Een script naar mijn hart!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef koppiesoep het volgende:
Als nadia geen aandacht krijgt dan gaat ze dood.![]()
Jaap gaf ook aan Dennis er in te houdenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef Prospera het volgende:
Naad: ik hou Dennis er ook in.
Jaap: wacht maar over een paar dagen.
Naad: dan houdt Amanda hem er in.
Dat is idd verrassendquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Selena zegt dat ze als back-up komt voor Lieke, al haar vriendinnen zijn op de hand van Lieke.
Dat is wel verrassend.
Ze mag de tering krijgen...oeps..quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zal die platreet hoer, de tering in hebben.
Ik geloof het bijna niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Selena zegt dat ze als back-up komt voor Lieke, al haar vriendinnen zijn op de hand van Lieke.
Dat is wel verrassend.
Zat op de andere stream.Tegen wie zei ze dat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Dat is wel verrassend.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zal die platreet hoer, de tering in hebben.
Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zat op de andere stream.Tegen wie zei ze dat.
Kan ze met die silicone hoer, en die rat een triootje doenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Die is alweer aan het zwelgen in alle aandacht die dit voor haar oplevert
Kan ze weer lekker janken, boos worden, toneel spelen, blablablabla.............![]()
Dat stomme wijf verlult zich tig keer per dag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Nadia verlult zich weer... "de productie zei, ga nou met der zoenen, tegen dennis..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |