abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54862867
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?
Ja klopt in de zomer is het geweldig met al die zeilboten die voor me neus langs komen ..
Behalve als ik zelf voor de brug sta te wachten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 27 november 2007 @ 03:26:55 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_54862868
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:

jouw darmkanaal
Truste.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 27 november 2007 @ 03:27:56 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_54862870
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft daar twee jaar rondgezworven met een zeiljacht, de Meander. Terug via New York (en ik kon natuurlijk geen drie maanden vrij krijgen)
Bummer.

Dan maar cruisen naar de Nieuwe Meer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54862871
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef APK het volgende:

[..]

Truste.
Ik laat me door jou niet naar bed sturen..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54862875
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja klopt in de zomer is het geweldig met al die zeilboten die voor me neus langs komen ..
Behalve als ik zelf voor de brug sta te wachten
Maar ehm, ik kon daar destijds alleen 's nachts doorheen i.v.m. het draaien van de spoorbrug (één keer per 24 uur). Was wel grappig, die brugwachter die mee fietste van brug naar brug.
  dinsdag 27 november 2007 @ 03:30:34 #206
6941 APK
Factual, I think.
pi_54862878
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:

Ik laat me door jou niet naar bed sturen..
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54862880
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:30 schreef APK het volgende:

[..]

Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Slaap lekker
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54862883
Deze beelden zijn genomen vanaf de Meander...
http://nl.youtube.com/watch?v=2mny6jXo6pY
pi_54862884
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:30 schreef APK het volgende:

[..]

Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Trusten APK...slaap lekker
pi_54862885
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar ehm, ik kon daar destijds alleen 's nachts doorheen i.v.m. het draaien van de spoorbrug (één keer per 24 uur). Was wel grappig, die brugwachter die mee fietste van brug naar brug.
Twee keer per dag volgens mij om ff over 00:00 en om een uur of 04:00 dan is het feest. Ik woon zelf bij de overtoomse brug . Maar dan komen er honderden zeilboten met gestreken mast voorbij .. Woon hier al jaren maar is nog steeds geweldig om te zien
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54862890
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Twee keer per dag volgens mij om ff over 00:00 en om een uur of 04:00 dan is het feest. Ik woon zelf bij de overtoomse brug . Maar dan komen er honderden zeilboten met gestreken mast voorbij .. Woon hier al jaren maar is nog steeds geweldig om te zien
Je hebt gelijk, twee keer. Volgens mij eerst vanaf beneden naar het IJ. Dan gaat die spoorbrug open en moet gelijk ook noord naar zuid er doorheen...
pi_54862896
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
pi_54862897
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, twee keer. Volgens mij eerst vanaf beneden naar het IJ. Dan gaat die spoorbrug open en moet gelijk ook noord naar zuid er doorheen...
Ja maar de snelweg heeft er ook mee te maken. Die brug (vanaf nieuwe meer) gaat beperkt open. Dacht dat dat de reden was
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54862898
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
Ja baas, ik rook er nog één en dan ga ik ook maar naar de bedstee..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54862899
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
Doe ik .. en gooi de brug dicht
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 27 november 2007 @ 03:43:14 #216
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54862905
Nah lekker dan kom ik aanvaren is die focking brug dicht!Nou ja ga maar slapen dan en vaar morgen wel door.
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54862906
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja maar de snelweg heeft er ook mee te maken. Die brug (vanaf nieuwe meer) gaat beperkt open. Dacht dat dat de reden was

Ja, dat is die vierbaansweg, klopt! Maar mij is altijd verteld dat die spoorbrug maar 'één keer per 24 uur draaide. Zou goed kunnen zijn dat dat dan met die brug ook zo is. Op elkaar afgestemd....

Maar...........echt waar......we gaan de luiken sluiten....
pi_54862910
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Doe ik .. en gooi de brug dicht
Neuh joh, laat lekker open.....
pi_54862913
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Neuh joh, laat lekker open.....
Tring tring tring
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 27 november 2007 @ 03:46:55 #220
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54862914
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Neuh joh, laat lekker open.....
Ja gaat ie nou dicht of niet??
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54862916
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:46 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Ja gaat ie nou dicht of niet??
Open Heb je een excuus om te laat op je werk te komen morgen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 27 november 2007 @ 04:02:06 #222
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54862938
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Open Heb je een excuus om te laat op je werk te komen morgen
Niet als varen je werk is want dan behoor je de brug tijden te weten ,gelukkig heb ik geen boot
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54862944
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 04:02 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Niet als varen je werk is want dan behoor je de brug tijden te weten ,gelukkig heb ik geen boot
Gooi ik um toch weer dicht
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:58:35 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54864916
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een baby en menstrueren, dat kan technisch gezien toch helemaal niet?
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.

goeiemoggel trouwens...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54865719
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.

goeiemoggel trouwens...
mogguh buuf...


Ik had er nog nooit van gehoord, maar jij kent het dus?
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 10:39:34 #226
137949 Disana
pi_54865882
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:39 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen dames.
Goedemorgen kanjer! Heb je net zo lekker geslapen als ik?
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:48:42 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54865890
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Lobasca het volgende:

[..]

mogguh buuf...


Ik had er nog nooit van gehoord, maar jij kent het dus?
ja, komt vaker voor bij meisjesbaby's. Alhoewel jongens soms ook wel heel donkere op bloed lijkende urine kunnen hebben. Je schrikt je het rambam idd.
no harm, hoort erbij....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:49:05 #229
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54865897
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:39 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen dames.
Mogguh Disana
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 10:52:41 #230
137949 Disana
pi_54865966
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Mogguh Disana
Moi.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 10:54:38 #231
137949 Disana
pi_54865992
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Goedemorgen kanjer! Heb je net zo lekker geslapen als ik?
Nee bepaald niet, maar mooi om te horen dat jij er beter af kwam.

Dierenarts heeft net gebeld, Najibje is verder helemaal gezond maar hij heeft vreselijke ontstekingen in zijn mondje. Schijnt dat raskatten daar soms ontvankelijk voor zijn, en de dierenartsen zijn er nog niet uit waardoor het komt.

Verder zijn ze enorm gecharmeerd van dat scharminkel daar in de praktijk
pi_54866004
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja, komt vaker voor bij meisjesbaby's. Alhoewel jongens soms ook wel heel donkere op bloed lijkende urine kunnen hebben. Je schrikt je het rambam idd.
no harm, hoort erbij....
Heftig hoor, die hormoonhuishouding...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54866038
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee bepaald niet, maar mooi om te horen dat jij er beter af kwam.

Dierenarts heeft net gebeld, Najibje is verder helemaal gezond maar hij heeft vreselijke ontstekingen in zijn mondje. Schijnt dat raskatten daar soms ontvankelijk voor zijn, en de dierenartsen zijn er nog niet uit waardoor het komt.

Verder zijn ze enorm gecharmeerd van dat scharminkel daar in de praktijk
Tis toch ook een lieffie... Nou, die ontstekingen zijn goed te behandelen, blijft 'ie nog lang of mag je hem vandaag weer ophalen?
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 10:59:37 #234
137949 Disana
pi_54866087
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Tis toch ook een lieffie... Nou, die ontstekingen zijn goed te behandelen, blijft 'ie nog lang of mag je hem vandaag weer ophalen?
Nou, 't schijnt dat deze toch wel ernstig zijn; 't kan steeds terugkomen, begreep ik.

Half een kan ik hem ophalen. Ik moet het dus nog even volhouden voordat ik bij kan slapen.
pi_54866181
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, 't schijnt dat deze toch wel ernstig zijn; 't kan steeds terugkomen, begreep ik.

Half een kan ik hem ophalen. Ik moet het dus nog even volhouden voordat ik bij kan slapen.
Wat me nu opeens te binnen schiet...
Bij de dierenarts kom je nooit zonder pillen, poeders of injectie weg, terwijl als jezelf naar de huisarts gaat moet je soms half dood zijn wil 'ie ingrijpen.

Maar lekker dat je hem zo weer op mag halen en dan bij kunt tanken. Hij zal nog wel lekker wazig zijn van de narcose.
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:06:09 #236
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54866204
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:55 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Heftig hoor, die hormoonhuishouding...
Ze kunnen ook borstjes krijgen. Hadden mijn jongens ook alledrie. Is echt van de hormonen die ze in de zwangerschap tot zich krijgen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:08:21 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54866231
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, 't schijnt dat deze toch wel ernstig zijn; 't kan steeds terugkomen, begreep ik.

Half een kan ik hem ophalen. Ik moet het dus nog even volhouden voordat ik bij kan slapen.
Tandvlees of ergens anders? zou tanden poetsen helpen?
de hond van mijn ouders had het ook, die poetsen ze z'n tanden nu elke dag. gaat al een jaar zonder problemen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:10:02 #238
137949 Disana
pi_54866265
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wat me nu opeens te binnen schiet...
Bij de dierenarts kom je nooit zonder pillen, poeders of injectie weg, terwijl als jezelf naar de huisarts gaat moet je soms half dood zijn wil 'ie ingrijpen.
Ha, ja, zo is dat. Mijn dierenartsen zijn gelukkig wel de uitzondering op de regel.
quote:
Maar lekker dat je hem zo weer op mag halen en dan bij kunt tanken. Hij zal nog wel lekker wazig zijn van de narcose.
Ja als ie erg verward is en rond gaat lopen banjeren, blijf ik natuurlijk wakker om een beetje op te letten.
pi_54866269
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ze kunnen ook borstjes krijgen. Hadden mijn jongens ook alledrie. Is echt van de hormonen die ze in de zwangerschap tot zich krijgen.
Dat schreef ik dus vannacht over dat jongetje van nu 9 dagen, borstjes met ingetrokken tepels..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:11:17 #240
137949 Disana
pi_54866291
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Tandvlees of ergens anders? zou tanden poetsen helpen?
de hond van mijn ouders had het ook, die poetsen ze z'n tanden nu elke dag. gaat al een jaar zonder problemen.
Ik zie het al voor me, een mini-tandenborsteltje voor katten

Tandvlees en slijmvliezen, en het komt niet door de tanden. Dit schijnt vaker voor te komen, ze weten nog niet eens of het een virus of iets erfelijks is, en ook niet of het besmettelijk is.
pi_54866307
Helllup!!!!! De glazenwasser!!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:13:53 #242
137949 Disana
pi_54866337
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:12 schreef Lobasca het volgende:

Helllup!!!!! De glazenwasser!!!!
Daar zet je toch gewoon een kopje koffie voor?
pi_54866360
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar zet je toch gewoon een kopje koffie voor?
Echt niet! Ik hoor hem vloeken en tieren..wat een idioot..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:18:41 #244
137949 Disana
pi_54866413
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:15 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Echt niet! Ik hoor hem vloeken en tieren..wat een idioot..
Oh wat eng. Wij hadden een keer iemand voor de riolering, die rukte zo de wc-pot uit de vloer en vertelde en passant even dat hij eens iemand kreupel had geslagen. Wij muisstil hem zijn gang laten gaan (wat een bende) en opgelucht dat hij weg was.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:21:31 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54866452
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me, een mini-tandenborsteltje voor katten

Tandvlees en slijmvliezen, en het komt niet door de tanden. Dit schijnt vaker voor te komen, ze weten nog niet eens of het een virus of iets erfelijks is, en ook niet of het besmettelijk is.
electrisch, en het is een kaninchen ruwhaar teckel, dus niet heel veel grotere bek dan een kat...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54866469
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh wat eng. Wij hadden een keer iemand voor de riolering, die rukte zo de wc-pot uit de vloer en vertelde en passant even dat hij eens iemand kreupel had geslagen. Wij muisstil hem zijn gang laten gaan (wat een bende) en opgelucht dat hij weg was.
Ik zit nog in mijn pyjama...anders...
Hij loopt gewoon te GVD-en, trapt tegen mijn planten aan..met het commentaar 'Wat een boesjboesj' Ondertussen is 'ie met een collega aan het bellen.. Die hoeft hier dus niet meer te komen, zal die louge firma eens even opbellen...
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:23:05 #247
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54866476
Gezellig, van dat werkvolk over de vloer...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:26:32 #248
137949 Disana
pi_54866526
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

electrisch, en het is een kaninchen ruwhaar teckel, dus niet heel veel grotere bek dan een kat...
Grappig. Ik denk eigenlijk wel dat honden het makkelijker toestaan dan katten... die worden helemaal panisch als je aan hun bek gaat zitten frotten
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:27:25 #249
137949 Disana
pi_54866540
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik zit nog in mijn pyjama...anders...
Hij loopt gewoon te GVD-en, trapt tegen mijn planten aan..met het commentaar 'Wat een boesjboesj' Ondertussen is 'ie met een collega aan het bellen.. Die hoeft hier dus niet meer te komen, zal die louge firma eens even opbellen...
Oh ja, dat moet je zeker doen. Zulk gedrag hoef je niet te accepteren.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:10:26 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54867322
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Grappig. Ik denk eigenlijk wel dat honden het makkelijker toestaan dan katten... die worden helemaal panisch als je aan hun bek gaat zitten frotten
Valt mee. Althans bij mijn katten. maar dei krijgen alleen harde brokjes, dus die hoeven geen tandjes te poetsen. Al controleer ik het wel. Ze zijn tenslotte al bijna 11
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')