Ze heeft een punt hoor.quote:
Wat een slap-ik-maak-het-goed-smoesje.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar dan denk ik zo van 'Oeh ga Tim weer zien", en dan wordt ik weer blij enzo
Maar ik meende het welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een slap-ik-maak-het-goed-smoesje.
[afbeelding]
Tram 9 is way worsequote:Op woensdag 28 november 2007 20:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]1 ding: tram 17
meer zeg ik niet
tram 17
dan snap je den Haag en het ramp zijn ervan.
Ik denk zeg er maar niets vanquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar ik meende het wel
En het viel je niet op dat ik wordt met een t op het eind schreef?
Als je er woont is het allemaal geen punt.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze heeft een punt hoor.
Den Haag._
Zeg is dat Kijkduin een beetje te bereiken?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je er woont is het geen punt.
Ken je de stad niet dan is het idd ruk
quote:
Per bus vanuit Den Haag:quote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg is dat Kijkduin een beetje te bereiken?
Joepie, ik ga wel met de taxiquote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
Per bus vanuit Den Haag:
Vanaf Den Haag Centraal Station neemt u bus 24 richting Kijkduin. Op het
eindpunt kunt u uitstappen en daar vandaan kunt u met de pendelbus 24P
naar Vakantiecentrum Kijkduinpark.
Belt u voor meer reisinformatie: 0900 - 9292 (¤ 0,70 p/m).
Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wou trouwens even melden.
Ik ben vlieft.
Je hebt zeker me foto gezien in KPDquote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wou trouwens even melden.
Ik ben vlieft.
Als je eindpunt hebt bereikt met bus 24, bel je ons gewoon.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joepie, ik ga wel met de taxi
het is een zijquote:
Ik ben verliefd op Pascalle gewordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Je hebt zeker me foto gezien in KPD
* Ik zal eens wat nummers inventariseren.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je eindpunt hebt bereikt met bus 24, bel je ons gewoon.
Komen we je wel met de auto ophalen datkleine kutstukje![]()
Doe maar, dan slaap ik met ene pipoloidinges.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Pascalle geworden
MAAR ZE IS EEN NERD..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
het is een zij
en volgensmij in de 20
[ afbeelding ]
Jade Raymond![]()
Producer van Assassins Creed.
Gamechicks![]()
En slimquote:Op woensdag 28 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wel een lekkere.
Jij slaapt alleenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef outsidr het volgende:
Ik ben verliefd op Pascalle geworden [afbeelding]
Wie weet is het wel een pokemon waar jouw pipeloi van gaat evalueren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En slim
maar goed daar merk je niks van als je hem erin hangt.
Oke!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe maar, dan slaap ik met ene pipoloidinges.
Die heeft een eigen wil...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe maar, dan slaap ik met ene pipoloidinges.
Hoi! *toevoegt op msn.quote:
quote:
Piepeloi ben ik he! Gebruik mijn naam niet ijdelquote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie weet is het wel een pokemon waar jouw pipeloi van gaat evalueren.
quote:
Ik vind jullie nu al leuk.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die heeft een eigen wil...
Die doet het niet met jan en alleman
Maar goed jij bent zijn Piepeloi toch niet? Althans, ach, laat maar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Piepeloi ben ik he! Gebruik mijn naam niet ijdel
Liegebeestquote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi! *toevoegt op msn.
Dat zeg je nu, wacht maar totdat ik mijn piepeloi laat transformeren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik doe eiglijks alleen Tim
Probeerde stoer te doen
En mij en Jade dan, ze komt meequote:Op woensdag 28 november 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie nu al leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Say that again?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En mij en Jade dan, ze komt meeHeb je geen opblaas Jade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik wacht met smart op de transformatiequote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, wacht maar totdat ik mijn piepeloi laat transformeren.
Agreedquote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat een slap-ik-maak-het-goed-smoesje.
1x geprobeerd en dat ging faliekant mis.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij ken geen eens dampies draaien man
Ik voel hier een battle.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de transformatie
Mooi, maak het goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi het terugneemt enzo
Ze vindt het kut om hier naartoe te komen met het OV schele tamme oetlul !quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ze vindt de rit nog steeds kut Tim.. are you thát piece of shit driver?
Nee hoor vriend, je kan goed rijdenMet die Audi toen
!
Wie ik?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ze vindt de rit nog steeds kut Tim.. are you thát piece of shit driver? [afbeelding]
Nee hoor vriend, je kan goed rijden [afbeelding] Met die Audi toen [afbeelding]!
* Hoi_Piepeloi doosje merçi's op de post stuurt enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, maak het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |