Toen kregen jullie ook wat toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef enter het volgende:
[..]
Maar maar maar wel een toffe!
Vandaag 2 maanden geleden waren we in Hoge Hexel!
Uhu, ik denk als er dan toch een orgie is doe ik gelijk even mee.quote:
Of we gaan ezelenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uhu, ik denk als er dan toch een orgie is doe ik gelijk even mee.
Naakt uiteraard.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Of we gaan ezelendat kaartspel enzo, en de ezel wordt een dag voor het huis aan een lantaarnpaal geboeid
En op z'n kop!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naakt uiteraard.
Besloten dat het vanaf toen wasquote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Toen kregen jullie ook wat toch?Of wanneer is dat beslist?
Met een lege cava fles is zijn of haar aars.quote:
Aightquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Besloten dat het vanaf toen was
Beren-aars?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met een lege cava fles is zijn of haar aars.
Als je dat graag wilquote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Berenanus het volgende:
Beren-aars?
You're wish is my command.quote:
Oei!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
You're wish is my command.
Zoek de fout en win: erkenning!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
You're wish is my command.
I've already wonquote:Op woensdag 28 november 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoek de fout en win: erkenning!
Dat was wel grappig, na de meet hadden we allebei zoiets van de afstand is te groot.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Toen kregen jullie ook wat toch?Of wanneer is dat beslist?
Maar maar maar! Ik was een plaatje zoeken!!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoek de fout en win: erkenning!
Wij ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef enter het volgende:
[..]
Dat was wel grappig, na de meet hadden we allebei zoiets van de afstand is te groot.
Toen begon het zo![]()
Fabien: Maar doen we wel gewoon afspreken? Soms? Als we tijd hebben?
Ohjaa de eerste keer dat we afspraken na de meet, hadden jullie ook een afspraak (Astrid en jij)
En in dat weekend besloten we toch dat het serieus was
Slechte verliezer!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Berenanus het volgende:
Maar maar maar! Ik was een plaatje zoeken!!
en en en en hij heeft alleen gezien dat er een fout was!
en en ene ne ne en ik heb hem verbeterereerdt!
Mee eens.quote:
Ik moet allemaal vroeger dan jullie op!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ga ook de droomboot pwniezeren.
Slaap ze dames en heren.
*kuch kuchquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef outsidr het volgende:
Relaties [afbeelding]
Liefde [afbeelding]
Sex daarintegen [afbeelding]
Ik geen lekkere chick die mn pik zuigt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik moet allemaal vroeger dan jullie op!
Wat is dat voor een ongein, zo vroeg naar bed gaan!
Ken ik jou ?quote:
En nog steeds zijn jullie vermakelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |