Succes over 5 jaar.quote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef Vogelverschrikker het volgende:
maar voor het EK 2012 durf ik ze als zekerheid op te schrijven.
Dat denk ik ook. Qua spelers kan België wel wat, maar Spanje is nummer één in deze poule en Turkije zal normaal gesproken tweede worden. Pas als de Turken rare dingen doen, heeft België een kans.quote:Op maandag 26 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
De kans dat de Belgen minimaal P2 pakken, lijkt me vrij klein eerlijk gezegd.
Langs de ene kant hoop je van wel, dan is ie weg, langs de andere kant van niet, want dan zou het toch goed lopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
Estland en Armenie thuis, altijd lastig.![]()
Met een beetje mazzel hebben de Belgen in oktober (eindelijk) een nieuwe bondscoach.
Hadden we bij de loting ook niet verwacht!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:26 schreef Heero87 het volgende:
Leuk, dat zijn nu dus twee halve finalisten in onze poule..
quote:Hugo Borst heeft het ook over België,
dat er niet bij is op het EK. "Jullie
moeten Dick Advocaat nemen als bonds-
coach", vindt de columnist en analist.
"René Vandereycken lijkt me niet de man
die België kan opstuwen. Ik heb Vander-
eycken meegemaakt bij Twente. Hij was
al een cynicus als speler en straalt
dat fysiek, mentaal en verbaal uit.
Jullie hebben een warme bondscoach
nodig. Advocaat is de geschikte man."
"Dick is op een punt gekomen dat hij
financieel een stap terug kan zetten.
Ik heb het er met hem over gehad. Hij
wil het wel doen, denk ik. Dat zou mooi
zijn. Advocaat past bij de Duivels."
VI.quote:Na Fernando Torres heeft ook David Silva moeten afzeggen voor de start van de WK-kwalificatie van Spanje.
Silva heeft te veel last van zijn linkerenkel om komend weekeinde en volgende week woensdag de wedstrijden tegen Bosnië-Herzegovina en Armenië te spelen. De linkspoot van Valencia heeft zich bij Vicente del Bosque afgemeld. De Spaanse bondscoach roept geen vervanger op.
Maandag kreeg Del Bosque een afzegging van Torres binnen. De aanvaller van Liverpool staat minimaal twee weken aan de kant met een hamstringblessure.
8 beste nr´s 2(van de 9), spelen playoffs.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe zit het eigenlijk? Nummer 1 van de poule gaan zeker door. Hoe zit dat dan met de nummers 2?
http://www.sporza.be/cm/s(...)electie_Rode_Duivelsquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is de belgische selectie?
Er zijn in Nederland ook slechte trainers, net zoals er in België ook goeie zijn. De nationaliteit maakt eigenlijk totaal niks uit , maar we hebben dringend iemand nodig die neutraal is en niet beïnvloed door de bond en een reeks spelersmakelaars ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef misteriks het volgende:
ik wil ook een nederlandse coach voor de duivels ! raar maar waar
Ik heb net die selectie nog eens bekeken en vraag me toch een paar dingen af..quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)electie_Rode_Duivels
Alleen dan zonder Dirar en Tchité..
Daems is al 30 , maar speelt al van z'n 22ste in het buitenland. Eerst in Turkije en sinds een paar jaar voor Borussia Mönchengladbach in Duitsland.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb net die selectie nog eens bekeken en vraag me toch een paar dingen af..
Waarom zijn Vanden Borre, Deschacht en Pocognoli niet geselecteerd? Of Gillet?
Als je Swerts oproept, kun je eigenlijk net zo goed VdB of Gillet rechtsachter zetten. Zijn nog multifunctionelere spelers ook...
en wie is Filip Daems nou weer?... ik volg nou al een paar jaar Belgisch voetbal, maar hier heb ik nog nooit wat van gehoord...
vanavond op canvas live volgens mij, ga die wedstrijd denk ik kijken, zo'n oefenduel van NL zit ik nou niet echt op te wachtenquote:
Advocaat zit nog ff in Ruslandquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef misteriks het volgende:
ik wil ook een nederlandse coach voor de duivels ! raar maar waar
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ze slagen er alvast in de Brabanconne al als een treurmars te laten klinken ... Alsof er iemand dood is zeg ...
Vind jij dat ? Die beweging was zelfs zowat het enige nuttige wat Mirallas gedaan heeft. Maar vooral verdedigend zit het heel erg slecht, het is dat die Esten écht heel zwak zijn en van een hele kans erin slagen er zelf nog een halve van te maken of anders ... Tegen een ploeg als Spanje of Turkije stonden we hier al met 2 of 3 goals achter ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:04 schreef Saviola het volgende:
Ze spelen wel aardig..Heerlijke beweging van Mirallas net zeg
Aan de andere kant, de meesten zijn het er ook wel over eens dat 2010 nog net iets te vroeg komt voor deze generatie.. zeker aangezien je nu met 2 van de 4 beste teams van het EK in een groep zit..quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voordeel is dat VDE misschien eindelijk buiten wordt gegooid, maar nadeel is dat het WK 2010 misschien al verloren is voor dat gebeurt.
De bondsvoorzitter sprak tijdens de rust nog van de heropstanding en dat iedereen nu eindelijk ook eens even positief zou zijn als hijzelf ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voordeel is dat VDE misschien eindelijk buiten wordt gegooid, maar nadeel is dat het WK 2010 misschien al verloren is voor dat gebeurt.
En nadien ook nog zelf luid gaan staan zwaaien naar de rest waarom ze zijn man zo vrij lieten staan ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:02 schreef Saviola het volgende:
1-1, prachtig verdedigd door Van Buyten.
Acxh al de Belgische bondscoaches waren ruk na Guy Thijs. Of ze kregen geen kans of ze waren te slecht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:16 schreef misteriks het volgende:
ik hoop echt dat ze verliezen... de beste investering naar de toekomst toe..
VDE buiten !
Ik snap dat dus echt niet. Sonck speelde nog maar één wedstrijd met inzet dit jaar zelfs. En voor de rest roept VDE twee aanvallers op die niet voor België mogen spelen , een geblesseerde Dembele en een De Sutter die nog niet helemaal terug fit en uit vorm is ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:13 schreef tong80 het volgende:
Is ook typisch dat een mislukte spits als Sonck de kar moet trekken.
Die zal nooit mogen spelen voor de Rode Duivels ...quote:
3-1 Sonck, dat krijg je danquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Sonck speelde nog maar één wedstrijd met inzet dit jaar zelfs. En voor de rest roept VDE twee aanvallers op die niet voor België mogen spelen , een geblesseerde Dembele en een De Sutter die nog niet helemaal terug fit en uit vorm is ...
Als ik dan afgelopen weekend bij Cercle een Stijn De Smet wél een schitterende wedstrijd in de aanval zag spelen ... Tjah.
Was wel buitenspel van Oper.quote:
Zegt mijn broertje ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:52 schreef Joe. het volgende:
Van Buyten en Kompany moeten gewoon een keer flink aangepakt worden.
Leidt de bondstop van de KBVB aan een acute vorm van Alzheimer ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Desondanks een triestige avond. De bondstop zal dermate verrukt zijn dat RVDE de hele kwalificatie mag aanblijven en we dus het WK missen. Jammer
Alzheimer, aderverkalking, Parkinson, ... of alle drie samen , wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leidt de bondstop van de KBVB aan een acute vorm van Alzheimer ofzo?
België zal in ieder geval met knikkende knieën naar Istanbul afreizen. In Turkije winnen is praktisch onmogelijk, je hebt het publiek tegen en de Turken vechten letterlijk voor de punten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:03 schreef Rucebo het volgende:
Eerste punten binnen voor de Belgen, maar of er nog heel veel gaan volgen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar tegen Estland mag je toch ook al meer verwachten. Of misschien ook wel niet, gezien het spel de laatste jaren...
En de landen in groepen 1 t/m 8 zien ook hun resultaten tegen de hekkensluiter wegvallen, dat zal nog schuiven worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:40 schreef borisz het volgende:
[..]
8 beste nr´s 2(van de 9), spelen playoffs.
Geldt dat ook voor Robert Waseige?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Acxh al de Belgische bondscoaches waren ruk na Guy Thijs. Of ze kregen geen kans of ze waren te slecht.
Ruim een half uur geleden al. Het is zelfs al afgelopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Spanje scoort zojuist gescoord. 1-0
Dan is VI ook niet echt snelquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruim een half uur geleden al. Het is zelfs al afgelopen. 1-0 gebleven.
VDE is dik tevreden, had ook niets anders verwacht.quote:Bondscoach René Vandereycken was tevre-
den. "De zege is verdiend. Maakt Sonck
na de 1-0 ook snel de 2-0, dan wordt
het natuurlijk wat rustiger", zegt hij.
"Negatief is natuurlijk dat we twee
goals weggeven. Stijnen had niet veel
werk, maar bij die twee fases speelden
we te ver van onze tegenstander. Maar
als we telkens 3 goals maken, halen we
nog veel punten", lachte Vandereycken.
"Estland is geen wereldelftal, maar
conditioneel en tactisch is het goed.
Dus moesten wij geduldig opbouwen. Ik
feliciteer de Esten wel met hun effici-
entie. Daarin moeten wij verbeteren."
Ik denk dat heel België toeterend in de auto's zittenquote:Op zondag 7 september 2008 00:23 schreef Saviola het volgende:
[..]
VDE is dik tevreden, had ook niets anders verwacht.
Lijkt mij ook, als die gast van Estland daar even de 1-2 maakt was VDEquote:Op zondag 7 september 2008 00:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik denk dat heel België toeterend in de auto's zitten
Als VDE de hele vorige campagne nog nietquote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, als die gast van Estland daar even de 1-2 maakt was VDE
Hoorde het voor de wedstrijd op sporza dat er eventueel sprake van zou zijn...quote:Op zondag 7 september 2008 00:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als VDE de hele vorige campagne nog nietwas en zelfs een contractverlenging kreeg , waarom zou de bond hem dan nu hebben laten gaan eigenlijk ?
Valt me toch dik tegen van Spanje. Of Bosnië had een betonnen muur opgetrokken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruim een half uur geleden al. Het is zelfs al afgelopen. 1-0 gebleven.
beterrrquote:Op zondag 7 september 2008 13:36 schreef ChrisGarver het volgende:
Turkije tegen België is live te zien Woensdag vanaf 19:45 op Sporza, een van die 2 Belgische zenders op de kabel. Dat wordt een Heksenketel in Istanbul.
Dat wordt Canvas.quote:Op zondag 7 september 2008 13:36 schreef ChrisGarver het volgende:
Turkije tegen België is live te zien Woensdag vanaf 19:45 op Sporza, een van die 2 Belgische zenders op de kabel. Dat wordt een Heksenketel in Istanbul.
Precies. Gewoon winnen deze potjes, dan doe je wat je moet doen.quote:Op zondag 7 september 2008 03:04 schreef BramKVO het volgende:
Ach, het was een zwakke match maar de drie punten zijn binnen. Nederland deed het id vorige kwalificatiecampagne heus niet veel beter tegen dergelijke ploegen hoor.
Ook in Belgie speelt Turkije een thuismatchquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Turkijke lijkt me een gelijkspel een prima resultaat. Thuis geef ik de Belgen een goede kans op de overwinning. Dat zouden twee prima resultaten zijn voor onze Zuiderburen.
Idd..quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef BramKVO het volgende:
En Van Blunder zou eindelijk uit de ploeg vliegen ...
Nadat ie tegen Estland zelf id fout ging bij het eerste tegendoelpunt, stak hij de fout op de gebrekkige communicatie van zijn medeverdedigers ...
quote:Van Buyten: "Duivels lijken wel doofstom"
Waar het schoentje wringt bij de Rode Duivels, daar is iedereen het wel over eens: de verdediging laat te veel steken vallen. Volgens Daniel Van Buyten is er een gebrek aan communicatie.
"Communicatie doet erg veel. Bij Bayern roepen en praten we voortdurend, bij de Duivels heb ik de indruk dat iedereen doofstom is", zegt Van Buyten in de kranten. "Bij de eerste goal zoekt Simons een man op waardoor hij aan de eerste paal uit positie stapt."
"Ik neem daarop positie aan die eerste paal en laat zo mijn man los. Vermaelen riep niets en wees me er niet op dat Zenjov alleen stond", zegt de verdediger.
"Dit zijn fouten die we al heel lang begaan en ze blijven maar gebeuren. Op een voetbalveld kan je niet genoeg met elkaar praten."
"We praten er vaak over, maar we blijven het doen", sakkert Van Buyten. "Ook op training is het zo. Maar goed, in Turkije zal het beter zijn."
"De taal is niet het probleem"
Van Buyten ging na een misverstand ook even tekeer tegen Stijn Stijnen.
"Ik schermde de bal af in de kleine rechthoek opdat Stijnen hem zou kunnen oprapen. Maar Stijn bleef op zijn lijn staan waardoor we in de problemen kwamen. Opnieuw een communicatiefout dus."
"Welke taal we spreken? Ach, Nederlands of Frans, dat maakt niet uit. De taal is niet het probleem. Het probleem is dat er niets gezegd wordt", klinkt het.
quote:Simons: "Niet janken, voor spiegel staan"
Timmy Simons is niet blij met de uitspraken van Daniel Van Buyten over een gebrek aan communicatie in de defensie van België. "Je moet niet janken, maar voor de spiegel gaan staan", zegt de aanvoerder van de Rode Duivels.
Van Buyten zei na België-Estland dat er "niets" gezegd wordt in de verdediging.
Simons reageert: "Eerst dit: bij de tweede goal had ik korter moeten dekken. Zo is het."
"Maar ik ga niet iemand anders afkraken", is hij scherp in de kranten.
"Iedereen moet meer spreken. Iedereen is verantwoordelijk. Als je problemen hebt, praten we het uit en gaan we er weer tegenaan. Maar niet via de pers."
"Er is altijd wel wat om over te discussiëren bij de nationale ploeg", zegt Simons nog. "Maar we moeten geen verdeeldheid creëren. Ik denk niet dat er veel problemen zijn."
quote:Stijnen: "Discussiëren mag"
Doelman Stijn Stijnen kreeg tijdens België-Estland een uitbrander van Van Buyten na een misverstand. "Zulke situaties vallen wel eens vaker voor", weet Stijnen. "Ik probeerde vooral rustig te blijven. Ik maak er geen probleem van."
"Discussiëren mag. Maar wie uitdeelt, moet ook kunnen incasseren. Met Wesley Sonck heb ik bij Club ook wel eens een aanvaring. Nadien lachen we daarmee."
quote:Van Buyten: "Wilde geen kritiek geven"
Daniël Van Buyten wil dan weer niet verkeerd begrepen worden: "Ik wil geen kritiek geven, ik kaart alleen iets aan om de ploeg sterker te maken."
"Die tegengoals tegen Estland moeten we zien als een waarschuwing", stelt Van Buyten.
"Bij Bayern hamert Klinsmann er voortdurend op dat we elkaar moeten coachen. Hier gebeurt het dat er tien minuten voorbijgaan zonder dat er een woord gezegd wordt."
"In het moderne voetbal kan dat niet. Simons communiceert wél, anderen zouden dat ook meer moeten doen", zegt hij in Het Laatste Nieuws en Gazet Van Antwerpen.
quote:Valt Van Buyten naast de ploeg?
Op basis van de training in Istanbul zouden dit de elf kunnen zijn die woensdag aan de aftrap staan tegen Turkije:
Stijnen, Swerts, Kompany, Simons, Vermaelen, Vertonghen, Fellaini, Defour, Witsel, Sonck, Dembele.
Wacht maar tot na de match woensdag. Als ze verliezen gaat VDE nog claimen dat het de schuld is van de pers die verdeeldheid zaaide in de groep ...quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef misteriks het volgende:
Ik zou VDE nu wel eens willen horen. Het is toch aan hem om alle neuzen dezelfde richting uit te laten kjjken?
wederom oorverdovende stilte bij deze man .
Ook bij Bayern is Daniel niet hét steunpunt, het is een chronische communicatiestoornis.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef BramKVO het volgende:
En Van Blunder zou eindelijk uit de ploeg vliegen ...
Nadat ie tegen Estland zelf id fout ging bij het eerste tegendoelpunt, stak hij de fout op de gebrekkige communicatie van zijn medeverdedigers ...
Ik zou er maar niet teveel van verwachten.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:33 schreef Fiskus het volgende:
Hoop dat Belgie zich herpakt in Turkije
Ze moeten eerst eens de spelers op hun natuurlijke positie zetten. Met om te beginnen Simons gewoon op het middenveld zetten.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop écht dat de Belgen vanavond kunnen stunten in Turkije. Een overwinning zou fantastisch zijn, maar met een gelijkspel ben ik al meer dan tevreden.
vind ik niet, bij Belgie moet Simons achterin, we hebben andere spelers voor het middenveld.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze moeten eerst eens de spelers op hun natuurlijke positie zetten. Met om te beginnen Simons gewoon op het middenveld zetten.
De team redden :/quote:Op woensdag 10 september 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Bijna 1-1. Wat doet die keeper daar in het hok van de Belgen?
Dan moet je een van die andere spelers danwel Simons maar op de bank zetten. Simons centraal achterin is een slap aftreksel van de Simons van voor de verdediging. Het is prima op te lossen door Simons, Vermaelen en Vertonghen gewoon op de plaats neer te zetten waar ze wekelijks bij hun club spelen. Maar goed, dat is mijn mening. Desondanks hoop ik dat ze zich plaatsen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
vind ik niet, bij Belgie moet Simons achterin, we hebben andere spelers voor het middenveld.
Met het risico dat ze nu bvb nog 4-1 verliezen, durf ik toch zeggen dat het elftal van vanavond missch wel het beste elftal is dat VDE onder zijn bewind al heeft opgesteld (eindelijk zonder Van Buyten oa ! )
Het zorgt er in ieder geval voor dat de Turken pushen. Nu nog kunnen vasthouden, inderdation.quote:
Als je Simons wegtrekt uit de defensie, haal je imo ten eerste veel ervaring weg centraal achterin en ten tweede ook snelheid én complexloos verdedigen. Ik heb (totnutoe) mijn twijfels over het duo Kompany - Vermaelen centraal achterin. Id toekomst zal dat wellicht wel het vaste duo worden, maar nu vind ik Simons achterin de beste optie, in combinatie met Kompany of Vermaelen (die imo ook geen linksachter is).quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je een van die andere spelers danwel Simons maar op de bank zetten. Simons centraal achterin is een slap aftreksel van de Simons van voor de verdediging. Het is prima op te lossen door Simons, Vermaelen en Vertonghen gewoon op de plaats neer te zetten waar ze wekelijks bij hun club spelen. Maar goed, dat is mijn mening. Desondanks hoop ik dat ze zich plaatsen.
Van Buyten ben ik absoluut met je eens, maar Simons vind ik net zo min een succes. Zeker bij PSV heeft hij een paar keer gefaald toen hij in het centrum geposteerd werd en ook bij België vind hem vaak maar matig. Een Frank de Boer, maar dan zonder opbouwende en leidinggevende kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als je Simons wegtrekt uit de defensie, haal je imo ten eerste veel ervaring weg centraal achterin en ten tweede ook snelheid én complexloos verdedigen. Ik heb (totnutoe) mijn twijfels over het duo Kompany - Vermaelen centraal achterin. Id toekomst zal dat wellicht wel het vaste duo worden, maar nu vind ik Simons achterin de beste optie, in combinatie met Kompany of Vermaelen (die imo ook geen linksachter is).
Van Buyten moest er al lang uitgelaten zijn.
edit: René begint weer, Defour eruit voor Mudingayi![]()
![]()
Stijnen stond ook pas 4 meter voor de lijn toen de bal genomen werdquote:Op woensdag 10 september 2008 21:35 schreef Saviola het volgende:
Scheelde niet veel anders of Stijnen had hem..
Vond het makkelijk gefloten trouwens.. hij keek niet eens naar de bal..
Defour vond ik nochtans ook heel zwakjes... (al gaf hij wel een assist natuurlijk). Ik kon die wissel wel enigzins begrijpen, zeker met het oog op een eventuele Turkse storm.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef BramKVO het volgende:
Wat een lichte penalty zeg, Witsel maakte toch geen slaande beweging ofzo, kreeg vrij onvrijwillig de bal tegen de arm.
1-1 in Turkije is knap, maar toch een wrange nasmaak. Al blijf ik erbij dat Defour er niet (of toch zeker niet zo vroeg) moest uitgehaald zijn. Mudingayi bracht opbouwend niks bij en maakte ook defensief veel onnodige fouten.
Wat een nonsens. De Turken waren baas, maar in eigen huis is dat nogal logisch. Maar het is absoluut niet zo dat ze veel kansen creëerden, de Belgen weg speelden of wat dan ook. Integendeel, de Turken mogen heel blij zijn dat de ref hen nog een puntje gunde...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef Burakius het volgende:
De Turken speelden bij vlagen veel beter en eigenlijk was een Turkse winst dik verdient. De Belgen waren nauwelijks aan de bal en de 1-0 was wel een mooie daar niet van. De Belgen zijn er goed van af gekomen vanavond.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu met alle Belgen:
Merci René , merci René , merciiiii !
Wat?? De Belgen zijn nauwelijks in de buurt van het Turkse strafschopgebied gekomen. Zie ook percentage balbezit. Daar van af gezien, waren de Turken de gehele tijd bezig bij het Belgische doel. Constant druk en gevaar. De Belgen mogen erg blij zijn met gelijkspel.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wat een nonsens. De Turken waren baas, maar in eigen huis is dat nogal logisch. Maar het is absoluut niet zo dat ze veel kansen creëerden, de Belgen weg speelden of wat dan ook. Integendeel, de Turken mogen heel blij zijn dat de ref hen nog een puntje gunde...
Haha.. "ze waren de hele tijd bezig bij het Belgische doel"quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat?? De Belgen zijn nauwelijks in de buurt van het Turkse strafschopgebied gekomen. Zie ook percentage balbezit. Daar van af gezien, waren de Turken de gehele tijd bezig bij het Belgische doel. Constant druk en gevaar. De Belgen mogen erg blij zijn met gelijkspel.
Habben ze in je ogen gepoept ofzooo ?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Haha.. "ze waren de hele tijd bezig bij het Belgische doel"dus dan verdien je winst?
Noem me eens 3 grote kansen van Turkije? Ik zou het niet kunnen.
België had enerzijds al de goal, anderzijds werd nog een kopbal van Fellaini van de lijn gehaald. Dus ipv 0-2 werd het via een geschenkje 1-1.
Belgie heeft maar 2 kansen gemaakt en daar 1 van benut. Turkije echter ... en dat kun je niet ontkennen .. was voortdurend bezig bij het Belgische middenveld, met voorzetten , druk en versnelling etc.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Haha.. "ze waren de hele tijd bezig bij het Belgische doel"dus dan verdien je winst?
Noem me eens 3 grote kansen van Turkije? Ik zou het niet kunnen.
België had enerzijds al de goal, anderzijds werd nog een kopbal van Fellaini van de lijn gehaald. Dus ipv 0-2 werd het via een geschenkje 1-1.
Heb jij een dvd gezien ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat?? De Belgen zijn nauwelijks in de buurt van het Turkse strafschopgebied gekomen. Zie ook percentage balbezit. Daar van af gezien, waren de Turken de gehele tijd bezig bij het Belgische doel. Constant druk en gevaar. De Belgen mogen erg blij zijn met gelijkspel.
Ik denk dat Samson een poepje heb gelaten op zijn ogen.. weet niet welke wedstrijd hij heeft gekekenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Habben ze in je ogen gepoept ofzooo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |