en dan krijgt hij ook nog dj les vanavondquote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz is moe. Dat snap ik best als hij uren heeft geprobeerd een rapper na te doen.
En dan wil Cc dat hij het nummer "Informer" gaat opnemen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz is moe. Dat snap ik best als hij uren heeft geprobeerd een rapper na te doen.
Je weet wel op het juiste moment te cappen .quote:
Deze notering past beter...quote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Brian droomt van een notering in de top 100?
[ afbeelding ]
Oh, dat was het dus. Brian zei gisteren al dat hij hem kende.quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef mazaru het volgende:
Marco Polo was dus in da house?
Marco (Polo) een rol in eigen soap als Rik
Geplaatst op 26-11 om 19:00
De man die nu met Huub en Brian bezig is geweest met de mobiele geluidsinstalatie is niemand minder dan Marco (Polo in grijze trui). Het leuke is dat Marco zich moet voordoen als Rik en ook tijdens het gesprek doen Huub en Brian net of de man een onbekende is. Marco (Polo) Schrijver is de eindredacteur van DGK en heeft een behoorlijke vinger in de pap. Een paar keer viel de naam Polo ook met de zogenaamde Rik, maar normaal gesproken hadden de streamers ook niet beter geweten. Zo zie je maar dat ook voor de eindredacteur van DGK een rol is weggelegd, en zo zie je maar dat oplettende mensen snel door hadden dat Rik de geluidstechnicus niemand minder dan Marco (Polo) is.
Bron?quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef mazaru het volgende:
Marco Polo was dus in da house?
Marco (Polo) een rol in eigen soap als Rik
Geplaatst op 26-11 om 19:00
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap, Lieke en Huub mogen in het huis blijven.
A: "Het is echt de laatste keer hoor. Het is focking bullshit".
Brian: "Dat bepaal jij niet".
A: "Ik ga bellen. Het is ook mijn huis".
geen idee we moeten afwachten denk ik en hopen dat er nog wat amusants komtquote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef Adothehague het volgende:
Maar waarom moeten ze gescheiden zijn op dit moment?
Ik las dit heel snel en deed bijnaquote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap, Lieke en Huub mogen in het huis blijven.
A: "Het is echt de laatste keer hoor. Het is focking bullshit".
Brian: "Dat bepaal jij niet".
A: "Ik ga bellen. Het is ook mijn huis".
Ik hoorde Jaap iets zeggen over sex tussen Huub en Eric....geen idee waarom die 3 wel in dat hok mogen blijven.quote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Jaap zei iets van: je moet hier niet blijven staan want dan kan ik het niet. Dan kan ik geen seks met Huub hebben.
Zoiets verstond ik en volgens mij zei Jaap dat ook tegen Jan Willem.
klopt, maar dat was gewoon een Jaap-grapjequote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Jaap zei iets van: je moet hier niet blijven staan want dan kan ik het niet. Dan kan ik geen seks met Huub hebben.
Zoiets verstond ik en volgens mij zei Jaap dat ook tegen Jan Willem.
Dat heb je met een smerige een silicone slet.quote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit weer te zeiken dat H,L en J wel in huis mogen blijven en de rest in kantoor moet wachten.
"ik woon er toch ook "in zeikmodus
Dus Jaap en Huub gaan heul geen seks hebben?quote:Op maandag 26 november 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar dat was gewoon een Jaap-grapje
Wie? Deze:quote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Hij wordt ook echt met de dag scheler. Bolle schele oompa loompa is het.
Ik vrees het ookquote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of moeten Breuls en Iteejer weer aan de slag?
Als ze er niet zo dommig bij zouden lachen en kijken zou het mss ook niet zo opvallen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
sorry voor de volgende caps
HOKJE!!! NADIA EN DENNIS WISSELEN KLEINE BRIEFJES UIT IN KANTOOR!!!!!!!! IK ZAG HET DUIDELIJK NAAST DE BOS BLOEMEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het zielig voor ze, dagenlang van alles doen voor een snellere Fok en dan dit weer.quote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of moeten Breuls en Iteejer weer aan de slag?
Schat , je kunt het wel roepen maar de FEBO doet geen fuck aan dit soort praktijken. Misschien heeft iemand een cap gemaakt, maar dan nog.quote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef STAP01 het volgende:
zag niemand het???? Dennix gaf Naad heel neaky een briefje!!!
Ik zie, dat iedereen in stemmig zwart gekleed gaat...........quote:
Ik word hier zo beaus van he!quote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat , je kunt het wel roepen maar de FEBO doet geen fuck aan dit soort praktijken. Misschien heeft iemand een cap gemaakt, maar dan nog.
Waarschijnlijk heeft de Febo zelfs opdracht gegeven om dat briefje door te geven. Dit om ons in de waan te laten dat DGK nog niet helemaal deaud is........quote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat , je kunt het wel roepen maar de FEBO doet geen fuck aan dit soort praktijken. Misschien heeft iemand een cap gemaakt, maar dan nog.
quote:Het zal inmiddels niemand meer ontgaan zijn; Huub en Brian hebben een single uitgebracht! En het ging niet slecht met deze songs! De heren strijden onderling om de hoogste notering in de hitlijsten, maar ze lieten ook heel wat andere sterren achter zich!
De heren strijden onderling om maarliefst 500 contactpunten en jij kan bepalen wie deze punten uiteindelijk in ontvangst mag nemen! De singles zijn (nog) niet in de winkel te verkrijgen, maar ook de downloads tellen mee voor een notering in de hitlijsten! Huub en Brian stonden in de top 10 van muziek downloads op de site van Radio 538, stonden in de hitlijsten, maar zakken nu helaas weer… Maar dat kan natuurlijk nog weer veranderen! Wil jij dat Huub de wedstrijd wint? Download dan zijn single! Of wil je juist dat Brian Huub voor blijft? Klik dan op de link naar zijn single hieronder. Kortom, steun je favoriet!
Ik zag het ook en weet je wat..ik maak me er niet meer druk om.quote:Op maandag 26 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
sorry voor de volgende caps
HOKJE!!! NADIA EN DENNIS WISSELEN KLEINE BRIEFJES UIT IN KANTOOR!!!!!!!! IK ZAG HET DUIDELIJK NAAST DE BOS BLOEMEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze trekt een bek van ik wil kotsen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef Dreamboy het volgende:
Naad zit zeker al weer vol.
[ afbeelding ]
DGK-regels hebben hun waarde al lang en breed verloren. En Brian zal heus wel weer deze wedstrijd winnen. Valt amper te controleren aangezien DGK waarschijnlijk geen inzage geeft in het aantal downloads. Of daar een eigen puntje aan zuigt.quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS verhaal weer van Brian. Hij zegt dat de hoogste notering in de 3e week doorslaggevend is voor het winnen van de 500 ceepees.
Dit zijn de regels.
Ik begin het zelfs lachwekkend te vinden die vreetzak! Hij herhaalde ook 10x oh, een stroopwafelverrassing, een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,....quote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Dark het volgende:
Jan Hen vraagt Jan Willem alweer dwingend om het toetje
PS - Het wordt een stroopwafelverrassing!
Nadia en Dennix in Volemdammer outfit??quote:
Met stroop en stroopwafelijs.........quote:Op maandag 26 november 2007 20:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik begin het zelfs lachwekkend te vinden die vreetzak! Hij herhaalde ook 10x oh, een stroopwafelverrassing, een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,een stroopwafelverrassing,....
En dat alles om deze kaart.quote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
Wat een verschrikkelijk zeur wijf word Lieke, snel naar huis met die meid.
Zou Lieke nou nooit eens een brief krijgen, waarin melding gemaakt wordt van haar oeverloos gezeik?quote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
Wat een verschrikkelijk zeur wijf word Lieke, snel naar huis met die meid.
Naad hoeft geen stroowafelverrassing. Ze wil liever een frambozen/aarbeienverrassing!quote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Naad is alweer naar beneden gerent ??
Jan Willem. Hij kookt 3 dagen in de week in de Kooi. Hij heeft een exvriendin, Nienke.quote:Op maandag 26 november 2007 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Wil iemand mij alsjeblieft vertellen wie die blonde gozer is in de gouden koi?
preciesquote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef riri het volgende:
net als dat meisje bij die fotoshoot al zei tegen Huub...warom doe je voortdurend zo grof tegen degene die je het meest steunt in dit huis.....veel streamers valt het ook op dat hij voortdurend afgeeft op haar....aan de éne kant zeggen "ik ben hartstikke gek op je"...en aan de andere kant haar voor rotte vis uitschelden....ik kan er niet bij en zou het nooit pikken dat iemand zo tegen me sprak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |