Ja erg he? Wie btwquote:
Zeg je toch gewoon dat je echte naam Jasperina is?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutzooi, ik mag hier gewoon niet posten.
Want dan ben ik een Dolly?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon dat je echte naam Jasperina is?
Tuurlijk wel, malliequote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij ben je ook knetter dus het magquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Boh, boh, boh...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook knetter dus het mag
Ik lees een 'ook'....quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook knetter dus het mag
Die mag hier helemaal niet posten......quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of die blonde countryzangeres met die dikke....lippen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of die blonde countryzangeres met die dikke....lippen
Dat lees je goedquote:
Maar ze hebben wel geleefd!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
Kloons worden niet oud..
Und warum nicht?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mag hier helemaal niet posten......
Nee directeur van Albert Heijnquote:
nee ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
Kloons worden niet oud..
Die kus van jou bewaar ik in een doosje en leg ik vannacht onder mijn kussen...quote:
quote:
hebbie nog een doos van 30 cm ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die kus van jou bewaar ik in een doosje en leg ik vannacht onder mijn kussen...
Ja en? Het ene kan goed samengaan met het ander.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
serieus mode aan SOURY IS LIEF !
als je niet van een kloon houdt moet je onder je echte naam posten en je echte foto in je avaquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat we niet van klonen houden...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje van 1.80 mtr?
Je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je niet van een kloon houdt moet je onder je echte naam posten en je echte foto in je ava
zolang je dat niet hebt ben je altijd een kloon van jezelf !
Zou je toch in je doos terug vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat zijn neus net zo los zit als die van Michael Jackson?
Das bascyquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je niet van een kloon houdt moet je onder je echte naam posten en je echte foto in je ava
zolang je dat niet hebt ben je altijd een kloon van jezelf !
Als nieuwsgierig kind stak ik mijn hand eens ongezien in een doos vol rauwe kippenpoten. Niet eerst kijken. Blech.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je toch in je doos terug vinden
serieus mode aanquote:
Ja, speciaal voor jou...een lijkkist..quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje van 1.80 mtr?
Ja das ook niet handigquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als nieuwsgierig kind stak ik mijn hand eens ongezien in een doos vol rauwe kippenpoten. Niet eerst kijken. Blech.
Het schaap Dolly werd blijkbaar niet oud omdat ze versneld verouderde..quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee ?fok users wel dan ? of bedoel je de kloon zelf zoals je neemt t serieus en je luisterd naar een freaking avatar met letters ?
Mensen zonder fobo enzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
serieus mode aan
je bent een kanjer met meer lef dan de meeste hier !
Oh dat lijkt me nou weer onhandigquote:
Of als je als enige overblijft en je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het rechtvaardig is verdeeld in het leven...
Dan wil ik die niemand nu spreken!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het rechtvaardig is verdeeld in het leven...
dude die had ik maar was t zatquote:
FF een kloon aanmakenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan wil ik die niemand nu spreken!
Doordenken? Op dit tijdstip? Joh, ik moet over een paar uur op de stoep van de dierenarts staan voor een beest dat onder het mes moet. Dus spaar me.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of als je als enige overblijft en je hebt gelijk!![]()
![]()
![]()
Doordenken
Ik ook, ik bedoelde het ook niet als flame richting jouquote:
ik moest ff reageren om mn kop te laten zienquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, ik bedoelde het ook niet als flame richting jou![]()
Ik ben het al een uur of 3 met je eens
KOEST VERDAMMT NOCHMAL!quote:
I am left and I am right.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Doordenken? Op dit tijdstip? Joh, ik moet over een paar uur op de stoep van de dierenarts staan voor een beest dat onder het mes moet. Dus spaar me.
Het DNA - de gene waren niet goed stabiel, daardoor beginnen klonen sneller ouderdoms verschijnselen te vertonen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:44 schreef ppi het volgende:
Het schaap Dolly werd blijkbaar niet oud omdat ze versneld verouderde..
Wat dat dan ook maar precies mag betekenen.
Dat was wat ik bedoelde.
En veel computerklonen sterven volgens mij ook een stille dood...
De users zelf kunnen rustig 100 worden....
Schatze...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KOEST VERDAMMT NOCHMAL!
Je hebt wel 's van die internethelden die menschen gaan afzeiken op hun uiterlijk die dan zelf geen fobo hebben bijvoorbeeld
Takke Trees...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is vast nog geen user die Trees heet
te laat voor wat,quote:
ik kreeg niet eens reacties behalve an een gozer !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik mijn hoofd nu ook spammen trouwens?
Om te bewijzen dat ik ook tof ben?
Ik haal mijn kutkop wel weer weg...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik mijn hoofd nu ook spammen trouwens?
Om te bewijzen dat ik ook tof ben?
Ik ben minder geliefd, kijken wat er bij mij gebeurdquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kreeg niet eens reacties behalve an een gozer !!!!!!!!!!!!!
omg !!
Shit betraptquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik haal mijn kutkop wel weer weg...
Oneerbare voorstellen ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kreeg niet eens reacties behalve an een gozer !!!!!!!!!!!!!
omg !!
Niet elke dag scheren is fecking keck ende puickend!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef Pavement het volgende:
schnor !
En is de bovenkant kaal ofzoquote:
hij riep iets van BUKKEN en niet zeiken,quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even mijn PM-group onderhouden
idd !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wijven reageren niet op ons.
Ze hebben geen smaak
Pave en Ian vertrekken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd !
geen smaak tijd voor een ander subforum !
Ik voorzie een topic in KLBquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd !
geen smaak tijd voor een ander subforum !
Bukken en niet zeiken....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij riep iets van BUKKEN en niet zeiken,
maar had toch wel ff een reactie verwacht in de sc zelf![]()
je ziet maar beter kloon je !
Eenschquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pave en Ian vertrekken.
Kudt en KutVocht houden de zooi hier wel in de gaten.
Lquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg natuurlijk hè
Lijkt me logisch dat ze samen komen... je hebt er niet veel aan als de een er zonder de ander is....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pave en Ian vertrekken.
Kudt en KutVocht houden de zooi hier wel in de gaten.
Tis wel degelijk mogenlijkquote:
y0quote:
vergeet je geen s?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Moet ik nou 'Debieletje' in mijn sig zetten?
Het is ook een super coolequote:Op dinsdag 27 november 2007 02:06 schreef KutVocht. het volgende:
Nou moet ik zelf heel hard lachen om mijn avatar
Ik ken je wel hoor zo langzamerhandquote:
EEn paarsequote:Op dinsdag 27 november 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
Slaapze ! en of masturbeerse
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Lekker..ik blijf nog ff hangen..ff YouTube testen op dit kreng..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken je wel hoor zo langzamerhandMaar ik behandel een dame als een dame, punt uit.
Ik ga zo even slapen. Nou ja, in elk geval lezen in bed.
Denk terug aan toen je 14 werd....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie helemaal geen snor......
Truste zuignapperd!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
Slaapze ! en of masturbeerse
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Als je bukt en gaat staan zeiken dan zeik je over je eigen voeten als ik me dat zo probeer voor te stellen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:06 schreef KutVocht. het volgende:
Nou moet ik zelf heel hard lachen om mijn avatar
Kom je wel van je wratten af..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Als je bukt en gaat staan zeiken dan zeik je over je eigen voeten als ik me dat zo probeer voor te stellen.
Is dus best wel tof advies
Valt niet mee als vrouw.. over schoenen zeiken is voorgekomen en brandnetels zijn ook niet prettigquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Als je bukt en gaat staan zeiken dan zeik je over je eigen voeten als ik me dat zo probeer voor te stellen.
Is dus best wel tof advies
Ik was best wel trots op mijn eerste snorretje....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet dan 12 geweest zijn.....
Schrikdraad !!quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt niet mee als vrouw.. over schoenen zeiken is voorgekomen en brandnetels zijn ook niet prettig
Had ik vroeger ook, op mijn 'zuigduim', waren ook opeens verdwenen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Had ze op mijn handen jaren geleden, niet veel.
Ineens waren ze weg.....
Maf....
Linkje aub....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie niet pimpelt, krijgt een buik die rimpelt.....lees ik niet....
Weggezogen??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, op mijn 'zuigduim', waren ook opeens verdwenen...
Geen idee...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weggezogen??
Bevriezen kan iig pijnlijker zijn dan het klinkt... vooral als de wrat in het eelt van de bal van je voet zit
Dat werd pas echt eng toen ze m wilden weghalen... ik ging bijna tegen de vlakte...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee...
Heb ook wel eens wat weg laten vriezen..
Een wrat in eelt klinkt wel eng ja!
Heb wel eens een vaag verhaal over veranderende hormoonhuishouding gehoord.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee...
Heb ook wel eens wat weg laten vriezen..
Een wrat in eelt klinkt wel eng ja!
Werd 'ie er dan niet uitgelepeld?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werd pas echt eng toen ze m wilden weghalen... ik ging bijna tegen de vlakte...
En das in 41 jaar nog maar 2 keer gebeurd (de 2de keer voelde ik het aankomen en ging maar vast op bed liggen)![]()
Ik hoorde vandaag iets....schrok me wild...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb wel eens een vaag verhaal over veranderende hormoonhuishouding gehoord.
En dat dat invloed kan hebben...
Nope, niet de eerste keer, ze wilden m eerst laten doodgaan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Werd 'ie er dan niet uitgelepeld?
Wat gebruikt die moeder dan in godsnaam voor hormoonpreparaten dat het zo erg doorwerkt??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iets....schrok me wild...
Een babietje dat door de hormonen in de moedermelk menstrueerde...
Dat is vaak vrij moeilijk met wratten...dat virus zit in je lichaam...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, niet de eerste keer, ze wilden m eerst laten doodgaan...
Wacht ff dit heb ik 4 keer gelezen, maar als het de krant wil halen moet ik het snappenquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iets....schrok me wild...
Een babietje dat door de hormonen in de moedermelk menstrueerde...
Ola Knutquote:
Volgens mij niks.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat gebruikt die moeder dan in godsnaam voor hormoonpreparaten dat het zo erg doorwerkt??
Had al zeker 20 jaar geen wrat meer gehad, en die in het eelt was ontstaan nadat er een glasscherf door een teenslipper heen in de bal van m'n voet was gekomen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is vaak vrij moeilijk met wratten...dat virus zit in je lichaam...
Kan....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had al zeker 20 jaar geen wrat meer gehad, en die in het eelt was ontstaan nadat er een glasscherf door een teenslipper heen in de bal van m'n voet was gekomen...
Nadat die weg was ook geen last meer gehad.
Vaag.. lijkt me sterk ook, de menstruatie komt bij een meisje in gang als ze ook andere vrouwelijke kenmerken begint te vertonen (borstgroei enz.)quote:
Telepathie is ook een optiequote:
Volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een baby en menstrueren, dat kan technisch gezien toch helemaal niet?
Ik zag vandaag een jongetje van 8 dagen met borstgroei.. Zo kwam het onderwerp ook ter sprake..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag.. lijkt me sterk ook, de menstruatie komt bij een meisje in gang als ze ook andere vrouwelijke kenmerken begint te vertonen (borstgroei enz.)
Laat ik het zo stellen: als mijn dochter op extreem jonge leeftijd vaginaal zou bloeden dan zou ik eerder de angst hebben dat ze door iemand misbruikt is dan dat ze menstrueert...
Dat kan dus wel..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
8 dagen? Das gewoon babyvet....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een jongetje van 8 dagen met borstgroei.. Zo kwam het onderwerp ook ter sprake..
Nogmaals nee ... geslachtsrijp komt later. Ik weet niet wat je gelezen heb maar denk dat er wat ernstiger aan de hand was cq isquote:
nee, ook met ingetrokken tepels e.d...nam hormoonhuishouding van moeder over..quote:
Heb het niet gelezen, vader van het kind vertelde het..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals nee ... geslachtsrijp komt later. Ik weet niet wat je gelezen heb maar denk dat er wat ernstiger aan de hand was cq is
Buitengewoon extreem...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, ook met ingetrokken tepels e.d...nam hormoonhuishouding van moeder over..
jesus ....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen, vader van het kind vertelde het..
Dat bedoel ik.. zal volgende week wel even verder informeren.. ik stond ook met mijn ogen te knipperen..quote:
Kan me voorstellen.. nog vager trouwens dat je 2 van zulke gevallen tegenkomt... je zit niet in de zorg toch??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. zal volgende week wel even verder informeren.. ik stond ook met mijn ogen te knipperen..
Ongezond als je dat niet doet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
ik stond ook met mijn ogen te knipperen..
Net zoals slikkenquote:
Truste Lquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben m'n bed in....
Truste all![]()
![]()
Nee ik bedoelde het anders. Maar ga je gangquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker 'en spuiten' zeggen?
Neuh, ik doe niet wat anderen zeggen dat ik moet doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:05 schreef Soury het volgende:
Nee ik bedoelde het anders. Maar ga je gang
Dat siert je dan ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik doe niet wat anderen zeggen dat ik moet doen.
Daar was mijn moeder het tijdens de eerste 43 jaar van mijn leven niet helemaal mee eens.quote:
Ach komt ooit wel goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar was mijn moeder het tijdens de eerste 43 jaar van mijn leven niet helemaal mee eens.
Ach...quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je een beetje karakter hebt dan trek je je eigen spoor.....
Ik sla meestal de youtubes over maar ben blij dat ik deze wel heb gezien.. Mooiquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7erjOFT2490
Als er één ding is wat ik mis, dan is het op het water zijn. Ik droom er minimaal drie keer in de week over.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla meestal de youtubes over maar ben blij dat ik deze wel heb gezien.. Mooi![]()
Heb wat met oceanen en boten en alles wat er leeft
Gisteren nog 300¤ van mijn lieve moedertje gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren nog 300¤ van mijn lieve moedertje gekregen.![]()
Ze begint het te leren.
Mijn mooiste ervaring was een zeilboot door Schotland .. Verder woon ik aan het drukste kanaal van A'dam en zie de meest bizarre gevaartes voorbij komen. En ik heb zwembandjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik mis, dan is het op het water zijn. Ik droom er minimaal drie keer in de week over.....
Je kunt altijd nog steward op cruises naar de Zuidpool worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik mis, dan is het op het water zijn. Ik droom er minimaal drie keer in de week over.....
Wat is het drukste kanaal van Amsterdamquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mooiste ervaring was een zeilboot door Schotland .. Verder woon ik aan het drukste kanaal van A'dam en zie de meest bizarre gevaartes voorbij komen. En ik heb zwembandjes
Kostverloren vaart.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het drukste kanaal van Amsterdam
jouw darmkanaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het drukste kanaal van Amsterdam
Schotland ben ik helaas nooit geweest. Wel vele malen naar de Oostzee, Engeland en één keer naar de Lofoten......Alles op klippers en schoeners. Ik hou van het water, de kou, de drank, de adrenaline, de vermoeidheid, gewoon van alles wat er mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mooiste ervaring was een zeilboot door Schotland .. Verder woon ik aan het drukste kanaal van A'dam en zie de meest bizarre gevaartes voorbij komen. En ik heb zwembandjes
Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kostverloren vaart.
Nieuwe meer naar het Ij
Schotland is super !!!!!! twee keer gedaan .. Drie komt ook nog welquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schotland ben ik helaas nooit geweest. Wel vele malen naar de Oostzee, Engeland en één keer naar de Lofoten......Alles op klippers en schoeners. Ik hou van het water, de kou, de drank, de adrenaline, de vermoeidheid, gewoon van alles wat er mee te maken heeft.
Altijd een feest om in de zomer langs de Nieuwe Meer te fietsen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?
Een vriend van mij heeft daar twee jaar rondgezworven met een zeiljacht, de Meander. Terug via New York (en ik kon natuurlijk geen drie maanden vrij krijgen)quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog steward op cruises naar de Zuidpool worden.
Ja klopt in de zomer is het geweldig met al die zeilboten die voor me neus langs komen ..quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?
Bummer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daar twee jaar rondgezworven met een zeiljacht, de Meander. Terug via New York (en ik kon natuurlijk geen drie maanden vrij krijgen)
Maar ehm, ik kon daar destijds alleen 's nachts doorheen i.v.m. het draaien van de spoorbrug (één keer per 24 uur). Was wel grappig, die brugwachter die mee fietste van brug naar brug.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt in de zomer is het geweldig met al die zeilboten die voor me neus langs komen ..
Behalve als ik zelf voor de brug sta te wachten![]()
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik laat me door jou niet naar bed sturen..
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Trusten APK...slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Twee keer per dag volgens mij om ff over 00:00 en om een uur of 04:00 dan is het feest. Ik woon zelf bij de overtoomse brug . Maar dan komen er honderden zeilboten met gestreken mast voorbij .. Woon hier al jaren maar is nog steeds geweldig om te zienquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ehm, ik kon daar destijds alleen 's nachts doorheen i.v.m. het draaien van de spoorbrug (één keer per 24 uur). Was wel grappig, die brugwachter die mee fietste van brug naar brug.
Je hebt gelijk, twee keer. Volgens mij eerst vanaf beneden naar het IJ. Dan gaat die spoorbrug open en moet gelijk ook noord naar zuid er doorheen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee keer per dag volgens mij om ff over 00:00 en om een uur of 04:00 dan is het feest. Ik woon zelf bij de overtoomse brug . Maar dan komen er honderden zeilboten met gestreken mast voorbij .. Woon hier al jaren maar is nog steeds geweldig om te zien
Ja maar de snelweg heeft er ook mee te maken. Die brug (vanaf nieuwe meer) gaat beperkt open. Dacht dat dat de reden wasquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, twee keer. Volgens mij eerst vanaf beneden naar het IJ. Dan gaat die spoorbrug open en moet gelijk ook noord naar zuid er doorheen...
Ja baas, ik rook er nog één en dan ga ik ook maar naar de bedstee..quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
![]()
![]()
Doe ik .. en gooi de brug dichtquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar de snelweg heeft er ook mee te maken. Die brug (vanaf nieuwe meer) gaat beperkt open. Dacht dat dat de reden was
Tring tring tringquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh joh, laat lekker open.....
Ja gaat ie nou dicht of niet??quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh joh, laat lekker open.....
Openquote:
Niet als varen je werk is want dan behoor je de brug tijden te weten ,gelukkig heb ik geen bootquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:47 schreef Soury het volgende:
[..]
OpenHeb je een excuus om te laat op je werk te komen morgen
Gooi ik um toch weer dichtquote:Op dinsdag 27 november 2007 04:02 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Niet als varen je werk is want dan behoor je de brug tijden te weten ,gelukkig heb ik geen boot
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mogguh buuf...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.
goeiemoggel trouwens...![]()
Goedemorgen kanjer! Heb je net zo lekker geslapen als ik?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:39 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen dames.
ja, komt vaker voor bij meisjesbaby's. Alhoewel jongens soms ook wel heel donkere op bloed lijkende urine kunnen hebben. Je schrikt je het rambam idd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mogguh buuf...
Ik had er nog nooit van gehoord, maar jij kent het dus?
Mogguh Disanaquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:39 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen dames.
Nee bepaald niet, maar mooi om te horen dat jij er beter af kwam.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen kanjer! Heb je net zo lekker geslapen als ik?
Heftig hoor, die hormoonhuishouding...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, komt vaker voor bij meisjesbaby's. Alhoewel jongens soms ook wel heel donkere op bloed lijkende urine kunnen hebben. Je schrikt je het rambam idd.
no harm, hoort erbij....
Tis toch ook een lieffie... Nou, die ontstekingen zijn goed te behandelen, blijft 'ie nog lang of mag je hem vandaag weer ophalen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee bepaald niet, maar mooi om te horen dat jij er beter af kwam.
Dierenarts heeft net gebeld, Najibje is verder helemaal gezond maar hij heeft vreselijke ontstekingen in zijn mondje. Schijnt dat raskatten daar soms ontvankelijk voor zijn, en de dierenartsen zijn er nog niet uit waardoor het komt.
Verder zijn ze enorm gecharmeerd van dat scharminkel daar in de praktijk
Nou, 't schijnt dat deze toch wel ernstig zijn; 't kan steeds terugkomen, begreep ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis toch ook een lieffie... Nou, die ontstekingen zijn goed te behandelen, blijft 'ie nog lang of mag je hem vandaag weer ophalen?
Wat me nu opeens te binnen schiet...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, 't schijnt dat deze toch wel ernstig zijn; 't kan steeds terugkomen, begreep ik.
Half een kan ik hem ophalen. Ik moet het dus nog even volhouden voordat ik bij kan slapen.
Ze kunnen ook borstjes krijgen. Hadden mijn jongens ook alledrie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heftig hoor, die hormoonhuishouding...
Tandvlees of ergens anders? zou tanden poetsen helpen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, 't schijnt dat deze toch wel ernstig zijn; 't kan steeds terugkomen, begreep ik.
Half een kan ik hem ophalen. Ik moet het dus nog even volhouden voordat ik bij kan slapen.
Ha, ja, zo is dat. Mijn dierenartsen zijn gelukkig wel de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat me nu opeens te binnen schiet...
Bij de dierenarts kom je nooit zonder pillen, poeders of injectie weg, terwijl als jezelf naar de huisarts gaat moet je soms half dood zijn wil 'ie ingrijpen.
Ja als ie erg verward is en rond gaat lopen banjeren, blijf ik natuurlijk wakker om een beetje op te letten.quote:Maar lekker dat je hem zo weer op mag halen en dan bij kunt tanken. Hij zal nog wel lekker wazig zijn van de narcose.
Dat schreef ik dus vannacht over dat jongetje van nu 9 dagen, borstjes met ingetrokken tepels..quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen ook borstjes krijgen. Hadden mijn jongens ook alledrie.Is echt van de hormonen die ze in de zwangerschap tot zich krijgen.
Ik zie het al voor me, een mini-tandenborsteltje voor kattenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tandvlees of ergens anders? zou tanden poetsen helpen?
de hond van mijn ouders had het ook, die poetsen ze z'n tanden nu elke dag. gaat al een jaar zonder problemen.
Echt niet! Ik hoor hem vloeken en tieren..wat een idioot..quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zet je toch gewoon een kopje koffie voor?
Oh wat eng. Wij hadden een keer iemand voor de riolering, die rukte zo de wc-pot uit de vloer en vertelde en passant even dat hij eens iemand kreupel had geslagen. Wij muisstil hem zijn gang laten gaan (wat een bende) en opgelucht dat hij weg was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet! Ik hoor hem vloeken en tieren..wat een idioot..
electrisch, en het is een kaninchen ruwhaar teckel, dus niet heel veel grotere bek dan een kat...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een mini-tandenborsteltje voor katten![]()
Tandvlees en slijmvliezen, en het komt niet door de tanden. Dit schijnt vaker voor te komen, ze weten nog niet eens of het een virus of iets erfelijks is, en ook niet of het besmettelijk is.
Ik zit nog in mijn pyjama...anders...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat eng. Wij hadden een keer iemand voor de riolering, die rukte zo de wc-pot uit de vloer en vertelde en passant even dat hij eens iemand kreupel had geslagen. Wij muisstil hem zijn gang laten gaan (wat een bende) en opgelucht dat hij weg was.
Grappig. Ik denk eigenlijk wel dat honden het makkelijker toestaan dan katten... die worden helemaal panisch als je aan hun bek gaat zitten frottenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
electrisch, en het is een kaninchen ruwhaar teckel, dus niet heel veel grotere bek dan een kat...
Oh ja, dat moet je zeker doen. Zulk gedrag hoef je niet te accepteren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn pyjama...anders...![]()
Hij loopt gewoon te GVD-en, trapt tegen mijn planten aan..met het commentaar 'Wat een boesjboesj' Ondertussen is 'ie met een collega aan het bellen.. Die hoeft hier dus niet meer te komen, zal die louge firma eens even opbellen...
Valt mee. Althans bij mijn katten. maar dei krijgen alleen harde brokjes, dus die hoeven geen tandjes te poetsen. Al controleer ik het wel. Ze zijn tenslotte al bijna 11quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig. Ik denk eigenlijk wel dat honden het makkelijker toestaan dan katten... die worden helemaal panisch als je aan hun bek gaat zitten frotten
Met dat laatste geef ik hem gelijk..quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef Gert het volgende:
Wel kans dat degene die je aan de telefoon krijgt, net zo'n lomperik is. "Ach mevrouwtje, geeft dat nou, het was vast onkruid". Of: "Zo te horen moeten niet uw ramen maar uzelf een keer een goeie beurt."
Euj!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogguh.
Weet jij zo wanneer de min of meer definitieve keuze jongetje/meisje zo ongeveer valt ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen ook borstjes krijgen. Hadden mijn jongens ook alledrie.Is echt van de hormonen die ze in de zwangerschap tot zich krijgen.
Das snel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
Met 6 weken
tijdens de samensmelting van eicel-zaadcel stel ik me voor. de zaadcel geeft namelijk het x of y chromosoom. Dan heb je dus xx=meisje of xy=jongen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet jij zo wanneer de min of meer definitieve keuze jongetje/meisje zo ongeveer valt ?
Op welk tijdstip na de bevruchting ?
Het schijnt dat bij vissen op latere leeftijd geslachtsverandering is waargenomen.
Dit wordt dan weer gerelateerd aan PAK's en dergelijke...
Of misschien zijn ze in de buurt gekomen van een gezonken schip geladen met hormonen..
Volgens mij is het amsterdam rijnkanaal drukker.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Kostverloren vaart.
Nieuwe meer naar het Ij
Hoeveel verdient dat lurken nou, misschien is het iets voor mijquote:
Nou, zou als ik jou was niet metéén mijn baan opzeggen hoor HiDiHoquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat lurken nou, misschien is het iets voor mij
Zo slecht betaald?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, zou als ik jou was niet metéén mijn baan opzeggen hoor HiDiHo
Dus dit zit er nog even niet in?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als ik zeg niets heb je een indicatie
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus dit zit er nog even niet in?![]()
[ afbeelding ]
Blijft lekker nummer hè?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xl6NfQyNLto
Ja dat is weleens een beetje minder, jammerquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geluid valt alleen tegen op youtube soms
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=GUcXI2BIUOQ
Mooie clip en lekkere zangerquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=aWyeVfuolT4
Die man lijkt op Jamie van 'Myth Busters'quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=chiVMrWMHko
Even kijken HiDiHo, of er nog mensen wakker worden hiervan
Já, nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die man lijkt op Jamie van 'Myth Busters' [ afbeelding ]
Doet lappie het weer ?quote:
quote:
Nee, dit is een ander, die ik al eerder in gebruik had...quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doet lappie het weer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=mdSEp-fFZRg
Wat krijg je ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, dit is een ander, die ik al eerder in gebruik had...
Maar nu koop ik vanochtend streams, en lukt het me niet om ze te zien. Om gek van te worden!!
Ik kijk ze altijd via vol, vind ik het prettigst, dan lukt het niet om verbinding te maken.quote:
Dan neem ik aan dat je dat op elke (stream)site krijgt, of niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk ze altijd via vol, vind ik het prettigst, dan lukt het niet om verbinding te maken.
Windows Media Player 11 voor Windows XPquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
Ben er al achter, moet mediaplayer installeren....waar haal ik dat vandaan?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Windows Media Player 11 voor Windows XP
Okquote:
Yup, me tooquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef beroepslurker het volgende:
....was ineens uitgelogd...heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |