Ja klopt in de zomer is het geweldig met al die zeilboten die voor me neus langs komen ..quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch het kanaal dat onderdeel uitmaakt van de staande mast route?
Bummer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daar twee jaar rondgezworven met een zeiljacht, de Meander. Terug via New York (en ik kon natuurlijk geen drie maanden vrij krijgen)
Maar ehm, ik kon daar destijds alleen 's nachts doorheen i.v.m. het draaien van de spoorbrug (één keer per 24 uur). Was wel grappig, die brugwachter die mee fietste van brug naar brug.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt in de zomer is het geweldig met al die zeilboten die voor me neus langs komen ..
Behalve als ik zelf voor de brug sta te wachten![]()
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik laat me door jou niet naar bed sturen..
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Trusten APK...slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was meer een welgemeende wens mijnerzijds aangezien ik nu mijn bed op ga zoeken.
Twee keer per dag volgens mij om ff over 00:00 en om een uur of 04:00 dan is het feest. Ik woon zelf bij de overtoomse brug . Maar dan komen er honderden zeilboten met gestreken mast voorbij .. Woon hier al jaren maar is nog steeds geweldig om te zienquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ehm, ik kon daar destijds alleen 's nachts doorheen i.v.m. het draaien van de spoorbrug (één keer per 24 uur). Was wel grappig, die brugwachter die mee fietste van brug naar brug.
Je hebt gelijk, twee keer. Volgens mij eerst vanaf beneden naar het IJ. Dan gaat die spoorbrug open en moet gelijk ook noord naar zuid er doorheen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee keer per dag volgens mij om ff over 00:00 en om een uur of 04:00 dan is het feest. Ik woon zelf bij de overtoomse brug . Maar dan komen er honderden zeilboten met gestreken mast voorbij .. Woon hier al jaren maar is nog steeds geweldig om te zien
Ja maar de snelweg heeft er ook mee te maken. Die brug (vanaf nieuwe meer) gaat beperkt open. Dacht dat dat de reden wasquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, twee keer. Volgens mij eerst vanaf beneden naar het IJ. Dan gaat die spoorbrug open en moet gelijk ook noord naar zuid er doorheen...
Ja baas, ik rook er nog één en dan ga ik ook maar naar de bedstee..quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
![]()
![]()
Doe ik .. en gooi de brug dichtquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik ook slapen, doen jullie het licht uit?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar de snelweg heeft er ook mee te maken. Die brug (vanaf nieuwe meer) gaat beperkt open. Dacht dat dat de reden was
Tring tring tringquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh joh, laat lekker open.....
Ja gaat ie nou dicht of niet??quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh joh, laat lekker open.....
Openquote:
Niet als varen je werk is want dan behoor je de brug tijden te weten ,gelukkig heb ik geen bootquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:47 schreef Soury het volgende:
[..]
OpenHeb je een excuus om te laat op je werk te komen morgen
Gooi ik um toch weer dichtquote:Op dinsdag 27 november 2007 04:02 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Niet als varen je werk is want dan behoor je de brug tijden te weten ,gelukkig heb ik geen boot
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een baby en menstrueren, dat kan technisch gezien toch helemaal niet?
mogguh buuf...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.
goeiemoggel trouwens...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |