Succes over 5 jaar.quote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef Vogelverschrikker het volgende:
maar voor het EK 2012 durf ik ze als zekerheid op te schrijven.
Dat denk ik ook. Qua spelers kan België wel wat, maar Spanje is nummer één in deze poule en Turkije zal normaal gesproken tweede worden. Pas als de Turken rare dingen doen, heeft België een kans.quote:Op maandag 26 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
De kans dat de Belgen minimaal P2 pakken, lijkt me vrij klein eerlijk gezegd.
Langs de ene kant hoop je van wel, dan is ie weg, langs de andere kant van niet, want dan zou het toch goed lopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
Estland en Armenie thuis, altijd lastig.![]()
Met een beetje mazzel hebben de Belgen in oktober (eindelijk) een nieuwe bondscoach.
Hadden we bij de loting ook niet verwacht!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:26 schreef Heero87 het volgende:
Leuk, dat zijn nu dus twee halve finalisten in onze poule..
quote:Hugo Borst heeft het ook over België,
dat er niet bij is op het EK. "Jullie
moeten Dick Advocaat nemen als bonds-
coach", vindt de columnist en analist.
"René Vandereycken lijkt me niet de man
die België kan opstuwen. Ik heb Vander-
eycken meegemaakt bij Twente. Hij was
al een cynicus als speler en straalt
dat fysiek, mentaal en verbaal uit.
Jullie hebben een warme bondscoach
nodig. Advocaat is de geschikte man."
"Dick is op een punt gekomen dat hij
financieel een stap terug kan zetten.
Ik heb het er met hem over gehad. Hij
wil het wel doen, denk ik. Dat zou mooi
zijn. Advocaat past bij de Duivels."
VI.quote:Na Fernando Torres heeft ook David Silva moeten afzeggen voor de start van de WK-kwalificatie van Spanje.
Silva heeft te veel last van zijn linkerenkel om komend weekeinde en volgende week woensdag de wedstrijden tegen Bosnië-Herzegovina en Armenië te spelen. De linkspoot van Valencia heeft zich bij Vicente del Bosque afgemeld. De Spaanse bondscoach roept geen vervanger op.
Maandag kreeg Del Bosque een afzegging van Torres binnen. De aanvaller van Liverpool staat minimaal twee weken aan de kant met een hamstringblessure.
8 beste nr´s 2(van de 9), spelen playoffs.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe zit het eigenlijk? Nummer 1 van de poule gaan zeker door. Hoe zit dat dan met de nummers 2?
http://www.sporza.be/cm/s(...)electie_Rode_Duivelsquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is de belgische selectie?
Er zijn in Nederland ook slechte trainers, net zoals er in België ook goeie zijn. De nationaliteit maakt eigenlijk totaal niks uit , maar we hebben dringend iemand nodig die neutraal is en niet beïnvloed door de bond en een reeks spelersmakelaars ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef misteriks het volgende:
ik wil ook een nederlandse coach voor de duivels ! raar maar waar
Ik heb net die selectie nog eens bekeken en vraag me toch een paar dingen af..quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)electie_Rode_Duivels
Alleen dan zonder Dirar en Tchité..
Daems is al 30 , maar speelt al van z'n 22ste in het buitenland. Eerst in Turkije en sinds een paar jaar voor Borussia Mönchengladbach in Duitsland.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb net die selectie nog eens bekeken en vraag me toch een paar dingen af..
Waarom zijn Vanden Borre, Deschacht en Pocognoli niet geselecteerd? Of Gillet?
Als je Swerts oproept, kun je eigenlijk net zo goed VdB of Gillet rechtsachter zetten. Zijn nog multifunctionelere spelers ook...
en wie is Filip Daems nou weer?... ik volg nou al een paar jaar Belgisch voetbal, maar hier heb ik nog nooit wat van gehoord...
vanavond op canvas live volgens mij, ga die wedstrijd denk ik kijken, zo'n oefenduel van NL zit ik nou niet echt op te wachtenquote:
Advocaat zit nog ff in Ruslandquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef misteriks het volgende:
ik wil ook een nederlandse coach voor de duivels ! raar maar waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |