Daar hopen we al vanaf maart op.................................quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Er komt binnenkort heus wel weer terror denk ik.
Wat ik laatst op TV zag met kapotte deuren etcetera was niet misselijk.quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar hopen we al vanaf maart op.................................
quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
Uitleg TT:
Omdat ze schijnbaar iedereen nodig hebben om tv te maken , kan er niemand meer worden weggestemd.
Dit wordt tegengehouden door de redactie.
Het gevolg is dat niemand eigenlijk nog echt moeite doet, het is slap soapachtig aftreksel geworden en heeft niks meer met echt realtity spel meer te maken
nee joh, aan het einde krijgen ze allemaal een mooi bedrag mee naar huis.quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
maar iemand moet de villa toch uiteindelijk winnen?
Mijn beste man de villa staat te koop dus er valt geen villa te winnen, bovendien zou dat pas na twee jaar kunnen worden gewonnen en zo lang duurt dit flutprogramma niet meer dus??????????????quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
maar iemand moet de villa toch uiteindelijk winnen?
Echt waar? Is er ergens een bron?quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nee joh, aan het einde krijgen ze allemaal een mooi bedrag mee naar huis.
nee dat is wat ik denkquote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Echt waar? Is er ergens een bron?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn beste man de villa staat te koop dus er valt geen villa te winnen, bovendien zou dat pas na twee jaar kunnen worden gewonnen en zo lang duurt dit flutprogramma niet meer dus??????????????![]()
![]()
Kijk Ome John is wel een ASO Millionair maar niet op zijn achterhoofd gevallen,dus volledig Juridisch ingedekt met ondersteuning van de Holleder Groupquote:Op maandag 26 november 2007 17:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hier gaan die miljonairs mee akkoord? Huub leek me altijd iemand die het echt voor de villa en de geldprijs deed. Die gaat toch niet ineens genoegen nemen met een lullig bedragje
je weet niet wat ze huub achter de schermen geboden hebben.........quote:Op maandag 26 november 2007 17:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hier gaan die miljonairs mee akkoord? Huub leek me altijd iemand die het echt voor de villa en de geldprijs deed. Die gaat toch niet ineens genoegen nemen met een lullig bedragje
Het wachten is op het boek van Zdngmw.quote:Op maandag 26 november 2007 17:48 schreef Adothehague het volgende:
Hmmm, hopelijk komt alles ooit uit.
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.quote:
nou reken maar dat Johnny boy zich ook daar voldoende ingedekt heeftquote:Op maandag 26 november 2007 17:48 schreef Adothehague het volgende:
Hmmm, hopelijk komt alles ooit uit.
Kunnen de deelnemers nog afzeggen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
al een tijd niks meer van madam vernomen...quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op het boek van Zdngmw.
Ik wacht liever op de begrafenis van zdngmw.................quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op het boek van Zdngmw.
Een vriend van mij die voor DGK werkt vertelt dat ze in De Gouden Kooi Villa ookquote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes. Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef DrsH het volgende:
Wij allen hebben ons de afgelopen maanden flink laten besodemieteren door Talpa en RTL en geloof in beterschap is net zo belachelijk als een 30 jarige die nog in Sinterklaas gelooft.
Informeer eens bij DE Stalen Kooi in Lelystadquote:Op maandag 26 november 2007 17:52 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
al een tijd niks meer van madam vernomen...
BBquote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Denk je dat je een rouwkaart krijgt?quote:Op maandag 26 november 2007 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wacht liever op de begrafenis van zdngmw.................
En het gesprek isquote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat je een rouwkaart krijgt?![]()
Even voor de statistieken: N en D zitten vanaf 16.00 uur in de Private en al die tijd hebben ze de beschikking over 2 streams.
Je meent het?quote:
Waar zegt of schrijft Bianca dit ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Big Brother 8 schijnt er ook aan te komen, in maart, vanuit Eemnes.
Bianca van DOB heeft gezegd dat haar bedrijf een van de sponsers wordt.
Op NowLife heeft zo'n afscheidstekst gestaan waarin ze dat zei.quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar zegt of schrijft Bianca dit ?
Ik heb het hier op FOK ook gelezen maar het kan net zo goed een gerucht zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar zegt of schrijft Bianca dit ?
Ik hoop van wel, en ik ga ook GEGARANDEERD er naartoe !!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat je een rouwkaart krijgt?![]()
Ik ga ook, dan wil ik een open kist, en dan er fijn in prikken, en owee dat ze ook maar 1 geluidje maakt dan steek ik haar persoonlijk in de brandquote:Op maandag 26 november 2007 18:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, en ik ga ook GEGARANDEERD er naartoe !!!!!
(Ik moet zeker weten dat dat 'mens' van deze planeet af is !!)
quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef Dark het volgende:
Kom net binnenvallen en begrijp dat het hier een wake betreft?
Steekt kaarsjes aan..........
Ik hoorde ook zoiets maar met wie?quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ik val even binnen bij N en D en Naad zou wel willen trouwen. Nieuwe verhaallijn?
Prachtig!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ik val even binnen bij N en D en Naad zou wel willen trouwen. Nieuwe verhaallijn?
Ze ziet het naambordje al voor zich: Nadia en Dennix Bax.![]()
![]()
![]()
Denk dat Nadia liever heeft dat Dennis zich Schekermans gaat noemen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Wat een fijne verhaallijn, deze kende we nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Viel ook niet zo'n beetje op !! Gelijk honderd keer "wat zullen we drinken" kwelenquote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Dennis ging snel even zingen voordat die man weg ging!
Best wanhopig.quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Gaan ze hem dan huren van de winnaar?quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een vriend van mij die voor DGK werkt vertelt dat ze in De Gouden Kooi Villa ook
een Big Brother willen gaan doen.....
quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Er staat mij iets bij dat de winnaar de villa niet direct krijgt maar na een tijdjequote:Op maandag 26 november 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaan ze hem dan huren van de winnaar?
kunnen ze dat zetje niet richting poort gevenquote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef Scandalous het volgende:
Leuk, Nix vertelt nog even een keer dat hij eeen laatste zetje nodig heeft en een A&R manager wilt...nederlandstalig pop of engelstalig..blabla herhaling herhaling
wij hebben nu een collectieve bijnadgkdoodervaringquote:Op maandag 26 november 2007 18:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Prachtig!
Ben toch wel wat ontroerd, het is een beetje een rare dood, een soort van hersendood?
De redactie heeft de knopjes van het lifesupport systeem in handen, helaas zit in het hokje "a bunch of sorry people".
En hoe voelt het? Ik voel me prima zo.quote:Op maandag 26 november 2007 18:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wij hebben nu een collectieve bijnadgkdoodervaring
hemels het dgkleven rolt zich voor mijn ogen af en ohja ................kijk, daar is mijn predkgstreamleven!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Dennix rommelt in de prullenbak, pakt er iets uit, kijkt in de camera, ziet dat ze meekijken en legt het terug.
BUSTED.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hemels het dgkleven rolt zich voor mijn ogen af en ohja ................kijk, daar is mijn predkgstreamleven!
Kijk! Dat zou nog eens een opzienbarende verhaallijn zijn!quote:Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef STAP01 het volgende:
Naad en Nix zijn echt net broer en zus!
Ik ben heel blij voor hem...quote:Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef riri het volgende:
Jaap heeft het door wat Nadia doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |