fuck heet dat?) net buiten Barçelona
! Gewoon lekker mousserend wit wijntje enzo
En het is goed spul!![]()
Maar neem vooral mee enzo
Ik heb wel wat Poolse vrienden die altijd ladingen vol Wodka meenemen uit Polen.quote:
Ik woon in A'dam, ik ga even langs een vriendinquote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent toch zeker geen Belg!
Met het OV?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik woon in A'dam, ik ga even langs een vriendin [afbeelding]
Heb er al 2 ingekocht.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vanaf schiphol gaat hij direct naar Brussel Midi / Zuid. Ongeveer 3 uurtjes. Laptopje mee, boek mee. Treinreisje van niets.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met het OV?
Lijkt me vreselijk zeg
Vind vanaf hier naar Den Haag al kut
Valt inderdaad wel mee dan jaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaf schiphol gaat hij direct naar Brussel Midi / Zuid. Ongeveer 3 uurtjes. Laptopje mee, boek mee. Treinreisje van niets.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met het OV?
Lijkt me vreselijk zeg
Vind vanaf hier naar Den Haag al kut
Één der ex'en woonde in Londen en ik heb daar ook een tijd gewoond maar daarna weer terug naar NL verhuist, toen elke maand één of twee keer heen en weer. Daarna een relatie gehad met iemand die 3 uur reizen woonde. Dus ach, het is echt een piepklein stukjequote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel mee dan ja
Maar toch, 3 uur! Zo lang kan ik echt niet stilzitten
quote:
Ze heeft een punt hoor.quote:
Wat een slap-ik-maak-het-goed-smoesje.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar dan denk ik zo van 'Oeh ga Tim weer zien", en dan wordt ik weer blij enzo
Maar ik meende het welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een slap-ik-maak-het-goed-smoesje.
[afbeelding]
Tram 9 is way worsequote:Op woensdag 28 november 2007 20:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]1 ding: tram 17
meer zeg ik niet
tram 17
dan snap je den Haag en het ramp zijn ervan.
Ik denk zeg er maar niets vanquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar ik meende het wel
En het viel je niet op dat ik wordt met een t op het eind schreef?
Als je er woont is het allemaal geen punt.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze heeft een punt hoor.
Den Haag._
Zeg is dat Kijkduin een beetje te bereiken?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je er woont is het geen punt.
Ken je de stad niet dan is het idd ruk
quote:
Per bus vanuit Den Haag:quote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg is dat Kijkduin een beetje te bereiken?
Joepie, ik ga wel met de taxiquote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
Per bus vanuit Den Haag:
Vanaf Den Haag Centraal Station neemt u bus 24 richting Kijkduin. Op het
eindpunt kunt u uitstappen en daar vandaan kunt u met de pendelbus 24P
naar Vakantiecentrum Kijkduinpark.
Belt u voor meer reisinformatie: 0900 - 9292 (¤ 0,70 p/m).
Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wou trouwens even melden.
Ik ben vlieft.
Je hebt zeker me foto gezien in KPDquote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wou trouwens even melden.
Ik ben vlieft.
Als je eindpunt hebt bereikt met bus 24, bel je ons gewoon.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joepie, ik ga wel met de taxi
het is een zijquote:
Ik ben verliefd op Pascalle gewordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Je hebt zeker me foto gezien in KPD
* Ik zal eens wat nummers inventariseren.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je eindpunt hebt bereikt met bus 24, bel je ons gewoon.
Komen we je wel met de auto ophalen datkleine kutstukje![]()
Doe maar, dan slaap ik met ene pipoloidinges.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Pascalle geworden
MAAR ZE IS EEN NERD..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
het is een zij
en volgensmij in de 20
[ afbeelding ]
Jade Raymond![]()
Producer van Assassins Creed.
Gamechicks![]()
En slimquote:Op woensdag 28 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wel een lekkere.
Jij slaapt alleenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef outsidr het volgende:
Ik ben verliefd op Pascalle geworden [afbeelding]
Wie weet is het wel een pokemon waar jouw pipeloi van gaat evalueren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En slim
maar goed daar merk je niks van als je hem erin hangt.
Oke!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe maar, dan slaap ik met ene pipoloidinges.
Die heeft een eigen wil...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe maar, dan slaap ik met ene pipoloidinges.
Hoi! *toevoegt op msn.quote:
quote:
Piepeloi ben ik he! Gebruik mijn naam niet ijdelquote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie weet is het wel een pokemon waar jouw pipeloi van gaat evalueren.
quote:
Ik vind jullie nu al leuk.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die heeft een eigen wil...
Die doet het niet met jan en alleman
Maar goed jij bent zijn Piepeloi toch niet? Althans, ach, laat maar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Piepeloi ben ik he! Gebruik mijn naam niet ijdel
Liegebeestquote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi! *toevoegt op msn.
Dat zeg je nu, wacht maar totdat ik mijn piepeloi laat transformeren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik doe eiglijks alleen Tim
Probeerde stoer te doen
En mij en Jade dan, ze komt meequote:Op woensdag 28 november 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie nu al leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Say that again?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En mij en Jade dan, ze komt meeHeb je geen opblaas Jade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik wacht met smart op de transformatiequote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, wacht maar totdat ik mijn piepeloi laat transformeren.
Agreedquote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat een slap-ik-maak-het-goed-smoesje.
1x geprobeerd en dat ging faliekant mis.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij ken geen eens dampies draaien man
Ik voel hier een battle.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de transformatie
Mooi, maak het goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi het terugneemt enzo
Ze vindt het kut om hier naartoe te komen met het OV schele tamme oetlul !quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ze vindt de rit nog steeds kut Tim.. are you thát piece of shit driver?
Nee hoor vriend, je kan goed rijdenMet die Audi toen
!
Wie ik?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ze vindt de rit nog steeds kut Tim.. are you thát piece of shit driver? [afbeelding]
Nee hoor vriend, je kan goed rijden [afbeelding] Met die Audi toen [afbeelding]!
* Hoi_Piepeloi doosje merçi's op de post stuurt enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, maak het goed.
Ik geef mijn adres wel even door.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi doosje merçi's op de post stuurt enzo
Blunt papierquote:
Volgenmij ben je ook erg goed in dingen berijden.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze vindt het kut om hier naartoe te komen met het OV schele tamme oetlul !
Ze zegt wel dat ik erg netjes rijd enzo
Nee... wel omver rijdenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Volgenmij ben je ook erg goed in dingen berijden.
papierquote:
"De echte de grote ja, ja de hele grote weetje,die ontzegging van het gebouw heb, dus geef nou maar je chef, anders kom ik ff naar je toe.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze vindt het kut om hier naartoe te komen met het OV schele tamme oetlul !
Ze zegt wel dat ik erg netjes rijd enzo
Waarom moeilijk doen als je het zo kant en klaar in de winkel ken kopen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
papier![]()
oke wacht snelle curcus
Benodigdheden:
1 Sigaar
wat wiet
1 mesje, of scherpe nagel
een natte tong![]()
Hoe hem te bereiden.
a. Lik de sigaar, niet te nat, gewoon heel losjes
b. Snij de sigaar open met het mesje
c. haal de tabak eruit zodat je de schil overhoudt
d. vouw hem ietsje open
e. pak je wiet
f. maak de wiet heeel fijn.
g. doe het in de opengereten blunt
h. draai hem langzaam naar binnen (langzaam!!)
g. draai hem heeel dun
i. smoken maar.
f. PAS OP, er zit wiet in zonder tabak, dus niet trekjes nemen alsof het een joint is. Lanzaam, kleine trekjes en doorgeven.
![]()
![]()
Zo smoken we het op de straat G.
Je hebt geen gevoel voor nostalgie en hadgemaakte shit.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je het zo kant en klaar in de winkel ken kopen ?
Haagsche Sjonniequote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
"De echte de grote ja, ja de hele grote weetje,die ontzegging van het gebouw heb, dus geef nou maar je chef, anders kom ik ff naar je toe.
Je..je komt zeker niet uit Den Haag he? Nâh, dan ben jij een vieze laffe kanker Hagenees want je praat niet zoals mij, KANKER KNUPPEL! Want je loopt nou gewoon bij de hand te doen"!
[ afbeelding ]
jaquote:
Die kerel is echt schitterendquote:Op woensdag 28 november 2007 21:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Haagsche Sjonnie
Wat een voorbeeld van een ras echte Hagenees
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Haagsche Sjonnie
Wat een voorbeeld van een ras echte Hagenees
Nog niet eerder aan gedacht!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef TheSorrow het volgende:
Bluntje in de G dopen?
En personenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Paramnesia het volgende:
Volgenmij ben je ook erg goed in dingen berijden.
Dat is Rotterdam en je bedoelt Jules Deelderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef TheSorrow het volgende:
Die andere kerel uit Den Haag, dat ie helemaal gaat kafferen over Amsterdam en over zo'n wijf, die is ook schitterendKweet alleen zn naam ff niet, die altijd helemaal in t zwart is is dat toch? Met die vage bril
Neuzenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=exzLktNhhgQ
Daar hadden Nous en ik het al overquote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Morgenavond ga ik een lekkere cake voor bakken... Lekker met een kopje koffie of thee voor als jullie aankomen![]()
Oh en we hebben een open haard![]()
![]()
![]()
Berenvel anyone?
wheheh. Geboren in Zuid-Oostquote:
Uhu! Bij deze is die gereserveerdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef outsidr het volgende:
Daar hadden Nous en ik het al over [afbeelding]
Dat plekje voor de openhaard wordt van ons [afbeelding]
Feyenoordquote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wheheh. Geboren in Zuid-Oost
maar voor Feyenoord.![]()
En ik vind Utrecht eigenlijk mooier.![]()
Beetje stadverrader enzo.![]()
Ben gewoon Nationaal
wehhehe die is heerlijk ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef TheSorrow het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=J35--Ox1JOE owned maddafakka
Echt niet, ik ga daar marshmallows braden.!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhu! Bij deze is die gereserveerd
ik voel de haat.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef outsidr het volgende:
[..]
Feyenoord
Ajax
FC Den Haag
Wat dat betreft kennen Hagenezen beter opschieten met Rotterdammers en vice versa.
Dat ken niet worden gezegd over dat vieze volk in 020
Wat een puik idee! Staat op het boodschappenlijstjequote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wehhehe die is heerlijk ook wel hoor.
[..]
Echt niet, ik ga daar marshmallows braden.!
Die bedoel ik dus, die gaat over A'damquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wehhehe die is heerlijk ook wel hoor.
[..]
Echt niet, ik ga daar marshmallows braden.!
Slayerquote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus, die gaat over A'dam
Ik ga Satan daar aanbidden, The Altar of Sacrifice. Daarna is Nous Raped On The Altar
No waiquote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef TheSorrow het volgende:
Daarna is Nous Raped On The Altar
Het begin wel...daarna zwakt het af as usualquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Berenanus het volgende:
Na 4 pagina's te hebben gelezen ga ik me werpen op die ongeopende PM's
Kijken of daar wel wat nuttigs instaat
Daar staat zeker nuttige info inquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Berenanus het volgende:
Na 4 pagina's te hebben gelezen ga ik me werpen op die ongeopende PM's
Kijken of daar wel wat nuttigs instaat
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit is alleen inbegrepen als je meerdere dagen komt
Ik kijk ook even.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
Bijna 15.000, nou nou
Mja nu moest ik wel even kijken natuurlijk
droplul ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef Paramnesia het volgende:
Tonks is een droplul w00t
verkapte postopkrik-post
Agreedquote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef Paramnesia het volgende:
verkapte postopkrik-post
20 posts geleden heb ik mijn 3000e post op dit account gehaald. Samen met de 1200 nog wat van de vorige zit ik nu dus op ong. 4200quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef Paramnesia het volgende:
verkapte postopkrik-post
Agreed²!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
droplul ?
Een trieste, pauper kankeridioot bedoel je.
Socialer dan ooit. PUB-quizen met FOK!kers, naar Brussel naar een FOK!ker, een meeting in Den Haag met FOK!kers.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef outsidr het volgende:
70 post gem. per dag.
Ik vind het knap dat je er nog een sociaal leven op na houd
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Berenanus het volgende:
Jij hebt ook niets nuttigs te doen he Tom [afbeelding]
Je lijkt piep wel [afbeelding]
Wat is FOK! toch mooi he ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Socialer dan ooit. PUB-quizen met FOK!kers, naar Brussel naar een FOK!ker, een meeting in Den Haag met FOK!kers.
Socialer dan ooit
Veel minder tegenwoordig of nog steeds? En waarom is het eigenlijk uit met je vriendin? Jullie hadden best een behoorlijke tijd toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Socialer dan ooit. PUB-quizen met FOK!kers, naar Brussel naar een FOK!ker, een meeting in Den Haag met FOK!kers.
Socialer dan ooit
Het is wel geminderd, af en toe nog een meeting en dan geregeld naar Brussel.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Veel minder tegenwoordig of nog steeds? En waarom is het eigenlijk uit met je vriendin? Jullie hadden best een behoorlijke tijd toch?
Ik heb er al zeker een hoop aan te danken. Het heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat is FOK! toch mooi he ?![]()
* outsidr pinkt een traantje weg
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Oke dan wacht!
Relmateriaal:
1. Email van Tonks niet boeiend
2. Info over Tonks zn familie interessante info
3. Tietenfoto Elixabete
4. CuteSanDiegoGirl Info
5. Van wie viswijfje kloon is. weten we al
hmmmm
Zeker, zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er al zeker een hoop aan te danken. Het heeft zijn voor- en nadelen.
Ook zijn charmes.
quote:
Die heeft een verjaardag van haar tante...quote:
Ow, okquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja! Ik fobo'de haar nog
Ze komt op vrijdagavond
Ik heb een paar die alleen open gaat met de sleutelquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet ik nog handboeien meenemen?
Oehquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mits roze!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
mijn vriendinnetje was vergeten dat we 2 maanden hadden!quote:
Toen kregen jullie ook wat toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef enter het volgende:
[..]
Maar maar maar wel een toffe!
Vandaag 2 maanden geleden waren we in Hoge Hexel!
Uhu, ik denk als er dan toch een orgie is doe ik gelijk even mee.quote:
Of we gaan ezelenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uhu, ik denk als er dan toch een orgie is doe ik gelijk even mee.
Naakt uiteraard.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Of we gaan ezelendat kaartspel enzo, en de ezel wordt een dag voor het huis aan een lantaarnpaal geboeid
En op z'n kop!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naakt uiteraard.
Besloten dat het vanaf toen wasquote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Toen kregen jullie ook wat toch?Of wanneer is dat beslist?
Met een lege cava fles is zijn of haar aars.quote:
Aightquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Besloten dat het vanaf toen was
Beren-aars?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met een lege cava fles is zijn of haar aars.
Als je dat graag wilquote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Berenanus het volgende:
Beren-aars?
You're wish is my command.quote:
Oei!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
You're wish is my command.
Zoek de fout en win: erkenning!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
You're wish is my command.
I've already wonquote:Op woensdag 28 november 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoek de fout en win: erkenning!
Dat was wel grappig, na de meet hadden we allebei zoiets van de afstand is te groot.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Toen kregen jullie ook wat toch?Of wanneer is dat beslist?
Maar maar maar! Ik was een plaatje zoeken!!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoek de fout en win: erkenning!
Wij ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef enter het volgende:
[..]
Dat was wel grappig, na de meet hadden we allebei zoiets van de afstand is te groot.
Toen begon het zo![]()
Fabien: Maar doen we wel gewoon afspreken? Soms? Als we tijd hebben?
Ohjaa de eerste keer dat we afspraken na de meet, hadden jullie ook een afspraak (Astrid en jij)
En in dat weekend besloten we toch dat het serieus was
Slechte verliezer!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Berenanus het volgende:
Maar maar maar! Ik was een plaatje zoeken!!
en en en en hij heeft alleen gezien dat er een fout was!
en en ene ne ne en ik heb hem verbeterereerdt!
Mee eens.quote:
Ik moet allemaal vroeger dan jullie op!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ga ook de droomboot pwniezeren.
Slaap ze dames en heren.
*kuch kuchquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef outsidr het volgende:
Relaties [afbeelding]
Liefde [afbeelding]
Sex daarintegen [afbeelding]
Ik geen lekkere chick die mn pik zuigt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik moet allemaal vroeger dan jullie op!
Wat is dat voor een ongein, zo vroeg naar bed gaan!
Ken ik jou ?quote:
En nog steeds zijn jullie vermakelijk.quote:
Nu niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |