abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61439121
Spanje scoort zojuist gescoord. 1-0
pi_61439152
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Spanje scoort zojuist gescoord. 1-0
Ruim een half uur geleden al. Het is zelfs al afgelopen . 1-0 gebleven.
sig verwijderd door FA
pi_61439167
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dan is VI ook niet echt snel
pi_61439274
Spanje miste toch in de eerste helf een penalty door Villa . En ik sta toch stil of het geen buitenspelgoal was...
pi_61439764
quote:
Bondscoach René Vandereycken was tevre-
den. "De zege is verdiend. Maakt Sonck
na de 1-0 ook snel de 2-0, dan wordt
het natuurlijk wat rustiger", zegt hij.

"Negatief is natuurlijk dat we twee
goals weggeven. Stijnen had niet veel
werk, maar bij die twee fases speelden
we te ver van onze tegenstander. Maar
als we telkens 3 goals maken, halen we
nog veel punten", lachte Vandereycken.

"Estland is geen wereldelftal, maar
conditioneel en tactisch is het goed.
Dus moesten wij geduldig opbouwen. Ik
feliciteer de Esten wel met hun effici-
entie. Daarin moeten wij verbeteren."
VDE is dik tevreden, had ook niets anders verwacht.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_61439852
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:23 schreef Saviola het volgende:

[..]

VDE is dik tevreden, had ook niets anders verwacht.
Ik denk dat heel België toeterend in de auto's zitten
pi_61440152
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Ik denk dat heel België toeterend in de auto's zitten
Lijkt mij ook, als die gast van Estland daar even de 1-2 maakt was VDE
  zondag 7 september 2008 @ 00:47:13 #108
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61440220
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, als die gast van Estland daar even de 1-2 maakt was VDE
Als VDE de hele vorige campagne nog niet was en zelfs een contractverlenging kreeg , waarom zou de bond hem dan nu hebben laten gaan eigenlijk ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_61440287
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als VDE de hele vorige campagne nog niet was en zelfs een contractverlenging kreeg , waarom zou de bond hem dan nu hebben laten gaan eigenlijk ?
Hoorde het voor de wedstrijd op sporza dat er eventueel sprake van zou zijn...
pi_61440753
lekkere start in armenie

nu de belgen ownen woensdag
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 7 september 2008 @ 02:03:56 #111
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61441050
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Valt me toch dik tegen van Spanje. Of Bosnië had een betonnen muur opgetrokken.

In ieder geval wil Vicente del Bosque weer terug naar betonvoetbal.
pi_61441425
Ach, het was een zwakke match maar de drie punten zijn binnen. Nederland deed het id vorige kwalificatiecampagne heus niet veel beter tegen dergelijke ploegen hoor.
Al zal het natuurlijk niks worden zolang rené aan het roer staat.

trouwens, wat staat die Van Buyten nog altijd in dat elftal te doen ?
  zondag 7 september 2008 @ 03:07:43 #113
111382 Ofyles2
pi_61441448
Dat vraag ik me ook af. Van Buyten dekte meer lucht dan vlees.
pi_61446470
Turkije tegen België is live te zien Woensdag vanaf 19:45 op Sporza, een van die 2 Belgische zenders op de kabel. Dat wordt een Heksenketel in Istanbul.
pi_61446694
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:36 schreef ChrisGarver het volgende:
Turkije tegen België is live te zien Woensdag vanaf 19:45 op Sporza, een van die 2 Belgische zenders op de kabel. Dat wordt een Heksenketel in Istanbul.
beterrr
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 8 september 2008 @ 21:56:31 #116
111382 Ofyles2
pi_61485370
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:36 schreef ChrisGarver het volgende:
Dat wordt Canvas.

En misschien gaat België ook snel tegen het canvas.
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:36:27 #117
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61489143
Ik zie best kansen voor België eigenlijk. Turkije is ook niet echt overtuigend.
pi_61491258
quote:
Op zondag 7 september 2008 03:04 schreef BramKVO het volgende:
Ach, het was een zwakke match maar de drie punten zijn binnen. Nederland deed het id vorige kwalificatiecampagne heus niet veel beter tegen dergelijke ploegen hoor.
Precies. Gewoon winnen deze potjes, dan doe je wat je moet doen.
In Turkije liggen trouwens ook wel kansen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61496782
In Turkijke lijkt me een gelijkspel een prima resultaat. Thuis geef ik de Belgen een goede kans op de overwinning. Dat zouden twee prima resultaten zijn voor onze Zuiderburen.
pi_61497188
En Van Blunder zou eindelijk uit de ploeg vliegen ...
Nadat ie tegen Estland zelf id fout ging bij het eerste tegendoelpunt, stak hij de fout op de gebrekkige communicatie van zijn medeverdedigers ...
pi_61497683
Ik denk dat de Belgen al verloren hebben op het moment dat ze het spelerstunnel uitkomen..
het stadion van FenerBahce is zo wat een van de meest intimiderende stadions die ik ken..
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:27:27 #122
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61500337
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Turkijke lijkt me een gelijkspel een prima resultaat. Thuis geef ik de Belgen een goede kans op de overwinning. Dat zouden twee prima resultaten zijn voor onze Zuiderburen.
Ook in Belgie speelt Turkije een thuismatch
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_61502822
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef BramKVO het volgende:
En Van Blunder zou eindelijk uit de ploeg vliegen ...
Nadat ie tegen Estland zelf id fout ging bij het eerste tegendoelpunt, stak hij de fout op de gebrekkige communicatie van zijn medeverdedigers ...
Idd..
quote:
Van Buyten: "Duivels lijken wel doofstom"

Waar het schoentje wringt bij de Rode Duivels, daar is iedereen het wel over eens: de verdediging laat te veel steken vallen. Volgens Daniel Van Buyten is er een gebrek aan communicatie.
"Communicatie doet erg veel. Bij Bayern roepen en praten we voortdurend, bij de Duivels heb ik de indruk dat iedereen doofstom is", zegt Van Buyten in de kranten. "Bij de eerste goal zoekt Simons een man op waardoor hij aan de eerste paal uit positie stapt."

"Ik neem daarop positie aan die eerste paal en laat zo mijn man los. Vermaelen riep niets en wees me er niet op dat Zenjov alleen stond", zegt de verdediger.

"Dit zijn fouten die we al heel lang begaan en ze blijven maar gebeuren. Op een voetbalveld kan je niet genoeg met elkaar praten."

"We praten er vaak over, maar we blijven het doen", sakkert Van Buyten. "Ook op training is het zo. Maar goed, in Turkije zal het beter zijn."

"De taal is niet het probleem"

Van Buyten ging na een misverstand ook even tekeer tegen Stijn Stijnen.
"Ik schermde de bal af in de kleine rechthoek opdat Stijnen hem zou kunnen oprapen. Maar Stijn bleef op zijn lijn staan waardoor we in de problemen kwamen. Opnieuw een communicatiefout dus."

"Welke taal we spreken? Ach, Nederlands of Frans, dat maakt niet uit. De taal is niet het probleem. Het probleem is dat er niets gezegd wordt", klinkt het.
quote:
Simons: "Niet janken, voor spiegel staan"

Timmy Simons is niet blij met de uitspraken van Daniel Van Buyten over een gebrek aan communicatie in de defensie van België. "Je moet niet janken, maar voor de spiegel gaan staan", zegt de aanvoerder van de Rode Duivels.
Van Buyten zei na België-Estland dat er "niets" gezegd wordt in de verdediging.

Simons reageert: "Eerst dit: bij de tweede goal had ik korter moeten dekken. Zo is het."
"Maar ik ga niet iemand anders afkraken", is hij scherp in de kranten.

"Iedereen moet meer spreken. Iedereen is verantwoordelijk. Als je problemen hebt, praten we het uit en gaan we er weer tegenaan. Maar niet via de pers."

"Er is altijd wel wat om over te discussiëren bij de nationale ploeg", zegt Simons nog. "Maar we moeten geen verdeeldheid creëren. Ik denk niet dat er veel problemen zijn."
quote:
Stijnen: "Discussiëren mag"

Doelman Stijn Stijnen kreeg tijdens België-Estland een uitbrander van Van Buyten na een misverstand. "Zulke situaties vallen wel eens vaker voor", weet Stijnen. "Ik probeerde vooral rustig te blijven. Ik maak er geen probleem van."

"Discussiëren mag. Maar wie uitdeelt, moet ook kunnen incasseren. Met Wesley Sonck heb ik bij Club ook wel eens een aanvaring. Nadien lachen we daarmee."
quote:
Van Buyten: "Wilde geen kritiek geven"

Daniël Van Buyten wil dan weer niet verkeerd begrepen worden: "Ik wil geen kritiek geven, ik kaart alleen iets aan om de ploeg sterker te maken."
"Die tegengoals tegen Estland moeten we zien als een waarschuwing", stelt Van Buyten.

"Bij Bayern hamert Klinsmann er voortdurend op dat we elkaar moeten coachen. Hier gebeurt het dat er tien minuten voorbijgaan zonder dat er een woord gezegd wordt."

"In het moderne voetbal kan dat niet. Simons communiceert wél, anderen zouden dat ook meer moeten doen", zegt hij in Het Laatste Nieuws en Gazet Van Antwerpen.
quote:
Valt Van Buyten naast de ploeg?

Op basis van de training in Istanbul zouden dit de elf kunnen zijn die woensdag aan de aftrap staan tegen Turkije:

Stijnen, Swerts, Kompany, Simons, Vermaelen, Vertonghen, Fellaini, Defour, Witsel, Sonck, Dembele.
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:14:38 #124
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61503255
HLN citeert trouwens een 'Rode Duivel' : "Wie denkt Van Buyten wel dat hij is? De redder van het Belgisch voetbal ofzo? Dat hij zelf maar eerst eens kijkt bij welke man hij moet staan bij de tegengoals"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:40:02 #125
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61503875
Ik zou VDE nu wel eens willen horen. Het is toch aan hem om alle neuzen dezelfde richting uit te laten kjjken?
wederom oorverdovende stilte bij deze man .
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')