en dan krijgt hij ook nog dj les vanavondquote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz is moe. Dat snap ik best als hij uren heeft geprobeerd een rapper na te doen.
En dan wil Cc dat hij het nummer "Informer" gaat opnemen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kubatz is moe. Dat snap ik best als hij uren heeft geprobeerd een rapper na te doen.
Je weet wel op het juiste moment te cappen .quote:
Deze notering past beter...quote:Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Brian droomt van een notering in de top 100?
[ afbeelding ]
Oh, dat was het dus. Brian zei gisteren al dat hij hem kende.quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef mazaru het volgende:
Marco Polo was dus in da house?
Marco (Polo) een rol in eigen soap als Rik
Geplaatst op 26-11 om 19:00
De man die nu met Huub en Brian bezig is geweest met de mobiele geluidsinstalatie is niemand minder dan Marco (Polo in grijze trui). Het leuke is dat Marco zich moet voordoen als Rik en ook tijdens het gesprek doen Huub en Brian net of de man een onbekende is. Marco (Polo) Schrijver is de eindredacteur van DGK en heeft een behoorlijke vinger in de pap. Een paar keer viel de naam Polo ook met de zogenaamde Rik, maar normaal gesproken hadden de streamers ook niet beter geweten. Zo zie je maar dat ook voor de eindredacteur van DGK een rol is weggelegd, en zo zie je maar dat oplettende mensen snel door hadden dat Rik de geluidstechnicus niemand minder dan Marco (Polo) is.
Bron?quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef mazaru het volgende:
Marco Polo was dus in da house?
Marco (Polo) een rol in eigen soap als Rik
Geplaatst op 26-11 om 19:00
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap, Lieke en Huub mogen in het huis blijven.
A: "Het is echt de laatste keer hoor. Het is focking bullshit".
Brian: "Dat bepaal jij niet".
A: "Ik ga bellen. Het is ook mijn huis".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |