Truste Lquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben m'n bed in....
Truste all![]()
![]()
Nee ik bedoelde het anders. Maar ga je gangquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker 'en spuiten' zeggen?
Neuh, ik doe niet wat anderen zeggen dat ik moet doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:05 schreef Soury het volgende:
Nee ik bedoelde het anders. Maar ga je gang
Dat siert je dan ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik doe niet wat anderen zeggen dat ik moet doen.
Daar was mijn moeder het tijdens de eerste 43 jaar van mijn leven niet helemaal mee eens.quote:
Ach komt ooit wel goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar was mijn moeder het tijdens de eerste 43 jaar van mijn leven niet helemaal mee eens.
Ach...quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je een beetje karakter hebt dan trek je je eigen spoor.....
Ik sla meestal de youtubes over maar ben blij dat ik deze wel heb gezien.. Mooiquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7erjOFT2490
Als er één ding is wat ik mis, dan is het op het water zijn. Ik droom er minimaal drie keer in de week over.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla meestal de youtubes over maar ben blij dat ik deze wel heb gezien.. Mooi![]()
Heb wat met oceanen en boten en alles wat er leeft
Gisteren nog 300¤ van mijn lieve moedertje gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren nog 300¤ van mijn lieve moedertje gekregen.![]()
Ze begint het te leren.
Mijn mooiste ervaring was een zeilboot door Schotland .. Verder woon ik aan het drukste kanaal van A'dam en zie de meest bizarre gevaartes voorbij komen. En ik heb zwembandjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik mis, dan is het op het water zijn. Ik droom er minimaal drie keer in de week over.....
Je kunt altijd nog steward op cruises naar de Zuidpool worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik mis, dan is het op het water zijn. Ik droom er minimaal drie keer in de week over.....
Wat is het drukste kanaal van Amsterdamquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mooiste ervaring was een zeilboot door Schotland .. Verder woon ik aan het drukste kanaal van A'dam en zie de meest bizarre gevaartes voorbij komen. En ik heb zwembandjes
Kostverloren vaart.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het drukste kanaal van Amsterdam
jouw darmkanaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het drukste kanaal van Amsterdam
Schotland ben ik helaas nooit geweest. Wel vele malen naar de Oostzee, Engeland en één keer naar de Lofoten......Alles op klippers en schoeners. Ik hou van het water, de kou, de drank, de adrenaline, de vermoeidheid, gewoon van alles wat er mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mooiste ervaring was een zeilboot door Schotland .. Verder woon ik aan het drukste kanaal van A'dam en zie de meest bizarre gevaartes voorbij komen. En ik heb zwembandjes
Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kostverloren vaart.
Nieuwe meer naar het Ij
Schotland is super !!!!!! twee keer gedaan .. Drie komt ook nog welquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schotland ben ik helaas nooit geweest. Wel vele malen naar de Oostzee, Engeland en één keer naar de Lofoten......Alles op klippers en schoeners. Ik hou van het water, de kou, de drank, de adrenaline, de vermoeidheid, gewoon van alles wat er mee te maken heeft.
Altijd een feest om in de zomer langs de Nieuwe Meer te fietsen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?
Een vriend van mij heeft daar twee jaar rondgezworven met een zeiljacht, de Meander. Terug via New York (en ik kon natuurlijk geen drie maanden vrij krijgen)quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog steward op cruises naar de Zuidpool worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |