Ik heb het gelezen, van Goldiequote:Op maandag 26 november 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
He gezellie, Amanda gaat vandaag voor de travolook.
Ja ik heb ook sterk het gevoel dat ze zichzelf afzeiken en niet Brain in het bijzonder.quote:Op maandag 26 november 2007 18:26 schreef RijstNatie het volgende:
jezus wat een sukkels bij jensen
Ik heb de updates die Disana schreef opgezocht:quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS verhaal weer van Brian. Hij zegt dat de hoogste
notering in de 3e week doorslaggevend is voor het winnen van de 500 ceepees.
Dit zijn de regels.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, van Goldie![]()
![]()
Wat zeiken betreft verdienen Lieke en Huub elkaar. Ik vind ze elkaars gelijke daarin.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...waarom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Lieve tuinfluiter, dat weet ik allemaal maar dat maakt het verhaal of de regels er niet echt duidelijker toch?quote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb de updates die Disana schreef opgezocht:
Ze mogen hun plaat gaan promoten,
degeen die na 3 weken het hoogst genoteerd staat wint 500 CTP.
Het begon 22 oktober
vandaag 26 november.
Dat jouw kennis hier vrijdag 5 october langs kwam,quote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Darklight het volgende:
Newsflash
DGK is al maanden geen hol meer aan, snap echt niet dat mensen nog naar de streams kijken
en maar klagen over de streams, maar wel bljven betalen
Ik voel je. Wat dat aangaat begin ik de andere bewoners ook te begrijpen dat ze nep is. Alleen bij Huub lijkt ze echt te zijn en die is bloedirritant.quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik Amanda was, zou ik Lieke willen hoeken
Dus beste beequeen, zal het heel snel duidelijk worden wie er gewonnen heeft.........quote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian kan de contactpunten erg goed gebruiken,
want Sint en Kerst komen eraan en Brian wil dan vrienden uitnodigen en zijn moeder Nettie.
Wat is 'na 3 weken het hoogst genoteerd staat' ..... De 'hoogste op dat moment na 3 weken' of het 'totaal van 3 weken' ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve tuinfluiter, dat weet ik allemaal maar dat maakt het verhaal of de regels er niet echt duidelijker toch?
Wanneer gaat de battle dan in, na het promoten van die ruknummers?
Blond of bruin nephaar het blijft een sloerie om te zien.quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan er maar niet over uit...... wat zie Amanda er toch uit......
Grappig .... Ik luisterde naar Huub en hoorde daar letterlijk dezelfde uitspraak ........quote:Op maandag 26 november 2007 20:28 schreef Adothehague het volgende:
Amanda: Lieke heeft wel erg veel vrij dagen.
Sorry hoor, maar dan is Lieke de twee laatste dagen net Huub, wat hij ook zegt het is nooit goed.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...waarom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve tuinfluiter, dat weet ik allemaal maar dat maakt het verhaal of de regels er niet echt duidelijker toch?
Wanneer gaat de battle dan in, na het promoten van die ruknummers?
En ze denkt dat ze heel wat is die silicone slet.quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan er maar niet over uit...... wat zie Amanda er toch uit......
Dat de bewoners dat niet eerder is opgevallen dat Brian een boom vol met CP's heeft is ook al zo verwonderlijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Amanda en Naad over contactpunten en de popoll - Naad - de popoll is leuk, je krijgt extra cp's!
Amanda - Ik heb altijd cp's genoeg, Brian en ik doen samen.
Naad - Brian heeft altijd veel cp's, hè? Hij nodigt wel 2x per maand iemand uit!
Amanda - Ja...........
Dit is gewoon weer de vaagheid van het hokje.quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).
Ik kan nog maar 1 redenatie bedenken: het aantal downloads bepaalt de notering, dus dan kun je zeggen dat de notering de winnaar bepaalt. Vraag blijft dan wel waarom het zo lang duurt voor ze/we de uitslag horen. Het komt weer uitermate slordig en ongeinteresseerd over.
ik ook niet, maar ze kiest er toch voor om zijn liefje te zijn, dus komt het erop neer dat ze het wel pikt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer de vaagheid van het hokje.
Vooral geen duidelijkheid scheppen, dan kunnen we iedere winnaar uitroepen die we willen, wat het hokje het beste uitkomt!
Als het slechts om downloads zou gaan, dat is makkelijk na te gaan voor mensen in die wereld!
Dus.........het hokje houdt het lekker vaag, downloads, noteringen, aantaal weken, bepaalde datum....
We worden gewoon weer in de zeik genomen
Bel je plaatselijk psychiaterquote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef Adothehague het volgende:
Die kut Lieke heeft de Huub praatstijl over genomen. Ze praat bijna hetzelfde als hem de hele tijd. Met dr psychologische gezever. Ze gebruikt alleen de verkeerde woorden en komt zo focking irritant over en maakt me focking agressief.
Of twee wc pottenquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef lorence1 het volgende:
kunnen de streams van amanda weg en weer terug naar huub en jaap?
En elke keer als iemand zei dat Huub op 3 stond en Brian op 5 begon Brian altijd maar te hameren dat hij wél heel veel Youtube views had.. Alsof de redaktie hem beloofd had 'dat het wel goed zou komen'quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.
Ik heb ook al geheel vrijwillig de streams met naad en Amanda aanstaanquote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Guuskeee het volgende:
lieke: shut the fuck up!! gvd dat je niet gek word van je eigen gezever. hoe erg is het als ik liever naar amandellie luister () dan naar lieke?
En daar hoeft iemand alleen maar de hele dag te klikken, gezellig, met een paar vriendenquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.
Ho, ho. Huub kwam met echte argumenten. Ze is sjaggo tegen hem en alleen tegen hem. Het argument van de 7 maanden trek je helemaal uit zijn context.quote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub's argument naar Japio : "F*ck, ze (=Lieke) zit hier pas 7 maanden, waar heeft ze het over"
Wat een onzin, wat is zo'n argument waard ?
Jammer genoeg moet ik weer weg, ik had graag de breuk tussen Huub en Lieke meegekeken op de stream
Welnee, gewoon een scriptje schrijven en je hebt 60.000 hits in een uurtje....quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Dark het volgende:
[..]
En daar hoeft iemand alleen maar de hele dag te klikken, gezellig, met een paar vrienden
als jij dat doet wil dat idd veel zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb ook al geheel vrijwillig de streams met naad en Amanda aanstaan
Precies, ik ben het spoor iig bijster.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
Dus.........het hokje houdt het lekker vaag, downloads, noteringen, aantaal weken, bepaalde datum....
We worden gewoon weer in de zeik genomen
Het is echt hartstikke interessant hoor. Het gaat erover dat Brian en Amanda zo'n enorm goede relatie hebben en dat ze al zolang samenwonen, owja en natuurlijk dat Huub zo slecht is ....quote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als jij dat doet wil dat idd veel zeggen
Nou ja zeg. Wat heeft ze verkeerd gedaan dat je zo over haar spreekt?quote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Adothehague het volgende:
Waarom maakt die lelijke smerige lieke zichzelf op als ze zogenaamt ziek is
quote:Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef Adothehague het volgende:
Jes huub heeft een nieuw script gekregen.
zo heb ik het ook opgevat......quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho, ho. Huub kwam met echte argumenten. Ze is sjaggo tegen hem en alleen tegen hem. Het argument van de 7 maanden trek je helemaal uit zijn context.
Huub zei dat Lieke al 7 maanden in dat hok zit en altijd voor haar plaats heeft moeten knokken maar zich nooit echt gelukkig gevoeld heeft.
Ze wil niet opgeven omdat dat haar eer te na is.
Riri is top!!! we hoeven toch niet allemaal dezelfde mening te hebben.quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Darklight het volgende:
riri is pro Lieke?
hahahaha, wat een sneu figuur
Kenneth!quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een scriptje schrijven en je hebt 60.000 hits in een uurtje....
quote:Op maandag 26 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Weet niet, maar hij was net niet in beeld dus hij moest het script bestuderen denk ik.
Bron: VV.quote:DJ Uli komt het gezellige etentje verstoren, er moet weer gedraaid worden! Gelukkig stond Brian al klaar in de Chill Room, braaf te wachten op zijn docent. Selene deed vanmiddag al sociaal met Amanda mee met dansles én paardrijden, zou ze vanavond ook met de Antilliaan meedoen met draaien?
En maar zeggen dat er niks gebeurt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
We hebben lang "lelele" gehad. "Dumdumdumdum" is de nieuwe kreet. Vette ontwikkeling![]()
Heeft VV er al melding van gemaakt?
Over 1 maand is het 2de kerstdag ( en jij 1 jaartje erbij )quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).
Binnenkort wordt het breed uitgemeten op de voorpagina van de Telegraaf!quote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
We hebben lang "lelele" gehad. "Dumdumdumdum" is de nieuwe kreet. Vette ontwikkeling![]()
Heeft VV er al melding van gemaakt?
Ja die, of een van z'n andere criminele vriendjes die toch niets hebben te doen omdat ze in de bak zitten.quote:
Zou me niks verbazen.quote:
Manu Chaoquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
oh ff offtopic:
weet iemand de naam van deze band die ze nu draaien?
van Me gusta?
Als je uit je bed bent moet dat in die villa...voor de camera'squote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Adothehague het volgende:
Waarom maakt die lelijke smerige lieke zichzelf op als ze zogenaamt ziek is
Ajbquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
oh ff offtopic:
weet iemand de naam van deze band die ze nu draaien?
van Me gusta?
+1quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
20:27 - Brave leerling Brian
[..]
Bron: VV.
Wie doet er mee?![]()
![]()
![]()
Inderdaad... als je het zo op een rijtje zet, dan denk ik dat je gelijk zult krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Over 1 maand is het 2de kerstdag ( en jij 1 jaartje erbij )
Dan zullen de 500 contactpuntjes uiteindelijk wel verdeeld zijn,
want Brian heeft ze hard nodig, voor de gasten die hij met Kerst wil uitnodigen,
Huub mag met Kerst ook 8 uur naar buiten , een cadeautje omdat hij 1 jaar in de villa woont
en 25 december, 1e Kerstdag is Huub jarig en mag hij 3 mensen uitnodigen...........
Dit is echt een weddenschap en prijs voor Brian..........hoe lullig dan ook.
ik ben niet pro Lieke...quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Darklight het volgende:
riri is pro Lieke?
hahahaha, wat een sneu figuur
Hallo? Ze is smerig dat hebben we gezien met die vlekken op het matras, en lelijk is ze ook naar mijn mening en daar heb ik recht op.quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef riri het volgende:
[..]
Als je uit bent bent moet dat in die villa...voor de camera's
Iets normaler over een bewoner spreken is je aan te raden of doe je dat ook tegen je familieleden zo?
Hoezo?quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef KimiK het volgende:
Zo bijgelezen, sluip zachtjes binnen in deze mineurstemming. Heb ook netjes een kaarsje aangestoken en wil vragen of we deze TT kunnen houden voorlopig???
Misschien fappen ze tijdens de sexpartijen van N en D.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Kaleddis het volgende:
Benieuwd of ze dat nu nog zo vinden met dat geklef van naad en nix...
Hoezo wat? De TT, die is gewoon erg treffendquote:
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ajb![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss
Ach, ik denk dat Huub er niet echt wakker van ligt imo maar daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is echt een weddenschap en prijs voor Brian..........hoe lullig dan ook.
Wat lief, dank je.quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:
http://nedtlyrics.nl/manu-chao/me-gusta-tu
En toen was er opeens, zomaar, een leuk stukje streamsquote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap nemen Brian enorm in de zeik.
ja, hé..... ik kan altijd genieten van die tweequote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En toen was er opeens, zomaar, een leuk stukje streams
Doelgroepswitch (of "verrijking") heb ik ook nooit zo goed begrepen. Zijn inderdaad de TMF/MTV kutklootjeskinders die moeten worden aangetrokken. Wat Talpa Media P. vast zeer slecht afgaat. "Coolsex YO!"quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Ik heb daarnet 4 minuten de uitzending gezien.
Eerst 2 minuten gemiep over relaties, toen over de modeshow
De doelgroep is 13-jarige meisjes geworden, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |