Ik krijg alleen maar een grotere hekel aan dat sjeikwijf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Ze neemt de leiding![]()
Dennis is haar slaaf![]()
Ik begin haar steeds meer te mogen![]()
Wat een smerige geraffineerde slang hè.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Ze neemt de leiding![]()
Dennis is haar slaaf![]()
Ik begin haar steeds meer te mogen![]()
dus met andere woorden, ik wil je alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Nadia: "Ik zal je beschermen"
[ afbeelding ]
Sorry, verkeerd begrepen.quote:
Zonder dat ze het weet gaat ze helemaal met de billen bloot.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kan Nadia niks schelen als Nix iets doet met Selene, mag hij helemaal zelluf weten.
Ze zullen haar toch wel wat meer tijd geven neem ik aan? Laat die griet Nadia maar helemaal gek maken. Ze verdient het!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Starlie het volgende:
Heb het idee dat Selene (?) een wig moet drijven tussen Nadia en Dennix... en als het haar niet lukt om vanavond bij hem in bed te slapen dat ze dan weer naar huis moet!
Nee hoor. ze is met al haar vriendinnen voor Lieke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
We hebben weer een nieuwe....
En weer een voor Amnada en Nadia dus.![]()
Ondertussen ben ik bang dat ik niet meer in de doelgroep pas. Ik voel me gewoon getoneelhaakt.
Een wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een smerige geraffineerde slang hè.
Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef Starlie het volgende:
Ik vind dat Dennix een stuk relaxter en vrolijker praat met Selene dan dat hij ooit met Nadia gedaan heeft...
Ik heb liever dat ze die platte billen prive houdt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder dat ze het weet gaat ze helemaal met de billen bloot.![]()
Nu DGK door lijkt te gaan is het niet meer interessant dat bewoners vertrekken. Dennis is gewoon de nieuwe melkkoe van de febo. Weer een vberhaallijn voor die loser. Op naar de 50%quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Starlie het volgende:
Heb het idee dat Selene (?) een wig moet drijven tussen Nadia en Dennix... en als het haar niet lukt om vanavond bij hem in bed te slapen dat ze dan weer naar huis moet!
Dat je dat nog weet.quote:
Ik weet haast wel zeker dat Jenssen daar voor bedankt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat toch met die gastspelers die uit andere RTL 5 programma's worden geplukt? Nog ff en Jensen komt bij ze wonen....
Tis maar een uitdrukking. Die reet van haar is het minste wat me boeit van alle reten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze die platte billen prive houdt.![]()
Ook zo'n zin om erop te rammen??!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:15 schreef Kinga het volgende:
Wat een rotbek trekt Nadia nou ook...
Het levert alleen niets op behalve nog meer ergelijke streams... nog meer Nadia en Dennis in beeld. Want elkaar wegstemmen zal toch nooit lukken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze zullen haar toch wel wat meer tijd geven neem ik aan? Laat die griet Nadia maar helemaal gek maken. Ze verdient het!![]()
Verwarring dus, ik dacht ook dat je het over Selene had.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dag 1? Dat is dit.![]()
Of heb jij het over Nadia? Want ik had het over Selene![]()
huh? ze mogen het altijd terugzien, nu ineens niet, omdat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap moet "echt" even bellen... Kan Jaap niet schelen.
Jensen mogen ze zometeen niet zien.
Toen ze zei dat ze uit Zweden kwam dacht ik opeens aan Maria Mena haha..quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:13 schreef T-lex het volgende:
Als ze lacht lijkt ze een beetje op Maria Mena...of komt het door het haar.![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een nadeel. Maar als het zover komt dat Nadia helemaal psycho gaat worden omdat Dennix haar niet meer moet en te weinig aandacht krijgt, dan vind ik dat het luisteren/kijken waard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het levert alleen niets op behalve nog meer ergelijke streams... nog meer Nadia en Dennis in beeld. Want elkaar wegstemmen zal toch nooit lukken.
Het hokje gaat het tapen, alle tijd voor de dramaqueen en de nono nu.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh? ze mogen het altijd terugzien? nu ineens niet, omdat?
Kan iemand nadia ff bij zinnen meppen.quote:
Omdat de douche scene er inzitquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh? ze mogen het altijd terugzien, nu ineens niet, omdat?
Die onderste foto....haha wat een loeders. Iemand zei het laatst nog DGK lijkt steeds meer op Assepoester. Nadia en Amanda boze zussen en Lieke die nu eigenlijk de natural beauty is.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
Jaap, loop aub weg. Zonde van je tijd om naar die zielige sirene te luisteren.
Ik zou het niet weten maar ze zijn in ieder geval beeldschoon.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef b.a.s. het volgende:
Even offtopic is dit Selene op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Misschien kan ze in de leer bij Kelly Bax.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Dit heet overacting, ze moet nog heel wat leren voor een rolletje in GTST.
Maar ok hier kan ze mooi oefenen![]()
[ afbeelding ]
Dat idee krijg ik ja. Als de redactie het 'tapet' zal het vast nog wel wat gan knippen en plakken.quote:
Die lul van een Brian liep mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Jaap gelooft het? Nee toch?
Same here.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Dat klerewijf maakt me agressief. Ik zet haar nu op mute!
One dollar, sir!quote:
Huh?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Owwww, wacht eens even, redactie wil dat Jaap, Dennis erin houdt!!!!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef b.a.s. het volgende:
Even offtopic is dit Selene op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Ok dank! Hier is de restquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ze zijn in ieder geval beeldschoon.
*kuch* Scriptje *kuch*quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wat doet die Selena nu daar ? Dat lees ik nergens terug.
Is zij de nieuwe gastspeelster ? Zo ja, waarom zit alleen nix met haar te praten ?
beetje laat, maar ik had het dus over naadquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwarring dus, ik dacht ook dat je het over Selene had.![]()
IK HEB OOK GEEN ZIN IN DIT GEDOE MET DIE AANDACHTSHOER!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb helemaal geen zin in deze verhaallijn....
Morgen zijn de streams weer over![]()
Ja blijkbaar en A en N hebben het "gevoel" dat ze wel een tijdje blijft, net zoals Lucquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wat doet die Selena nu daar ? Dat lees ik nergens terug.
Is zij de nieuwe gastspeelster ? Zo ja, waarom zit alleen nix met haar te praten ?
Wie ??? was zijn eerste reactiequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
En weer zegt Selene dat Lieke haar het meeste aanspreekt. Dennix valt bijna van zijn stoel.![]()
Wedden dat je weer nieuwe aanschaft?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
[..]
IK HEB OOK GEEN ZIN IN DIT GEDOE MET DIE AANDACHTSHOER!
Zo, ga ff Jensen kijken en mijn streams zijn gelukkig ook bijna op
In de verwarring maak ik dus ook een foutje, ik bedoelde dus ook Naad. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
beetje laat, maar ik had het dus over naad(hee, dat rijmt)
Zou het echt? Dan mag ze Brian z'n rotkop tegen de douchedeur slaan van me.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Brain gooit iets van Selena in de jacuzzie?! Focking Morticia zegtie
Was dat van Selene.......wat een idioot.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Brain gooit iets van Selena in de jacuzzie?! Focking Morticia zegtie
Het is bedoening.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Wat een suffe bedoeling allemaal weer. Welke idioot verzint nou dit soort scripts?
Pluspuntje is dat Selene pro Lieke is.
Thanks, ik ga kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Jensen begint.
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Wedden dat je weer nieuwe aanschaft?
Part of the script, om ons maar het gevoel te geven dat Selena niet een aanwinst voor BAND zal zijn, wat ze natuurlijk wel is, dat zal nog gaan blijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat van Selene.......wat een idioot.![]()
Dat werd een keer tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Wel leuk dat ze voor Lieke is.Alleen niet zo leuk voor de andere dames,die ontploffen dan.Wat ik prachtig vind.
die hij net in het water heeft gegooid?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Brian kwam net weer fluitend terug met die jas.
Wat deed hij dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef STAP01 het volgende:
Wat een gore teringlijer die Brian! Dat doe je toch niet! Dat meisje is gdvdomme net binnen!!!!
Wat doet Braaain?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef STAP01 het volgende:
Wat een gore teringlijer die Brian! Dat doe je toch niet! Dat meisje is gdvdomme net binnen!!!!
Hij heeft een jas van haar in het water gegooid schijnbaar.quote:
jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef Desii het volgende:
[..]
die hij net in het water heeft gegooid?
ZAK! Zeker omdat hij weer niet de gewenste aandacht kreeg.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij heeft een jas van haar in het water gegooid schijnbaar.![]()
De idiootquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij heeft een jas van haar in het water gegooid schijnbaar.![]()
Dank uquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je een cap kunt maken van die smoeltjs, vooral die van Brian, tijdens en na de douchescene.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze waarschijnlijk niet mogen zien dat Brian Amanda haar hoofd tegen de douchedeur ramt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
En waarom mogen ze geen Jensen kijken?![]()
Vanwege de douchescène dunkt me zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
douchescene ws.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de douchescène dunkt me zo.
Ja en amanda wil na de kooi met hem samenwonen!! Gezellig.... dan gaan er wel doden vallen gok ik zo!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Jezus, die gast ramde Amanda echt heftig de douche in. Wat een tering psychopaat.
Eeehm die zagen ze daar al tochquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de douchescène dunkt me zo.
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Jezus, die gast ramde Amanda echt heftig de douche in. Wat een tering psychopaat.
't Zal geen veilig onderkomen voor haar worden nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en amanda wil na de kooi met hem samenwonen!! Gezellig.... dan gaan er wel doden vallen gok ik zo!
Bij Jensen weer de ingeslankte versie. Volgens Brian duwde hij Amanda alleen maar in een hokje (douche) om haar te beschermen. Yeah right en wat deed je daar nog meerquote:
Goeie Capsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De beelden bij Jensen .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier vliegt de deur eruit ......
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd niet (meer) wat de gecensureerde versie was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?
Nee, die van de previeuw de dag daarvoor was het niet. "Ik ben helemaal klaar met je brother", wat hij zei toen hij Amanda 'beschermde' was er niet bij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:55 schreef Taurus het volgende:
Waarom vindt Brian haar eigenlijk stom?Heeft ie daar al 'n reden voor gehad dan?
Ook de extentions-rip is niet te zien... (die aan de douche beugel bleven hangen)quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, die van de previeuw de dag daarvoor was het niet. "Ik ben helemaal klaar met je brother", wat hij zei toen hij Amanda 'beschermde' was er niet bij.
Ze zei dat ze even met Dennis wilde praten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:55 schreef Taurus het volgende:
Waarom vindt Brian haar eigenlijk stom?Heeft ie daar al 'n reden voor gehad dan?
De grootste loser die dgk heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Maar ho! Dat meiske geeft aan dat ze even met Dennis wil praten en vindt dat ze onderbroken wordt door Brian. Zij uit dit naar Brian en hij flikkert gelijk haar jas in de jacuzzi en zegt,' fucking Morticia!!'
Wat een zwakzinnige arrogante klootzak is het toch!
He dat heb ik gemist, wat deed ze dan??quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze wimpelde hem af...dat is Brian natuurlijk niet gewend... vrouwen moeten bij hem opzitten en pootjes geven en het liefst gesluierd een meter achter hem lopen..
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Brian weet hoe ie met vrouwen moet omgaan, heeft ie van huis uit meegekregen".
![]()
![]()
Tja...als je niet anders gewend bent!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Brian weet hoe ie met vrouwen moet omgaan, heeft ie van huis uit meegekregen".
![]()
![]()
In Amanda's wereld is dit simpelweg de manier waarop een man met een vrouw moet omgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Geen wonder ook dat er eigenlijk alleen maar Brianfans binnenkomen. Men moet altijd zoeken naar koffers of moeten jassen droog föhnen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De grootste loser die dgk heeft voortgebracht.
Ach jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Mama Netty zette Brian ook elke dag zo onder de douche.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Amannie spoort ook niet maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Bedoel je de lelijke stiefzusters ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Sonique het volgende:
Als ik Nadia en Amanda zo in de jacuzi zie, dan moet ik heel erg aan Assepoester denken...
Zonder die pruik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef Sonique het volgende:
Amanda ziet er met die pruik echt als een uitgewoonde crack-hoer uit...
Brian is heel stil.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Lachen is Jensen,Brian komt echt niet aan het woord.Jaap en Huub samen zijn echt goed.
Oww, maar die lieten uit zich zelf al los, dus dat telt niet mee.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook de extentions-rip is niet te zien... (die aan de douche beugel bleven hangen)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Mama Netty zette Brian ook elke dag zo onder de douche.
Ik vind Jap en Huub errrug overdreven doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Lachen is Jensen,Brian komt echt niet aan het woord.Jaap en Huub samen zijn echt goed.
Idd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je de lelijke stiefzusters ofzo?
En daarom likt ze zich in bij Dennisquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan ze in de leer bij Kelly Bax.![]()
Daar worden ze toch voor betaald .......quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Jap en Huub errrug overdreven doen.
Geeft niks,als Brian maar voor lul staatquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef maril het volgende:
[..]
Het was dus opzet van Amanda!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oww, maar die lieten uit zich zelf al los, dus dat telt niet mee.....![]()
Mag geen naam hebben, maar het is wel leuk.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef maril het volgende:
[..]
Dat bovenaanzicht op Amanda's pruikquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geeft niks,als Brian maar voor lul staat![]()
Cool he die Dennix. Echt underground die gast.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou: Niet underground! Speed ...MTV Grind wordt het opgenomen..Jaja niet ondergronds! Aahhahahaha laat me niet lachen...Dark side of Bristol Aphodite is the Dark Style!!
net een fontanelletjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bovenaanzicht op Amanda's pruik.
Bij elkaar geraapt doucheputjeshaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kopkutjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
net een fontanelletje
Ach, mensen die denken dat er ook maar iets 'underground' is in de dance scene is erg naief...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Cool he die Dennix. Echt underground die gast.
Selène (heeft ie ontmoet tijdens een uitje als ik het goed heb)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:09 schreef Scandalous het volgende:
Wat, huh, hoe? Ik zet streams aan en Dennis praat met een wildvreemd meisje?![]()
Zo! Die man gelooft het!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Cool he die Dennix. Echt underground die gast.
Verwarrend. Een kop met kuthaar. Een kut met kophaar op haar kut. Nee, ze was geschoren, een kut met kuthaar op haar kop. Ik geef het op.quote:
T'is chemisch gemaaidquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar lijkt ze gewoon echt niet op, raar!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:12 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Selène (heeft ie ontmoet tijdens een uitje als ik het goed heb)
[ afbeelding ]
bla bla bla bla bla ik ik ik ik ik ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:13 schreef Sonique het volgende:
Wat een verbale diaree komt er uit dennix...
Hij kan eindelijk z'n mond open doen lijkt het..
hard zal het zijn als ze tegen hem zal keren, want ik denk dat ze hem echt niet mag, en ze de nieuwe gastspeler is.
Ik vind ze allebei niets (de nummers he), maar omdat ik Huub meer mag ben ik voor Huub natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Dennis is lekker opgeschoten ondertusssenquote:
Was leukquote:
Huub betrekt Jaap er ook echt in.Dat is weer zo leuk aan Huub.Zo mag ik Huub graag zien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niets (de nummers he), maar omdat ik Huub meer mag ben ik voor Huub natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mag Selena dan nu verlost worden van Jan Hen![]()
huub kwam ook niet bepaald goed over.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef riri het volgende:
Nou...Brian kwam er niet zo goed vanaf bij Jensen....Huub en Jaap des te beter
Morgenvroeg tussen 9-10 pas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of 35 en dan is het zaterdag en gaat Fok! down. Gaan we weer op bezoek bij onze buurtjes van VOL?
Fok gaat toch pas morgenochtend tussen 9 en 10 eruit? Kan je nog lekker hier de hele nacht doorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of 35 en dan is het zaterdag en gaat Fok! down. Gaan we weer op bezoek bij onze buurtjes van VOL?
Er was eerst een filmpje om 21.15u met iedereen op de bank en Dennis was daarop te zien met Selena. En toen ging de fontein aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar met welke aankondiging zit Selena nu daar ? Dat is me nog steeds niet duidelijk. Kwam ze gewoon binnenwandelen![]()
Hij zit al de hele avond met z'n plofkop op de streamsquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Nomrc2 het volgende:
zet weer ff de streams aan
wat bolle kop heeft die nix toch
weg streams
Ze komt binnen voor onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar met welke aankondiging zit Selena nu daar ? Dat is me nog steeds niet duidelijk. Kwam ze gewoon binnenwandelen![]()
huub en jaap waren leuk, zij waren de show...jensen niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Toch wel grappig dat andere programmamakers wel een leuk programma weten te maken met onze wannabees. Jensen was leuk.
Ahaaaa, thanks ! Ik was toen precies in slaap gevallen vanwege de enorm spannende streams...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er was eerst een filmpje om 21.15u met iedereen op de bank en Dennis was daarop te zien met Selena. En toen ging de fontein aan.![]()
Okee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok gaat toch pas morgenochtend tussen 9 en 10 eruit? Kan je nog lekker hier de hele nacht door![]()
huub en jaap waren topquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Toch wel grappig dat andere programmamakers wel een leuk programma weten te maken met onze wannabees. Jensen was leuk.
Och, het is niet echt een kwaaie vent...... eigenlijk gewoon een mietjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij groeit als kool!
Hij relativeert wel goed, moet ik zeggen.
Yep.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
Het is Selene. Is zij niet uit Beauty en the nerd?
Yepquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
Vind ik ook. En Dennis is een onnozel onschuldig, geen vlieg kwaaddoend sukkeltje. Daarom mag hij na Naad weg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Och, het is niet echt een kwaaie vent...... eigenlijk gewoon een mietje
Dus naar huis met hem
Alhoewel als ik mag kiezen, laat dan Nada maar gaan........ zo'n-wijf
Zeker op het moment dat Japio de act van z'n liedje compleet overnam !quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Wat een vlotte babbel heeft Dennix toch.![]()
Ik heb me kapot gelachen om Jaap en Huub bij Jensen, Brian ging af als een gieter.![]()
Sarcasmequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Wat een vlotte babbel heeft Dennix toch.![]()
Ik vind haar wel leuk en spontaan daarin ook met die nerds enzo. Dus ik ben benieuwd wat het word. Zometeen even geld overmaken via ideal om te kijken hoe het word daar nu zij er is. Ik denk dat het een goede zet is want mooi is ze wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
Jij hebt dat gekeken dus. Hoe was ze daarin ??
Ja nu weet ik het zekerquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gekopieert uit het beauty en nerd topic. Aangezien zij ook brunette is dacht ik misschien is het dezelfde![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gekopieert uit het beauty en nerd topic. Aangezien zij ook brunette is dacht ik misschien is het dezelfde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |