geen idee we moeten afwachten denk ik en hopen dat er nog wat amusants komtquote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef Adothehague het volgende:
Maar waarom moeten ze gescheiden zijn op dit moment?
Ik las dit heel snel en deed bijnaquote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap, Lieke en Huub mogen in het huis blijven.
A: "Het is echt de laatste keer hoor. Het is focking bullshit".
Brian: "Dat bepaal jij niet".
A: "Ik ga bellen. Het is ook mijn huis".
Ik hoorde Jaap iets zeggen over sex tussen Huub en Eric....geen idee waarom die 3 wel in dat hok mogen blijven.quote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Jaap zei iets van: je moet hier niet blijven staan want dan kan ik het niet. Dan kan ik geen seks met Huub hebben.
Zoiets verstond ik en volgens mij zei Jaap dat ook tegen Jan Willem.
klopt, maar dat was gewoon een Jaap-grapjequote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Jaap zei iets van: je moet hier niet blijven staan want dan kan ik het niet. Dan kan ik geen seks met Huub hebben.
Zoiets verstond ik en volgens mij zei Jaap dat ook tegen Jan Willem.
Dat heb je met een smerige een silicone slet.quote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit weer te zeiken dat H,L en J wel in huis mogen blijven en de rest in kantoor moet wachten.
"ik woon er toch ook "in zeikmodus
Dus Jaap en Huub gaan heul geen seks hebben?quote:Op maandag 26 november 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar dat was gewoon een Jaap-grapje
Wie? Deze:quote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Hij wordt ook echt met de dag scheler. Bolle schele oompa loompa is het.
Ik vrees het ookquote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of moeten Breuls en Iteejer weer aan de slag?
Als ze er niet zo dommig bij zouden lachen en kijken zou het mss ook niet zo opvallen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
sorry voor de volgende caps
HOKJE!!! NADIA EN DENNIS WISSELEN KLEINE BRIEFJES UIT IN KANTOOR!!!!!!!! IK ZAG HET DUIDELIJK NAAST DE BOS BLOEMEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het zielig voor ze, dagenlang van alles doen voor een snellere Fok en dan dit weer.quote:Op maandag 26 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of moeten Breuls en Iteejer weer aan de slag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |