Ik hoorde ook zoiets maar met wie?quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ik val even binnen bij N en D en Naad zou wel willen trouwen. Nieuwe verhaallijn?
Prachtig!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ik val even binnen bij N en D en Naad zou wel willen trouwen. Nieuwe verhaallijn?
Ze ziet het naambordje al voor zich: Nadia en Dennix Bax.![]()
![]()
![]()
Denk dat Nadia liever heeft dat Dennis zich Schekermans gaat noemen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Wat een fijne verhaallijn, deze kende we nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Viel ook niet zo'n beetje op !! Gelijk honderd keer "wat zullen we drinken" kwelenquote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Dennis ging snel even zingen voordat die man weg ging!
Best wanhopig.quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Gaan ze hem dan huren van de winnaar?quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een vriend van mij die voor DGK werkt vertelt dat ze in De Gouden Kooi Villa ook
een Big Brother willen gaan doen.....
quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |