Had al zeker 20 jaar geen wrat meer gehad, en die in het eelt was ontstaan nadat er een glasscherf door een teenslipper heen in de bal van m'n voet was gekomen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is vaak vrij moeilijk met wratten...dat virus zit in je lichaam...
Kan....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had al zeker 20 jaar geen wrat meer gehad, en die in het eelt was ontstaan nadat er een glasscherf door een teenslipper heen in de bal van m'n voet was gekomen...
Nadat die weg was ook geen last meer gehad.
Vaag.. lijkt me sterk ook, de menstruatie komt bij een meisje in gang als ze ook andere vrouwelijke kenmerken begint te vertonen (borstgroei enz.)quote:
Telepathie is ook een optiequote:
Volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een baby en menstrueren, dat kan technisch gezien toch helemaal niet?
Ik zag vandaag een jongetje van 8 dagen met borstgroei.. Zo kwam het onderwerp ook ter sprake..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag.. lijkt me sterk ook, de menstruatie komt bij een meisje in gang als ze ook andere vrouwelijke kenmerken begint te vertonen (borstgroei enz.)
Laat ik het zo stellen: als mijn dochter op extreem jonge leeftijd vaginaal zou bloeden dan zou ik eerder de angst hebben dat ze door iemand misbruikt is dan dat ze menstrueert...
Dat kan dus wel..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een baby en menstrueren, dat kan technisch gezien toch helemaal niet?
8 dagen? Das gewoon babyvet....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een jongetje van 8 dagen met borstgroei.. Zo kwam het onderwerp ook ter sprake..
Nogmaals nee ... geslachtsrijp komt later. Ik weet niet wat je gelezen heb maar denk dat er wat ernstiger aan de hand was cq isquote:
nee, ook met ingetrokken tepels e.d...nam hormoonhuishouding van moeder over..quote:
Heb het niet gelezen, vader van het kind vertelde het..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals nee ... geslachtsrijp komt later. Ik weet niet wat je gelezen heb maar denk dat er wat ernstiger aan de hand was cq is
Buitengewoon extreem...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, ook met ingetrokken tepels e.d...nam hormoonhuishouding van moeder over..
jesus ....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen, vader van het kind vertelde het..
Dat bedoel ik.. zal volgende week wel even verder informeren.. ik stond ook met mijn ogen te knipperen..quote:
Kan me voorstellen.. nog vager trouwens dat je 2 van zulke gevallen tegenkomt... je zit niet in de zorg toch??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. zal volgende week wel even verder informeren.. ik stond ook met mijn ogen te knipperen..
Ongezond als je dat niet doet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
ik stond ook met mijn ogen te knipperen..
Net zoals slikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |