Wacht maar tot na de match woensdag. Als ze verliezen gaat VDE nog claimen dat het de schuld is van de pers die verdeeldheid zaaide in de groep ...quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef misteriks het volgende:
Ik zou VDE nu wel eens willen horen. Het is toch aan hem om alle neuzen dezelfde richting uit te laten kjjken?
wederom oorverdovende stilte bij deze man .
Ook bij Bayern is Daniel niet hét steunpunt, het is een chronische communicatiestoornis.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef BramKVO het volgende:
En Van Blunder zou eindelijk uit de ploeg vliegen ...
Nadat ie tegen Estland zelf id fout ging bij het eerste tegendoelpunt, stak hij de fout op de gebrekkige communicatie van zijn medeverdedigers ...
Ik zou er maar niet teveel van verwachten.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:33 schreef Fiskus het volgende:
Hoop dat Belgie zich herpakt in Turkije
Ze moeten eerst eens de spelers op hun natuurlijke positie zetten. Met om te beginnen Simons gewoon op het middenveld zetten.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop écht dat de Belgen vanavond kunnen stunten in Turkije. Een overwinning zou fantastisch zijn, maar met een gelijkspel ben ik al meer dan tevreden.
vind ik niet, bij Belgie moet Simons achterin, we hebben andere spelers voor het middenveld.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze moeten eerst eens de spelers op hun natuurlijke positie zetten. Met om te beginnen Simons gewoon op het middenveld zetten.
De team redden :/quote:Op woensdag 10 september 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Bijna 1-1. Wat doet die keeper daar in het hok van de Belgen?
Dan moet je een van die andere spelers danwel Simons maar op de bank zetten. Simons centraal achterin is een slap aftreksel van de Simons van voor de verdediging. Het is prima op te lossen door Simons, Vermaelen en Vertonghen gewoon op de plaats neer te zetten waar ze wekelijks bij hun club spelen. Maar goed, dat is mijn mening. Desondanks hoop ik dat ze zich plaatsen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
vind ik niet, bij Belgie moet Simons achterin, we hebben andere spelers voor het middenveld.
Met het risico dat ze nu bvb nog 4-1 verliezen, durf ik toch zeggen dat het elftal van vanavond missch wel het beste elftal is dat VDE onder zijn bewind al heeft opgesteld (eindelijk zonder Van Buyten oa ! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |