Ik geef mijn adres wel even door.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi doosje merçi's op de post stuurt enzo
Blunt papierquote:
Volgenmij ben je ook erg goed in dingen berijden.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze vindt het kut om hier naartoe te komen met het OV schele tamme oetlul !
Ze zegt wel dat ik erg netjes rijd enzo
Nee... wel omver rijdenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Volgenmij ben je ook erg goed in dingen berijden.
papierquote:
"De echte de grote ja, ja de hele grote weetje,die ontzegging van het gebouw heb, dus geef nou maar je chef, anders kom ik ff naar je toe.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze vindt het kut om hier naartoe te komen met het OV schele tamme oetlul !
Ze zegt wel dat ik erg netjes rijd enzo
Waarom moeilijk doen als je het zo kant en klaar in de winkel ken kopen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
papier![]()
oke wacht snelle curcus
Benodigdheden:
1 Sigaar
wat wiet
1 mesje, of scherpe nagel
een natte tong![]()
Hoe hem te bereiden.
a. Lik de sigaar, niet te nat, gewoon heel losjes
b. Snij de sigaar open met het mesje
c. haal de tabak eruit zodat je de schil overhoudt
d. vouw hem ietsje open
e. pak je wiet
f. maak de wiet heeel fijn.
g. doe het in de opengereten blunt
h. draai hem langzaam naar binnen (langzaam!!)
g. draai hem heeel dun
i. smoken maar.
f. PAS OP, er zit wiet in zonder tabak, dus niet trekjes nemen alsof het een joint is. Lanzaam, kleine trekjes en doorgeven.
![]()
![]()
Zo smoken we het op de straat G.
Je hebt geen gevoel voor nostalgie en hadgemaakte shit.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je het zo kant en klaar in de winkel ken kopen ?
Haagsche Sjonniequote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
"De echte de grote ja, ja de hele grote weetje,die ontzegging van het gebouw heb, dus geef nou maar je chef, anders kom ik ff naar je toe.
Je..je komt zeker niet uit Den Haag he? Nâh, dan ben jij een vieze laffe kanker Hagenees want je praat niet zoals mij, KANKER KNUPPEL! Want je loopt nou gewoon bij de hand te doen"!
[ afbeelding ]
jaquote:
Die kerel is echt schitterendquote:Op woensdag 28 november 2007 21:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Haagsche Sjonnie
Wat een voorbeeld van een ras echte Hagenees
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Haagsche Sjonnie
Wat een voorbeeld van een ras echte Hagenees
Nog niet eerder aan gedacht!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef TheSorrow het volgende:
Bluntje in de G dopen?
En personenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Paramnesia het volgende:
Volgenmij ben je ook erg goed in dingen berijden.
Dat is Rotterdam en je bedoelt Jules Deelderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef TheSorrow het volgende:
Die andere kerel uit Den Haag, dat ie helemaal gaat kafferen over Amsterdam en over zo'n wijf, die is ook schitterendKweet alleen zn naam ff niet, die altijd helemaal in t zwart is is dat toch? Met die vage bril
Neuzenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=exzLktNhhgQ
Daar hadden Nous en ik het al overquote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Morgenavond ga ik een lekkere cake voor bakken... Lekker met een kopje koffie of thee voor als jullie aankomen![]()
Oh en we hebben een open haard![]()
![]()
![]()
Berenvel anyone?
wheheh. Geboren in Zuid-Oostquote:
Uhu! Bij deze is die gereserveerdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef outsidr het volgende:
Daar hadden Nous en ik het al over [afbeelding]
Dat plekje voor de openhaard wordt van ons [afbeelding]
Feyenoordquote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wheheh. Geboren in Zuid-Oost
maar voor Feyenoord.![]()
En ik vind Utrecht eigenlijk mooier.![]()
Beetje stadverrader enzo.![]()
Ben gewoon Nationaal
wehhehe die is heerlijk ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef TheSorrow het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=J35--Ox1JOE owned maddafakka
Echt niet, ik ga daar marshmallows braden.!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhu! Bij deze is die gereserveerd
ik voel de haat.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef outsidr het volgende:
[..]
Feyenoord
Ajax
FC Den Haag
Wat dat betreft kennen Hagenezen beter opschieten met Rotterdammers en vice versa.
Dat ken niet worden gezegd over dat vieze volk in 020
Wat een puik idee! Staat op het boodschappenlijstjequote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wehhehe die is heerlijk ook wel hoor.
[..]
Echt niet, ik ga daar marshmallows braden.!
Die bedoel ik dus, die gaat over A'damquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wehhehe die is heerlijk ook wel hoor.
[..]
Echt niet, ik ga daar marshmallows braden.!
Slayerquote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus, die gaat over A'dam
Ik ga Satan daar aanbidden, The Altar of Sacrifice. Daarna is Nous Raped On The Altar
No waiquote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef TheSorrow het volgende:
Daarna is Nous Raped On The Altar
Het begin wel...daarna zwakt het af as usualquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Berenanus het volgende:
Na 4 pagina's te hebben gelezen ga ik me werpen op die ongeopende PM's
Kijken of daar wel wat nuttigs instaat
Daar staat zeker nuttige info inquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Berenanus het volgende:
Na 4 pagina's te hebben gelezen ga ik me werpen op die ongeopende PM's
Kijken of daar wel wat nuttigs instaat
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit is alleen inbegrepen als je meerdere dagen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |