En ze denkt dat ze heel wat is die silicone slet.quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan er maar niet over uit...... wat zie Amanda er toch uit......
Dat de bewoners dat niet eerder is opgevallen dat Brian een boom vol met CP's heeft is ook al zo verwonderlijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Amanda en Naad over contactpunten en de popoll - Naad - de popoll is leuk, je krijgt extra cp's!
Amanda - Ik heb altijd cp's genoeg, Brian en ik doen samen.
Naad - Brian heeft altijd veel cp's, hè? Hij nodigt wel 2x per maand iemand uit!
Amanda - Ja...........
Dit is gewoon weer de vaagheid van het hokje.quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst ging het inderdaad over notering, later was het zoals jij liet zien (downloads).
Ik kan nog maar 1 redenatie bedenken: het aantal downloads bepaalt de notering, dus dan kun je zeggen dat de notering de winnaar bepaalt. Vraag blijft dan wel waarom het zo lang duurt voor ze/we de uitslag horen. Het komt weer uitermate slordig en ongeinteresseerd over.
ik ook niet, maar ze kiest er toch voor om zijn liefje te zijn, dus komt het erop neer dat ze het wel pikt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...waarom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer de vaagheid van het hokje.
Vooral geen duidelijkheid scheppen, dan kunnen we iedere winnaar uitroepen die we willen, wat het hokje het beste uitkomt!
Als het slechts om downloads zou gaan, dat is makkelijk na te gaan voor mensen in die wereld!
Dus.........het hokje houdt het lekker vaag, downloads, noteringen, aantaal weken, bepaalde datum....
We worden gewoon weer in de zeik genomen
Bel je plaatselijk psychiaterquote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef Adothehague het volgende:
Die kut Lieke heeft de Huub praatstijl over genomen. Ze praat bijna hetzelfde als hem de hele tijd. Met dr psychologische gezever. Ze gebruikt alleen de verkeerde woorden en komt zo focking irritant over en maakt me focking agressief.
Of twee wc pottenquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef lorence1 het volgende:
kunnen de streams van amanda weg en weer terug naar huub en jaap?
En elke keer als iemand zei dat Huub op 3 stond en Brian op 5 begon Brian altijd maar te hameren dat hij wél heel veel Youtube views had.. Alsof de redaktie hem beloofd had 'dat het wel goed zou komen'quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.
Ik heb ook al geheel vrijwillig de streams met naad en Amanda aanstaanquote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Guuskeee het volgende:
lieke: shut the fuck up!! gvd dat je niet gek word van je eigen gezever. hoe erg is het als ik liever naar amandellie luister () dan naar lieke?
En daar hoeft iemand alleen maar de hele dag te klikken, gezellig, met een paar vriendenquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ook zo raar was, was het aantal page views voor Brians clip op YouTube. Onwaarschijnlijk hoog... alsof er ergens werd gedacht dat ook die page views mee zouden tellen.
Ho, ho. Huub kwam met echte argumenten. Ze is sjaggo tegen hem en alleen tegen hem. Het argument van de 7 maanden trek je helemaal uit zijn context.quote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub's argument naar Japio : "F*ck, ze (=Lieke) zit hier pas 7 maanden, waar heeft ze het over"
Wat een onzin, wat is zo'n argument waard ?
Jammer genoeg moet ik weer weg, ik had graag de breuk tussen Huub en Lieke meegekeken op de stream
Welnee, gewoon een scriptje schrijven en je hebt 60.000 hits in een uurtje....quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Dark het volgende:
[..]
En daar hoeft iemand alleen maar de hele dag te klikken, gezellig, met een paar vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |