Advocaat zit nog ff in Ruslandquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef misteriks het volgende:
ik wil ook een nederlandse coach voor de duivels ! raar maar waar
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ze slagen er alvast in de Brabanconne al als een treurmars te laten klinken ... Alsof er iemand dood is zeg ...
Vind jij dat ? Die beweging was zelfs zowat het enige nuttige wat Mirallas gedaan heeft. Maar vooral verdedigend zit het heel erg slecht, het is dat die Esten écht heel zwak zijn en van een hele kans erin slagen er zelf nog een halve van te maken of anders ... Tegen een ploeg als Spanje of Turkije stonden we hier al met 2 of 3 goals achter ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:04 schreef Saviola het volgende:
Ze spelen wel aardig..Heerlijke beweging van Mirallas net zeg
Aan de andere kant, de meesten zijn het er ook wel over eens dat 2010 nog net iets te vroeg komt voor deze generatie.. zeker aangezien je nu met 2 van de 4 beste teams van het EK in een groep zit..quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voordeel is dat VDE misschien eindelijk buiten wordt gegooid, maar nadeel is dat het WK 2010 misschien al verloren is voor dat gebeurt.
De bondsvoorzitter sprak tijdens de rust nog van de heropstanding en dat iedereen nu eindelijk ook eens even positief zou zijn als hijzelf ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voordeel is dat VDE misschien eindelijk buiten wordt gegooid, maar nadeel is dat het WK 2010 misschien al verloren is voor dat gebeurt.
En nadien ook nog zelf luid gaan staan zwaaien naar de rest waarom ze zijn man zo vrij lieten staan ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:02 schreef Saviola het volgende:
1-1, prachtig verdedigd door Van Buyten.
Acxh al de Belgische bondscoaches waren ruk na Guy Thijs. Of ze kregen geen kans of ze waren te slecht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:16 schreef misteriks het volgende:
ik hoop echt dat ze verliezen... de beste investering naar de toekomst toe..
VDE buiten !
Ik snap dat dus echt niet. Sonck speelde nog maar één wedstrijd met inzet dit jaar zelfs. En voor de rest roept VDE twee aanvallers op die niet voor België mogen spelen , een geblesseerde Dembele en een De Sutter die nog niet helemaal terug fit en uit vorm is ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:13 schreef tong80 het volgende:
Is ook typisch dat een mislukte spits als Sonck de kar moet trekken.
Die zal nooit mogen spelen voor de Rode Duivels ...quote:
3-1 Sonck, dat krijg je danquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Sonck speelde nog maar één wedstrijd met inzet dit jaar zelfs. En voor de rest roept VDE twee aanvallers op die niet voor België mogen spelen , een geblesseerde Dembele en een De Sutter die nog niet helemaal terug fit en uit vorm is ...
Als ik dan afgelopen weekend bij Cercle een Stijn De Smet wél een schitterende wedstrijd in de aanval zag spelen ... Tjah.
Was wel buitenspel van Oper.quote:
Zegt mijn broertje ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:52 schreef Joe. het volgende:
Van Buyten en Kompany moeten gewoon een keer flink aangepakt worden.
Leidt de bondstop van de KBVB aan een acute vorm van Alzheimer ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Desondanks een triestige avond. De bondstop zal dermate verrukt zijn dat RVDE de hele kwalificatie mag aanblijven en we dus het WK missen. Jammer
Alzheimer, aderverkalking, Parkinson, ... of alle drie samen , wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leidt de bondstop van de KBVB aan een acute vorm van Alzheimer ofzo?
België zal in ieder geval met knikkende knieën naar Istanbul afreizen. In Turkije winnen is praktisch onmogelijk, je hebt het publiek tegen en de Turken vechten letterlijk voor de punten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:03 schreef Rucebo het volgende:
Eerste punten binnen voor de Belgen, maar of er nog heel veel gaan volgen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar tegen Estland mag je toch ook al meer verwachten. Of misschien ook wel niet, gezien het spel de laatste jaren...
En de landen in groepen 1 t/m 8 zien ook hun resultaten tegen de hekkensluiter wegvallen, dat zal nog schuiven worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:40 schreef borisz het volgende:
[..]
8 beste nr´s 2(van de 9), spelen playoffs.
Geldt dat ook voor Robert Waseige?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Acxh al de Belgische bondscoaches waren ruk na Guy Thijs. Of ze kregen geen kans of ze waren te slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |