Ik kijk ook even.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
Bijna 15.000, nou nou
Mja nu moest ik wel even kijken natuurlijk
droplul ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef Paramnesia het volgende:
Tonks is een droplul w00t
verkapte postopkrik-post
Agreedquote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef Paramnesia het volgende:
verkapte postopkrik-post
20 posts geleden heb ik mijn 3000e post op dit account gehaald. Samen met de 1200 nog wat van de vorige zit ik nu dus op ong. 4200quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef Paramnesia het volgende:
verkapte postopkrik-post
Agreed²!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
droplul ?
Een trieste, pauper kankeridioot bedoel je.
Socialer dan ooit. PUB-quizen met FOK!kers, naar Brussel naar een FOK!ker, een meeting in Den Haag met FOK!kers.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef outsidr het volgende:
70 post gem. per dag.
Ik vind het knap dat je er nog een sociaal leven op na houd
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Berenanus het volgende:
Jij hebt ook niets nuttigs te doen he Tom [afbeelding]
Je lijkt piep wel [afbeelding]
Wat is FOK! toch mooi he ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Socialer dan ooit. PUB-quizen met FOK!kers, naar Brussel naar een FOK!ker, een meeting in Den Haag met FOK!kers.
Socialer dan ooit
Veel minder tegenwoordig of nog steeds? En waarom is het eigenlijk uit met je vriendin? Jullie hadden best een behoorlijke tijd toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Socialer dan ooit. PUB-quizen met FOK!kers, naar Brussel naar een FOK!ker, een meeting in Den Haag met FOK!kers.
Socialer dan ooit
Het is wel geminderd, af en toe nog een meeting en dan geregeld naar Brussel.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Veel minder tegenwoordig of nog steeds? En waarom is het eigenlijk uit met je vriendin? Jullie hadden best een behoorlijke tijd toch?
Ik heb er al zeker een hoop aan te danken. Het heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat is FOK! toch mooi he ?![]()
* outsidr pinkt een traantje weg
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Oke dan wacht!
Relmateriaal:
1. Email van Tonks niet boeiend
2. Info over Tonks zn familie interessante info
3. Tietenfoto Elixabete
4. CuteSanDiegoGirl Info
5. Van wie viswijfje kloon is. weten we al
hmmmm
Zeker, zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er al zeker een hoop aan te danken. Het heeft zijn voor- en nadelen.
Ook zijn charmes.
quote:
Die heeft een verjaardag van haar tante...quote:
Ow, okquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja! Ik fobo'de haar nog
Ze komt op vrijdagavond
Ik heb een paar die alleen open gaat met de sleutelquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet ik nog handboeien meenemen?
Oehquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mits roze!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
mijn vriendinnetje was vergeten dat we 2 maanden hadden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |