Hahah !quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Dames? Vergeet de stijltangen niet!
Maar dan heeft hij geen afro meer.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hahah !
Dat wordt echt vet !
Tom zijn haren gaan echt fuckin lang worden !
Neem ook fotocamera's mee om dit prachtige gebueren vast te leggen![]()
Jij toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij geen afro meer.![]()
Wie gaat er dan 'Because I got High van Afroman' playbacken
Ik heb geen afro.quote:
Playbackenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij geen afro meer.![]()
Wie gaat er dan 'Because I got High van Afroman' playbacken
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Playbacken. Ik ga het zingen
![]()
Zou trouwens wel leuk zijn als we zo'n karaoke ding hebben
Pussy heeft ander een Deluxe stem.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef TheSorrow het volgende:
Zitten we heel de avond naar jankende katten te luisteren
Grunten zul jequote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Als ik zing klinkt het leed je in de oren
*pakt een kwast en een potje paarse verf.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Altijd. Mijn paarse vriend gaat mee en dat is een slet.
Smoken we er zondag 1?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*pakt een kwast en een potje paarse verf.
SINGSTAR!!! Dat is zo'n spelletje! Heeft een vriendin van mij!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Playbacken [afbeelding] . Ik ga het zingen [afbeelding]
Zou trouwens wel leuk zijn als we zo'n karaoke ding hebben [afbeelding]
Die kans is aanwezig jaquote:
Als het OV, mijn humeur, meewerken dan zal ik zondag ergens in de loop van de dag die kant op komenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wanneer kwam je nou D_A?
Blauwquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
Genoeg tippies en vloeitjes meenemen mensen! Rode of blauwe vloei
Neem je waterpijp mee enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb ook vloei liggen nog, moet ik meenemen?
Gebruik het toch niet
Daar ben ik dan wel weer voor..quote:
Neem ik wel gelijk morgen mee, anders vergeet ik hetquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef outsidr het volgende:
Neem je waterpijp mee enzo [afbeelding] [afbeelding]
Sweet melonquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar ben ik dan wel weer voor..
*I like.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik neem een fles champagne meezal niet veel animo voor zijn, maar dan drink ik hem lekker zelf op
Je gaat niet kotsend bij mij in me zak leggen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik neem een fles champagne meezal niet veel animo voor zijn, maar dan drink ik hem lekker zelf op
Ik heb wel plek.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je gaat niet kotsend bij mij in me zak leggen hoor
Yeahquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
*I like.
NEP! Ik neem wel echte champagne meequote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Yeah
het is niet echte champagne he?het is cava, maar wel goeie enzo
Het komt van een wijnbrouwerij (hoe de fuck heet dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
NEP! Ik neem wel echte champagne mee [afbeelding]
Eens kijken of ik hier nog een fles wodka heb,quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het komt van een wijnbrouwerij (hoe de fuck heet dat?) net buiten Barçelona
! Gewoon lekker mousserend wit wijntje enzo
En het is goed spul!![]()
Maar neem vooral mee enzo
Ik heb wel wat Poolse vrienden die altijd ladingen vol Wodka meenemen uit Polen.quote:
Ik woon in A'dam, ik ga even langs een vriendinquote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent toch zeker geen Belg!
Met het OV?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik woon in A'dam, ik ga even langs een vriendin [afbeelding]
Heb er al 2 ingekocht.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vanaf schiphol gaat hij direct naar Brussel Midi / Zuid. Ongeveer 3 uurtjes. Laptopje mee, boek mee. Treinreisje van niets.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met het OV?
Lijkt me vreselijk zeg
Vind vanaf hier naar Den Haag al kut
Valt inderdaad wel mee dan jaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaf schiphol gaat hij direct naar Brussel Midi / Zuid. Ongeveer 3 uurtjes. Laptopje mee, boek mee. Treinreisje van niets.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Met het OV?
Lijkt me vreselijk zeg
Vind vanaf hier naar Den Haag al kut
Één der ex'en woonde in Londen en ik heb daar ook een tijd gewoond maar daarna weer terug naar NL verhuist, toen elke maand één of twee keer heen en weer. Daarna een relatie gehad met iemand die 3 uur reizen woonde. Dus ach, het is echt een piepklein stukjequote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel mee dan ja
Maar toch, 3 uur! Zo lang kan ik echt niet stilzitten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |