Manu Chaoquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
oh ff offtopic:
weet iemand de naam van deze band die ze nu draaien?
van Me gusta?
Als je uit je bed bent moet dat in die villa...voor de camera'squote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Adothehague het volgende:
Waarom maakt die lelijke smerige lieke zichzelf op als ze zogenaamt ziek is
Ajbquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
oh ff offtopic:
weet iemand de naam van deze band die ze nu draaien?
van Me gusta?
+1quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
20:27 - Brave leerling Brian
[..]
Bron: VV.
Wie doet er mee?![]()
![]()
![]()
Inderdaad... als je het zo op een rijtje zet, dan denk ik dat je gelijk zult krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Over 1 maand is het 2de kerstdag ( en jij 1 jaartje erbij )
Dan zullen de 500 contactpuntjes uiteindelijk wel verdeeld zijn,
want Brian heeft ze hard nodig, voor de gasten die hij met Kerst wil uitnodigen,
Huub mag met Kerst ook 8 uur naar buiten , een cadeautje omdat hij 1 jaar in de villa woont
en 25 december, 1e Kerstdag is Huub jarig en mag hij 3 mensen uitnodigen...........
Dit is echt een weddenschap en prijs voor Brian..........hoe lullig dan ook.
ik ben niet pro Lieke...quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Darklight het volgende:
riri is pro Lieke?
hahahaha, wat een sneu figuur
Hallo? Ze is smerig dat hebben we gezien met die vlekken op het matras, en lelijk is ze ook naar mijn mening en daar heb ik recht op.quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef riri het volgende:
[..]
Als je uit bent bent moet dat in die villa...voor de camera's
Iets normaler over een bewoner spreken is je aan te raden of doe je dat ook tegen je familieleden zo?
Hoezo?quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef KimiK het volgende:
Zo bijgelezen, sluip zachtjes binnen in deze mineurstemming. Heb ook netjes een kaarsje aangestoken en wil vragen of we deze TT kunnen houden voorlopig???
Misschien fappen ze tijdens de sexpartijen van N en D.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Kaleddis het volgende:
Benieuwd of ze dat nu nog zo vinden met dat geklef van naad en nix...
Hoezo wat? De TT, die is gewoon erg treffendquote:
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:quote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ajb![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss
Ach, ik denk dat Huub er niet echt wakker van ligt imo maar daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is echt een weddenschap en prijs voor Brian..........hoe lullig dan ook.
Wat lief, dank je.quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en als je nog wil meezingen heb ik dit voor je:
http://nedtlyrics.nl/manu-chao/me-gusta-tu
En toen was er opeens, zomaar, een leuk stukje streamsquote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap nemen Brian enorm in de zeik.
ja, hé..... ik kan altijd genieten van die tweequote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En toen was er opeens, zomaar, een leuk stukje streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |