Doordenken? Op dit tijdstip? Joh, ik moet over een paar uur op de stoep van de dierenarts staan voor een beest dat onder het mes moet. Dus spaar me.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of als je als enige overblijft en je hebt gelijk!![]()
![]()
![]()
Doordenken
Ik ook, ik bedoelde het ook niet als flame richting jouquote:
ik moest ff reageren om mn kop te laten zienquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, ik bedoelde het ook niet als flame richting jou![]()
Ik ben het al een uur of 3 met je eens
KOEST VERDAMMT NOCHMAL!quote:
I am left and I am right.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Doordenken? Op dit tijdstip? Joh, ik moet over een paar uur op de stoep van de dierenarts staan voor een beest dat onder het mes moet. Dus spaar me.
Het DNA - de gene waren niet goed stabiel, daardoor beginnen klonen sneller ouderdoms verschijnselen te vertonen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:44 schreef ppi het volgende:
Het schaap Dolly werd blijkbaar niet oud omdat ze versneld verouderde..
Wat dat dan ook maar precies mag betekenen.
Dat was wat ik bedoelde.
En veel computerklonen sterven volgens mij ook een stille dood...
De users zelf kunnen rustig 100 worden....
Schatze...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KOEST VERDAMMT NOCHMAL!
Je hebt wel 's van die internethelden die menschen gaan afzeiken op hun uiterlijk die dan zelf geen fobo hebben bijvoorbeeld
Takke Trees...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is vast nog geen user die Trees heet
te laat voor wat,quote:
ik kreeg niet eens reacties behalve an een gozer !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik mijn hoofd nu ook spammen trouwens?
Om te bewijzen dat ik ook tof ben?
Ik haal mijn kutkop wel weer weg...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik mijn hoofd nu ook spammen trouwens?
Om te bewijzen dat ik ook tof ben?
Ik ben minder geliefd, kijken wat er bij mij gebeurdquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kreeg niet eens reacties behalve an een gozer !!!!!!!!!!!!!
omg !!
Shit betraptquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik haal mijn kutkop wel weer weg...
Oneerbare voorstellen ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kreeg niet eens reacties behalve an een gozer !!!!!!!!!!!!!
omg !!
Niet elke dag scheren is fecking keck ende puickend!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef Pavement het volgende:
schnor !
En is de bovenkant kaal ofzoquote:
hij riep iets van BUKKEN en niet zeiken,quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even mijn PM-group onderhouden
idd !quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wijven reageren niet op ons.
Ze hebben geen smaak
Pave en Ian vertrekken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd !
geen smaak tijd voor een ander subforum !
Ik voorzie een topic in KLBquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd !
geen smaak tijd voor een ander subforum !
Bukken en niet zeiken....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij riep iets van BUKKEN en niet zeiken,
maar had toch wel ff een reactie verwacht in de sc zelf![]()
je ziet maar beter kloon je !
Eenschquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pave en Ian vertrekken.
Kudt en KutVocht houden de zooi hier wel in de gaten.
Lquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg natuurlijk hè
Lijkt me logisch dat ze samen komen... je hebt er niet veel aan als de een er zonder de ander is....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pave en Ian vertrekken.
Kudt en KutVocht houden de zooi hier wel in de gaten.
Tis wel degelijk mogenlijkquote:
y0quote:
vergeet je geen s?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Moet ik nou 'Debieletje' in mijn sig zetten?
Het is ook een super coolequote:Op dinsdag 27 november 2007 02:06 schreef KutVocht. het volgende:
Nou moet ik zelf heel hard lachen om mijn avatar
Ik ken je wel hoor zo langzamerhandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |