Daar hopen we al vanaf maart op.................................quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Er komt binnenkort heus wel weer terror denk ik.
Wat ik laatst op TV zag met kapotte deuren etcetera was niet misselijk.quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar hopen we al vanaf maart op.................................
quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
Uitleg TT:
Omdat ze schijnbaar iedereen nodig hebben om tv te maken , kan er niemand meer worden weggestemd.
Dit wordt tegengehouden door de redactie.
Het gevolg is dat niemand eigenlijk nog echt moeite doet, het is slap soapachtig aftreksel geworden en heeft niks meer met echt realtity spel meer te maken
nee joh, aan het einde krijgen ze allemaal een mooi bedrag mee naar huis.quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
maar iemand moet de villa toch uiteindelijk winnen?
Mijn beste man de villa staat te koop dus er valt geen villa te winnen, bovendien zou dat pas na twee jaar kunnen worden gewonnen en zo lang duurt dit flutprogramma niet meer dus??????????????quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
maar iemand moet de villa toch uiteindelijk winnen?
Echt waar? Is er ergens een bron?quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nee joh, aan het einde krijgen ze allemaal een mooi bedrag mee naar huis.
nee dat is wat ik denkquote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Echt waar? Is er ergens een bron?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn beste man de villa staat te koop dus er valt geen villa te winnen, bovendien zou dat pas na twee jaar kunnen worden gewonnen en zo lang duurt dit flutprogramma niet meer dus??????????????![]()
![]()
Kijk Ome John is wel een ASO Millionair maar niet op zijn achterhoofd gevallen,dus volledig Juridisch ingedekt met ondersteuning van de Holleder Groupquote:Op maandag 26 november 2007 17:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hier gaan die miljonairs mee akkoord? Huub leek me altijd iemand die het echt voor de villa en de geldprijs deed. Die gaat toch niet ineens genoegen nemen met een lullig bedragje
je weet niet wat ze huub achter de schermen geboden hebben.........quote:Op maandag 26 november 2007 17:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hier gaan die miljonairs mee akkoord? Huub leek me altijd iemand die het echt voor de villa en de geldprijs deed. Die gaat toch niet ineens genoegen nemen met een lullig bedragje
Het wachten is op het boek van Zdngmw.quote:Op maandag 26 november 2007 17:48 schreef Adothehague het volgende:
Hmmm, hopelijk komt alles ooit uit.
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.quote:
nou reken maar dat Johnny boy zich ook daar voldoende ingedekt heeftquote:Op maandag 26 november 2007 17:48 schreef Adothehague het volgende:
Hmmm, hopelijk komt alles ooit uit.
Kunnen de deelnemers nog afzeggen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
al een tijd niks meer van madam vernomen...quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op het boek van Zdngmw.
Ik wacht liever op de begrafenis van zdngmw.................quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op het boek van Zdngmw.
Een vriend van mij die voor DGK werkt vertelt dat ze in De Gouden Kooi Villa ookquote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef DrsH het volgende:
Wij allen hebben ons de afgelopen maanden flink laten besodemieteren door Talpa en RTL en geloof in beterschap is net zo belachelijk als een 30 jarige die nog in Sinterklaas gelooft.
Informeer eens bij DE Stalen Kooi in Lelystadquote:Op maandag 26 november 2007 17:52 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
al een tijd niks meer van madam vernomen...
BBquote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Denk je dat je een rouwkaart krijgt?quote:Op maandag 26 november 2007 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wacht liever op de begrafenis van zdngmw.................
En het gesprek isquote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat je een rouwkaart krijgt?![]()
Even voor de statistieken: N en D zitten vanaf 16.00 uur in de Private en al die tijd hebben ze de beschikking over 2 streams.
Je meent het?quote:
Waar zegt of schrijft Bianca dit ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes.
Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
Op NowLife heeft zo'n afscheidstekst gestaan waarin ze dat zei.quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar zegt of schrijft Bianca dit ?
Ik heb het hier op FOK ook gelezen maar het kan net zo goed een gerucht zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar zegt of schrijft Bianca dit ?
Ik hoop van wel, en ik ga ook GEGARANDEERD er naartoe !!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat je een rouwkaart krijgt?![]()
Ik ga ook, dan wil ik een open kist, en dan er fijn in prikken, en owee dat ze ook maar 1 geluidje maakt dan steek ik haar persoonlijk in de brandquote:Op maandag 26 november 2007 18:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, en ik ga ook GEGARANDEERD er naartoe !!!!!
(Ik moet zeker weten dat dat 'mens' van deze planeet af is !!)
quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef Dark het volgende:
Kom net binnenvallen en begrijp dat het hier een wake betreft?
Steekt kaarsjes aan..........
Ik hoorde ook zoiets maar met wie?quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ik val even binnen bij N en D en Naad zou wel willen trouwen. Nieuwe verhaallijn?
Prachtig!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ik val even binnen bij N en D en Naad zou wel willen trouwen. Nieuwe verhaallijn?
Ze ziet het naambordje al voor zich: Nadia en Dennix Bax.![]()
![]()
![]()
Denk dat Nadia liever heeft dat Dennis zich Schekermans gaat noemen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Wat een fijne verhaallijn, deze kende we nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Viel ook niet zo'n beetje op !! Gelijk honderd keer "wat zullen we drinken" kwelenquote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Dennis ging snel even zingen voordat die man weg ging!
Best wanhopig.quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Gaan ze hem dan huren van de winnaar?quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een vriend van mij die voor DGK werkt vertelt dat ze in De Gouden Kooi Villa ook
een Big Brother willen gaan doen.....
quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Er staat mij iets bij dat de winnaar de villa niet direct krijgt maar na een tijdjequote:Op maandag 26 november 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaan ze hem dan huren van de winnaar?
kunnen ze dat zetje niet richting poort gevenquote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef Scandalous het volgende:
Leuk, Nix vertelt nog even een keer dat hij eeen laatste zetje nodig heeft en een A&R manager wilt...nederlandstalig pop of engelstalig..blabla herhaling herhaling
wij hebben nu een collectieve bijnadgkdoodervaringquote:Op maandag 26 november 2007 18:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Prachtig!
Ben toch wel wat ontroerd, het is een beetje een rare dood, een soort van hersendood?
De redactie heeft de knopjes van het lifesupport systeem in handen, helaas zit in het hokje "a bunch of sorry people".
En hoe voelt het? Ik voel me prima zo.quote:Op maandag 26 november 2007 18:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wij hebben nu een collectieve bijnadgkdoodervaring
hemels het dgkleven rolt zich voor mijn ogen af en ohja ................kijk, daar is mijn predkgstreamleven!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Dennix rommelt in de prullenbak, pakt er iets uit, kijkt in de camera, ziet dat ze meekijken en legt het terug.
BUSTED.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hemels het dgkleven rolt zich voor mijn ogen af en ohja ................kijk, daar is mijn predkgstreamleven!
Kijk! Dat zou nog eens een opzienbarende verhaallijn zijn!quote:Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef STAP01 het volgende:
Naad en Nix zijn echt net broer en zus!
Ik ben heel blij voor hem...quote:Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef riri het volgende:
Jaap heeft het door wat Nadia doet
en dan krijgt hij ook nog dj les vanavondquote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz is moe. Dat snap ik best als hij uren heeft geprobeerd een rapper na te doen.
En dan wil Cc dat hij het nummer "Informer" gaat opnemen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz is moe. Dat snap ik best als hij uren heeft geprobeerd een rapper na te doen.
Je weet wel op het juiste moment te cappen .quote:
Deze notering past beter...quote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Brian droomt van een notering in de top 100?
[ afbeelding ]
Oh, dat was het dus. Brian zei gisteren al dat hij hem kende.quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef mazaru het volgende:
Marco Polo was dus in da house?
Marco (Polo) een rol in eigen soap als Rik
Geplaatst op 26-11 om 19:00
De man die nu met Huub en Brian bezig is geweest met de mobiele geluidsinstalatie is niemand minder dan Marco (Polo in grijze trui). Het leuke is dat Marco zich moet voordoen als Rik en ook tijdens het gesprek doen Huub en Brian net of de man een onbekende is. Marco (Polo) Schrijver is de eindredacteur van DGK en heeft een behoorlijke vinger in de pap. Een paar keer viel de naam Polo ook met de zogenaamde Rik, maar normaal gesproken hadden de streamers ook niet beter geweten. Zo zie je maar dat ook voor de eindredacteur van DGK een rol is weggelegd, en zo zie je maar dat oplettende mensen snel door hadden dat Rik de geluidstechnicus niemand minder dan Marco (Polo) is.
Bron?quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef mazaru het volgende:
Marco Polo was dus in da house?
Marco (Polo) een rol in eigen soap als Rik
Geplaatst op 26-11 om 19:00
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap, Lieke en Huub mogen in het huis blijven.
A: "Het is echt de laatste keer hoor. Het is focking bullshit".
Brian: "Dat bepaal jij niet".
A: "Ik ga bellen. Het is ook mijn huis".
geen idee we moeten afwachten denk ik en hopen dat er nog wat amusants komtquote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef Adothehague het volgende:
Maar waarom moeten ze gescheiden zijn op dit moment?
Ik las dit heel snel en deed bijnaquote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap, Lieke en Huub mogen in het huis blijven.
A: "Het is echt de laatste keer hoor. Het is focking bullshit".
Brian: "Dat bepaal jij niet".
A: "Ik ga bellen. Het is ook mijn huis".
Ik hoorde Jaap iets zeggen over sex tussen Huub en Eric....geen idee waarom die 3 wel in dat hok mogen blijven.quote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Jaap zei iets van: je moet hier niet blijven staan want dan kan ik het niet. Dan kan ik geen seks met Huub hebben.
Zoiets verstond ik en volgens mij zei Jaap dat ook tegen Jan Willem.
klopt, maar dat was gewoon een Jaap-grapjequote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Jaap zei iets van: je moet hier niet blijven staan want dan kan ik het niet. Dan kan ik geen seks met Huub hebben.
Zoiets verstond ik en volgens mij zei Jaap dat ook tegen Jan Willem.
Dat heb je met een smerige een silicone slet.quote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit weer te zeiken dat H,L en J wel in huis mogen blijven en de rest in kantoor moet wachten.
"ik woon er toch ook "in zeikmodus
Dus Jaap en Huub gaan heul geen seks hebben?quote:Op maandag 26 november 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar dat was gewoon een Jaap-grapje
Wie? Deze:quote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Hij wordt ook echt met de dag scheler. Bolle schele oompa loompa is het.
Ik vrees het ookquote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of moeten Breuls en Iteejer weer aan de slag?
Als ze er niet zo dommig bij zouden lachen en kijken zou het mss ook niet zo opvallen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
sorry voor de volgende caps
HOKJE!!! NADIA EN DENNIS WISSELEN KLEINE BRIEFJES UIT IN KANTOOR!!!!!!!! IK ZAG HET DUIDELIJK NAAST DE BOS BLOEMEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het zielig voor ze, dagenlang van alles doen voor een snellere Fok en dan dit weer.quote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of moeten Breuls en Iteejer weer aan de slag?
Schat , je kunt het wel roepen maar de FEBO doet geen fuck aan dit soort praktijken. Misschien heeft iemand een cap gemaakt, maar dan nog.quote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef STAP01 het volgende:
zag niemand het???? Dennix gaf Naad heel neaky een briefje!!!
Ik zie, dat iedereen in stemmig zwart gekleed gaat...........quote:
Ik word hier zo beaus van he!quote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat , je kunt het wel roepen maar de FEBO doet geen fuck aan dit soort praktijken. Misschien heeft iemand een cap gemaakt, maar dan nog.
Waarschijnlijk heeft de Febo zelfs opdracht gegeven om dat briefje door te geven. Dit om ons in de waan te laten dat DGK nog niet helemaal deaud is........quote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat , je kunt het wel roepen maar de FEBO doet geen fuck aan dit soort praktijken. Misschien heeft iemand een cap gemaakt, maar dan nog.
quote:Het zal inmiddels niemand meer ontgaan zijn; Huub en Brian hebben een single uitgebracht! En het ging niet slecht met deze songs! De heren strijden onderling om de hoogste notering in de hitlijsten, maar ze lieten ook heel wat andere sterren achter zich!
De heren strijden onderling om maarliefst 500 contactpunten en jij kan bepalen wie deze punten uiteindelijk in ontvangst mag nemen! De singles zijn (nog) niet in de winkel te verkrijgen, maar ook de downloads tellen mee voor een notering in de hitlijsten! Huub en Brian stonden in de top 10 van muziek downloads op de site van Radio 538, stonden in de hitlijsten, maar zakken nu helaas weer… Maar dat kan natuurlijk nog weer veranderen! Wil jij dat Huub de wedstrijd wint? Download dan zijn single! Of wil je juist dat Brian Huub voor blijft? Klik dan op de link naar zijn single hieronder. Kortom, steun je favoriet!
Ik zag het ook en weet je wat..ik maak me er niet meer druk om.quote:Op maandag 26 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
sorry voor de volgende caps
HOKJE!!! NADIA EN DENNIS WISSELEN KLEINE BRIEFJES UIT IN KANTOOR!!!!!!!! IK ZAG HET DUIDELIJK NAAST DE BOS BLOEMEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze trekt een bek van ik wil kotsen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef Dreamboy het volgende:
Naad zit zeker al weer vol.
[ afbeelding ]
DGK-regels hebben hun waarde al lang en breed verloren. En Brian zal heus wel weer deze wedstrijd winnen. Valt amper te controleren aangezien DGK waarschijnlijk geen inzage geeft in het aantal downloads. Of daar een eigen puntje aan zuigt.quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS verhaal weer van Brian. Hij zegt dat de hoogste notering in de 3e week doorslaggevend is voor het winnen van de 500 ceepees.
Dit zijn de regels.
Ik begin het zelfs lachwekkend te vinden die vreetzak! Hij herhaalde ook 10x oh, een stroopwafelverrassing, een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,....quote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Dark het volgende:
Jan Hen vraagt Jan Willem alweer dwingend om het toetje
PS - Het wordt een stroopwafelverrassing!
Nadia en Dennix in Volemdammer outfit??quote:
Met stroop en stroopwafelijs.........quote:Op maandag 26 november 2007 20:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik begin het zelfs lachwekkend te vinden die vreetzak! Hij herhaalde ook 10x oh, een stroopwafelverrassing, een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,....
En dat alles om deze kaart.quote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
Wat een verschrikkelijk zeur wijf word Lieke, snel naar huis met die meid.
Zou Lieke nou nooit eens een brief krijgen, waarin melding gemaakt wordt van haar oeverloos gezeik?quote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
Wat een verschrikkelijk zeur wijf word Lieke, snel naar huis met die meid.
Naad hoeft geen stroowafelverrassing. Ze wil liever een frambozen/aarbeienverrassing!quote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Naad is alweer naar beneden gerent ??
Jan Willem. Hij kookt 3 dagen in de week in de Kooi. Hij heeft een exvriendin, Nienke.quote:Op maandag 26 november 2007 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Wil iemand mij alsjeblieft vertellen wie die blonde gozer is in de gouden koi?
preciesquote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...warom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Ik heb het gelezen, van Goldiequote:Op maandag 26 november 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
He gezellie, Amanda gaat vandaag voor de travolook.
Ja ik heb ook sterk het gevoel dat ze zichzelf afzeiken en niet Brain in het bijzonder.quote:Op maandag 26 november 2007 18:26 schreef RijstNatie het volgende:
jezus wat een sukkels bij jensen
Ik heb de updates die Disana schreef opgezocht:quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS verhaal weer van Brian. Hij zegt dat de hoogste
notering in de 3e week doorslaggevend is voor het winnen van de 500 ceepees.
Dit zijn de regels.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, van Goldie![]()
![]()
Wat zeiken betreft verdienen Lieke en Huub elkaar. Ik vind ze elkaars gelijke daarin.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...waarom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Lieve tuinfluiter, dat weet ik allemaal maar dat maakt het verhaal of de regels er niet echt duidelijker toch?quote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb de updates die Disana schreef opgezocht:
Ze mogen hun plaat gaan promoten,
degeen die na 3 weken het hoogst genoteerd staat wint 500 CTP.
Het begon 22 oktober
vandaag 26 november.
Dat jouw kennis hier vrijdag 5 october langs kwam,quote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Darklight het volgende:
Newsflash
DGK is al maanden geen hol meer aan, snap echt niet dat mensen nog naar de streams kijken
en maar klagen over de streams, maar wel bljven betalen
Ik voel je. Wat dat aangaat begin ik de andere bewoners ook te begrijpen dat ze nep is. Alleen bij Huub lijkt ze echt te zijn en die is bloedirritant.quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik Amanda was, zou ik Lieke willen hoeken
Dus beste beequeen, zal het heel snel duidelijk worden wie er gewonnen heeft.........quote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian kan de contactpunten erg goed gebruiken,
want Sint en Kerst komen eraan en Brian wil dan vrienden uitnodigen en zijn moeder Nettie.
Wat is 'na 3 weken het hoogst genoteerd staat' ..... De 'hoogste op dat moment na 3 weken' of het 'totaal van 3 weken' ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve tuinfluiter, dat weet ik allemaal maar dat maakt het verhaal of de regels er niet echt duidelijker toch?
Wanneer gaat de battle dan in, na het promoten van die ruknummers?
Blond of bruin nephaar het blijft een sloerie om te zien.quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan er maar niet over uit...... wat zie Amanda er toch uit......
Grappig .... Ik luisterde naar Huub en hoorde daar letterlijk dezelfde uitspraak ........quote:Op maandag 26 november 2007 20:28 schreef Adothehague het volgende:
Amanda: Lieke heeft wel erg veel vrij dagen.
Sorry hoor, maar dan is Lieke de twee laatste dagen net Huub, wat hij ook zegt het is nooit goed.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...waarom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve tuinfluiter, dat weet ik allemaal maar dat maakt het verhaal of de regels er niet echt duidelijker toch?
Wanneer gaat de battle dan in, na het promoten van die ruknummers?
En ze denkt dat ze heel wat is die silicone slet.quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan er maar niet over uit...... wat zie Amanda er toch uit......
Dat de bewoners dat niet eerder is opgevallen dat Brian een boom vol met CP's heeft is ook al zo verwonderlijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Amanda en Naad over contactpunten en de popoll - Naad - de popoll is leuk, je krijgt extra cp's!
Amanda - Ik heb altijd cp's genoeg, Brian en ik doen samen.
Naad - Brian heeft altijd veel cp's, hè? Hij nodigt wel 2x per maand iemand uit!
Amanda - Ja...........
Dit is gewoon weer de vaagheid van het hokje.quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).
Ik kan nog maar 1 redenatie bedenken: het aantal downloads bepaalt de notering, dus dan kun je zeggen dat de notering de winnaar bepaalt. Vraag blijft dan wel waarom het zo lang duurt voor ze/we de uitslag horen. Het komt weer uitermate slordig en ongeinteresseerd over.
ik ook niet, maar ze kiest er toch voor om zijn liefje te zijn, dus komt het erop neer dat ze het wel pikt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer de vaagheid van het hokje.
Vooral geen duidelijkheid scheppen, dan kunnen we iedere winnaar uitroepen die we willen, wat het hokje het beste uitkomt!
Als het slechts om downloads zou gaan, dat is makkelijk na te gaan voor mensen in die wereld!
Dus.........het hokje houdt het lekker vaag, downloads, noteringen, aantaal weken, bepaalde datum....
We worden gewoon weer in de zeik genomen
Bel je plaatselijk psychiaterquote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef Adothehague het volgende:
Die kut Lieke heeft de Huub praatstijl over genomen. Ze praat bijna hetzelfde als hem de hele tijd. Met dr psychologische gezever. Ze gebruikt alleen de verkeerde woorden en komt zo focking irritant over en maakt me focking agressief.
Of twee wc pottenquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef lorence1 het volgende:
kunnen de streams van amanda weg en weer terug naar huub en jaap?
En elke keer als iemand zei dat Huub op 3 stond en Brian op 5 begon Brian altijd maar te hameren dat hij wél heel veel Youtube views had.. Alsof de redaktie hem beloofd had 'dat het wel goed zou komen'quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.
Ik heb ook al geheel vrijwillig de streams met naad en Amanda aanstaanquote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Guuskeee het volgende:
lieke: shut the fuck up!! gvd dat je niet gek word van je eigen gezever. hoe erg is het als ik liever naar amandellie luister () dan naar lieke?
En daar hoeft iemand alleen maar de hele dag te klikken, gezellig, met een paar vriendenquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.
Ho, ho. Huub kwam met echte argumenten. Ze is sjaggo tegen hem en alleen tegen hem. Het argument van de 7 maanden trek je helemaal uit zijn context.quote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub's argument naar Japio : "F*ck, ze (=Lieke) zit hier pas 7 maanden, waar heeft ze het over"
Wat een onzin, wat is zo'n argument waard ?
Jammer genoeg moet ik weer weg, ik had graag de breuk tussen Huub en Lieke meegekeken op de stream
Welnee, gewoon een scriptje schrijven en je hebt 60.000 hits in een uurtje....quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Dark het volgende:
[..]
En daar hoeft iemand alleen maar de hele dag te klikken, gezellig, met een paar vrienden
als jij dat doet wil dat idd veel zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb ook al geheel vrijwillig de streams met naad en Amanda aanstaan
Precies, ik ben het spoor iig bijster.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
Dus.........het hokje houdt het lekker vaag, downloads, noteringen, aantaal weken, bepaalde datum....
We worden gewoon weer in de zeik genomen
Het is echt hartstikke interessant hoor. Het gaat erover dat Brian en Amanda zo'n enorm goede relatie hebben en dat ze al zolang samenwonen, owja en natuurlijk dat Huub zo slecht is ....quote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als jij dat doet wil dat idd veel zeggen
Nou ja zeg. Wat heeft ze verkeerd gedaan dat je zo over haar spreekt?quote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Adothehague het volgende:
Waarom maakt die lelijke smerige lieke zichzelf op als ze zogenaamt ziek is
quote:Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef Adothehague het volgende:
Jes huub heeft een nieuw script gekregen.
zo heb ik het ook opgevat......quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho, ho. Huub kwam met echte argumenten. Ze is sjaggo tegen hem en alleen tegen hem. Het argument van de 7 maanden trek je helemaal uit zijn context.
Huub zei dat Lieke al 7 maanden in dat hok zit en altijd voor haar plaats heeft moeten knokken maar zich nooit echt gelukkig gevoeld heeft.
Ze wil niet opgeven omdat dat haar eer te na is.
Riri is top!!! we hoeven toch niet allemaal dezelfde mening te hebben.quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Darklight het volgende:
riri is pro Lieke?
hahahaha, wat een sneu figuur
Kenneth!quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een scriptje schrijven en je hebt 60.000 hits in een uurtje....
quote:Op maandag 26 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Weet niet, maar hij was net niet in beeld dus hij moest het script bestuderen denk ik.
Bron: VV.quote:DJ Uli komt het gezellige etentje verstoren, er moet weer gedraaid worden! Gelukkig stond Brian al klaar in de Chill Room, braaf te wachten op zijn docent. Selene deed vanmiddag al sociaal met Amanda mee met dansles én paardrijden, zou ze vanavond ook met de Antilliaan meedoen met draaien?
En maar zeggen dat er niks gebeurt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
We hebben lang "lelele" gehad. "Dumdumdumdum" is de nieuwe kreet. Vette ontwikkeling![]()
Heeft VV er al melding van gemaakt?
Over 1 maand is het 2de kerstdag ( en jij 1 jaartje erbij )quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).
Binnenkort wordt het breed uitgemeten op de voorpagina van de Telegraaf!quote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
We hebben lang "lelele" gehad. "Dumdumdumdum" is de nieuwe kreet. Vette ontwikkeling![]()
Heeft VV er al melding van gemaakt?
Ja die, of een van z'n andere criminele vriendjes die toch niets hebben te doen omdat ze in de bak zitten.quote:
Zou me niks verbazen.quote:
Manu Chaoquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
oh ff offtopic:
weet iemand de naam van deze band die ze nu draaien?
van Me gusta?
Als je uit je bed bent moet dat in die villa...voor de camera'squote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Adothehague het volgende:
Waarom maakt die lelijke smerige lieke zichzelf op als ze zogenaamt ziek is
Ajbquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
oh ff offtopic:
weet iemand de naam van deze band die ze nu draaien?
van Me gusta?
+1quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
20:27 - Brave leerling Brian
[..]
Bron: VV.
Wie doet er mee?![]()
![]()
![]()
Inderdaad... als je het zo op een rijtje zet, dan denk ik dat je gelijk zult krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Over 1 maand is het 2de kerstdag ( en jij 1 jaartje erbij )
Dan zullen de 500 contactpuntjes uiteindelijk wel verdeeld zijn,
want Brian heeft ze hard nodig, voor de gasten die hij met Kerst wil uitnodigen,
Huub mag met Kerst ook 8 uur naar buiten , een cadeautje omdat hij 1 jaar in de villa woont
en 25 december, 1e Kerstdag is Huub jarig en mag hij 3 mensen uitnodigen...........
Dit is echt een weddenschap en prijs voor Brian..........hoe lullig dan ook.
ik ben niet pro Lieke...quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Darklight het volgende:
riri is pro Lieke?
hahahaha, wat een sneu figuur
Hallo? Ze is smerig dat hebben we gezien met die vlekken op het matras, en lelijk is ze ook naar mijn mening en daar heb ik recht op.quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef riri het volgende:
[..]
Als je uit bent bent moet dat in die villa...voor de camera's
Iets normaler over een bewoner spreken is je aan te raden of doe je dat ook tegen je familieleden zo?
Hoezo?quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef KimiK het volgende:
Zo bijgelezen, sluip zachtjes binnen in deze mineurstemming. Heb ook netjes een kaarsje aangestoken en wil vragen of we deze TT kunnen houden voorlopig???
Misschien fappen ze tijdens de sexpartijen van N en D.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Kaleddis het volgende:
Benieuwd of ze dat nu nog zo vinden met dat geklef van naad en nix...
Hoezo wat? De TT, die is gewoon erg treffendquote:
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ajb![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss
Ach, ik denk dat Huub er niet echt wakker van ligt imo maar daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is echt een weddenschap en prijs voor Brian..........hoe lullig dan ook.
Wat lief, dank je.quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:
http://nedtlyrics.nl/manu-chao/me-gusta-tu
En toen was er opeens, zomaar, een leuk stukje streamsquote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap nemen Brian enorm in de zeik.
ja, hé..... ik kan altijd genieten van die tweequote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En toen was er opeens, zomaar, een leuk stukje streams
Doelgroepswitch (of "verrijking") heb ik ook nooit zo goed begrepen. Zijn inderdaad de TMF/MTV kutklootjeskinders die moeten worden aangetrokken. Wat Talpa Media P. vast zeer slecht afgaat. "Coolsex YO!"quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Ik heb daarnet 4 minuten de uitzending gezien.
Eerst 2 minuten gemiep over relaties, toen over de modeshow
De doelgroep is 13-jarige meisjes geworden, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |