Ja erg he? Wie btwquote:
Zeg je toch gewoon dat je echte naam Jasperina is?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutzooi, ik mag hier gewoon niet posten.
Want dan ben ik een Dolly?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon dat je echte naam Jasperina is?
Tuurlijk wel, malliequote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij ben je ook knetter dus het magquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Boh, boh, boh...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook knetter dus het mag
Ik lees een 'ook'....quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook knetter dus het mag
Die mag hier helemaal niet posten......quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of die blonde countryzangeres met die dikke....lippen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of die blonde countryzangeres met die dikke....lippen
Dat lees je goedquote:
Maar ze hebben wel geleefd!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
Kloons worden niet oud..
Und warum nicht?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mag hier helemaal niet posten......
Nee directeur van Albert Heijnquote:
nee ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
Kloons worden niet oud..
Die kus van jou bewaar ik in een doosje en leg ik vannacht onder mijn kussen...quote:
quote:
hebbie nog een doos van 30 cm ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die kus van jou bewaar ik in een doosje en leg ik vannacht onder mijn kussen...
Ja en? Het ene kan goed samengaan met het ander.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
serieus mode aan SOURY IS LIEF !
als je niet van een kloon houdt moet je onder je echte naam posten en je echte foto in je avaquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat we niet van klonen houden...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje van 1.80 mtr?
Je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je niet van een kloon houdt moet je onder je echte naam posten en je echte foto in je ava
zolang je dat niet hebt ben je altijd een kloon van jezelf !
Zou je toch in je doos terug vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat zijn neus net zo los zit als die van Michael Jackson?
Das bascyquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je niet van een kloon houdt moet je onder je echte naam posten en je echte foto in je ava
zolang je dat niet hebt ben je altijd een kloon van jezelf !
Als nieuwsgierig kind stak ik mijn hand eens ongezien in een doos vol rauwe kippenpoten. Niet eerst kijken. Blech.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je toch in je doos terug vinden
serieus mode aanquote:
Ja, speciaal voor jou...een lijkkist..quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje van 1.80 mtr?
Ja das ook niet handigquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als nieuwsgierig kind stak ik mijn hand eens ongezien in een doos vol rauwe kippenpoten. Niet eerst kijken. Blech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |