Met dat laatste geef ik hem gelijk..quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef Gert het volgende:
Wel kans dat degene die je aan de telefoon krijgt, net zo'n lomperik is. "Ach mevrouwtje, geeft dat nou, het was vast onkruid". Of: "Zo te horen moeten niet uw ramen maar uzelf een keer een goeie beurt."
Euj!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogguh.
Weet jij zo wanneer de min of meer definitieve keuze jongetje/meisje zo ongeveer valt ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen ook borstjes krijgen. Hadden mijn jongens ook alledrie.Is echt van de hormonen die ze in de zwangerschap tot zich krijgen.
Das snel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
Met 6 weken
tijdens de samensmelting van eicel-zaadcel stel ik me voor. de zaadcel geeft namelijk het x of y chromosoom. Dan heb je dus xx=meisje of xy=jongen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet jij zo wanneer de min of meer definitieve keuze jongetje/meisje zo ongeveer valt ?
Op welk tijdstip na de bevruchting ?
Het schijnt dat bij vissen op latere leeftijd geslachtsverandering is waargenomen.
Dit wordt dan weer gerelateerd aan PAK's en dergelijke...
Of misschien zijn ze in de buurt gekomen van een gezonken schip geladen met hormonen..
Volgens mij is het amsterdam rijnkanaal drukker.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Kostverloren vaart.
Nieuwe meer naar het Ij
Hoeveel verdient dat lurken nou, misschien is het iets voor mijquote:
Nou, zou als ik jou was niet metéén mijn baan opzeggen hoor HiDiHoquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat lurken nou, misschien is het iets voor mij
Zo slecht betaald?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, zou als ik jou was niet metéén mijn baan opzeggen hoor HiDiHo
Dus dit zit er nog even niet in?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als ik zeg niets heb je een indicatie
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus dit zit er nog even niet in?![]()
[ afbeelding ]
Blijft lekker nummer hè?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xl6NfQyNLto
Ja dat is weleens een beetje minder, jammerquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geluid valt alleen tegen op youtube soms
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=GUcXI2BIUOQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |