Als je Simons wegtrekt uit de defensie, haal je imo ten eerste veel ervaring weg centraal achterin en ten tweede ook snelheid én complexloos verdedigen. Ik heb (totnutoe) mijn twijfels over het duo Kompany - Vermaelen centraal achterin. Id toekomst zal dat wellicht wel het vaste duo worden, maar nu vind ik Simons achterin de beste optie, in combinatie met Kompany of Vermaelen (die imo ook geen linksachter is).quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je een van die andere spelers danwel Simons maar op de bank zetten. Simons centraal achterin is een slap aftreksel van de Simons van voor de verdediging. Het is prima op te lossen door Simons, Vermaelen en Vertonghen gewoon op de plaats neer te zetten waar ze wekelijks bij hun club spelen. Maar goed, dat is mijn mening. Desondanks hoop ik dat ze zich plaatsen.
Van Buyten ben ik absoluut met je eens, maar Simons vind ik net zo min een succes. Zeker bij PSV heeft hij een paar keer gefaald toen hij in het centrum geposteerd werd en ook bij België vind hem vaak maar matig. Een Frank de Boer, maar dan zonder opbouwende en leidinggevende kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als je Simons wegtrekt uit de defensie, haal je imo ten eerste veel ervaring weg centraal achterin en ten tweede ook snelheid én complexloos verdedigen. Ik heb (totnutoe) mijn twijfels over het duo Kompany - Vermaelen centraal achterin. Id toekomst zal dat wellicht wel het vaste duo worden, maar nu vind ik Simons achterin de beste optie, in combinatie met Kompany of Vermaelen (die imo ook geen linksachter is).
Van Buyten moest er al lang uitgelaten zijn.
edit: René begint weer, Defour eruit voor Mudingayi![]()
![]()
Stijnen stond ook pas 4 meter voor de lijn toen de bal genomen werdquote:Op woensdag 10 september 2008 21:35 schreef Saviola het volgende:
Scheelde niet veel anders of Stijnen had hem..
Vond het makkelijk gefloten trouwens.. hij keek niet eens naar de bal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |