Een script naar mijn hart!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef koppiesoep het volgende:
Als nadia geen aandacht krijgt dan gaat ze dood.![]()
Jaap gaf ook aan Dennis er in te houdenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef Prospera het volgende:
Naad: ik hou Dennis er ook in.
Jaap: wacht maar over een paar dagen.
Naad: dan houdt Amanda hem er in.
Dat is idd verrassendquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Selena zegt dat ze als back-up komt voor Lieke, al haar vriendinnen zijn op de hand van Lieke.
Dat is wel verrassend.
Ze mag de tering krijgen...oeps..quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zal die platreet hoer, de tering in hebben.
Ik geloof het bijna niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Selena zegt dat ze als back-up komt voor Lieke, al haar vriendinnen zijn op de hand van Lieke.
Dat is wel verrassend.
Zat op de andere stream.Tegen wie zei ze dat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Dat is wel verrassend.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zal die platreet hoer, de tering in hebben.
Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zat op de andere stream.Tegen wie zei ze dat.
Kan ze met die silicone hoer, en die rat een triootje doenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Die is alweer aan het zwelgen in alle aandacht die dit voor haar oplevert
Kan ze weer lekker janken, boos worden, toneel spelen, blablablabla.............![]()
Dat stomme wijf verlult zich tig keer per dag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Nadia verlult zich weer... "de productie zei, ga nou met der zoenen, tegen dennis..."
Het werd ook eens tijd dat Lieke er een vriendin bij krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef riri het volgende:
heerlijk....aanhangster van Lieke...ze gaat Lieke versterken
En nog een mooi kontje ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Py het volgende:
Ontwikkelingen...
Strategieën
Payback time
Dikke tetten
![]()
dan hoop ik voor Nadia dat ze haar tandenbeschermer al in heeft gedaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Nadia: "Ik zal je beschermen"
[ afbeelding ]
dus morgen slaat hij Nadia door de douche heenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke vond het echt leuk maar het lijkt mij toch ook wel een modepop dus ik wacht maar even af.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou voor Lieke echt leuk zijn.Hoe reageerde Huub en Lieke daarop.
Dat wijf is zo gerafineerd bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stomme wijf verlult zich tig keer per dag.
Idd eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke vond het echt leuk maar het lijkt mij toch ook wel een modepop dus ik wacht maar even af.
Glasman al in de buurt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Dennis moeten ze echt de verhaallijnen kost en inwoning geven anders gebeurt er gewoon niks. Er komt gewoon niks uit dat jonk, het vreet of het zingt met z'n handjes in de lucht. Wat een lul!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Kinga het volgende:
Wat TRIEST dit. Kan de redactie werkelijk niks anders verzinnen? Eerst Luc, nou die meid.... DENNIS MOET ERUUUUUUIT, Redactie snap dat nou!
Ze zei tegen Lieke....."Al mijn vriendinnen zijn voor jou"quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou voor Lieke echt leuk zijn.Hoe reageerde Huub en Lieke daarop.
Naad graaft een kuil voor een ander. En je weet wie er in zulke kuilen gaan vallen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Naad zorgt voor een script in een script. Ik ben het zat.......ik kom wel terug al Jensen begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |