quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:06 schreef KutVocht. het volgende:
Nou moet ik zelf heel hard lachen om mijn avatar
Kom je wel van je wratten af..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Als je bukt en gaat staan zeiken dan zeik je over je eigen voeten als ik me dat zo probeer voor te stellen.
Is dus best wel tof advies
Valt niet mee als vrouw.. over schoenen zeiken is voorgekomen en brandnetels zijn ook niet prettigquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Als je bukt en gaat staan zeiken dan zeik je over je eigen voeten als ik me dat zo probeer voor te stellen.
Is dus best wel tof advies
Ik was best wel trots op mijn eerste snorretje....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet dan 12 geweest zijn.....
Schrikdraad !!quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt niet mee als vrouw.. over schoenen zeiken is voorgekomen en brandnetels zijn ook niet prettig
Had ik vroeger ook, op mijn 'zuigduim', waren ook opeens verdwenen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Had ze op mijn handen jaren geleden, niet veel.
Ineens waren ze weg.....
Maf....
Linkje aub....quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie niet pimpelt, krijgt een buik die rimpelt.....lees ik niet....
Weggezogen??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, op mijn 'zuigduim', waren ook opeens verdwenen...
Geen idee...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weggezogen??
Bevriezen kan iig pijnlijker zijn dan het klinkt... vooral als de wrat in het eelt van de bal van je voet zit
Dat werd pas echt eng toen ze m wilden weghalen... ik ging bijna tegen de vlakte...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee...
Heb ook wel eens wat weg laten vriezen..
Een wrat in eelt klinkt wel eng ja!
Heb wel eens een vaag verhaal over veranderende hormoonhuishouding gehoord.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee...
Heb ook wel eens wat weg laten vriezen..
Een wrat in eelt klinkt wel eng ja!
Werd 'ie er dan niet uitgelepeld?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werd pas echt eng toen ze m wilden weghalen... ik ging bijna tegen de vlakte...
En das in 41 jaar nog maar 2 keer gebeurd (de 2de keer voelde ik het aankomen en ging maar vast op bed liggen)![]()
Ik hoorde vandaag iets....schrok me wild...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb wel eens een vaag verhaal over veranderende hormoonhuishouding gehoord.
En dat dat invloed kan hebben...
Nope, niet de eerste keer, ze wilden m eerst laten doodgaan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Werd 'ie er dan niet uitgelepeld?
Wat gebruikt die moeder dan in godsnaam voor hormoonpreparaten dat het zo erg doorwerkt??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iets....schrok me wild...
Een babietje dat door de hormonen in de moedermelk menstrueerde...
Dat is vaak vrij moeilijk met wratten...dat virus zit in je lichaam...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, niet de eerste keer, ze wilden m eerst laten doodgaan...
Wacht ff dit heb ik 4 keer gelezen, maar als het de krant wil halen moet ik het snappenquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iets....schrok me wild...
Een babietje dat door de hormonen in de moedermelk menstrueerde...
Ola Knutquote:
Volgens mij niks.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat gebruikt die moeder dan in godsnaam voor hormoonpreparaten dat het zo erg doorwerkt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |