Laat me raden: Brian verkondigt dit nu als zijn eigen cunning plan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda plannen een surpirse-party voor de verjaardag van Amanda. Het plan is om in de paardenbak een schaatsbaan te maken ....... Hoe orgineel, dat was Nena vorig jaar al van plan !
Huub en Amanda gingen toch samen het feestje organiseren....... wats gebeurd, dat dat niet meer doorgaatquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda plannen een surpirse-party voor de verjaardag van Amanda. Het plan is om in de paardenbak een schaatsbaan te maken ....... Hoe orgineel, dat was Nena vorig jaar al van plan !
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden: Brian verkondigt dit nu als zijn eigen cunning plan?
Brian deed gisteren 3 pogingen om Amanda te vertellen, dat hij het feest ging organiseren. Hij deed dat in de kapsalon, toen juist de extensions eruit waren gehaald ..... Amanda hoorde het niet eens !quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub en Amanda gingen toch samen het feestje organiseren....... wats gebeurd, dat dat niet meer doorgaat
Dat is nou een echte vriendin, op je verjaardag nog even herinnerd worden aan het feit dat je dood haar hebtquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorstel van Nadia : "We nodigen haar eigen kapper uit als verrassing" ........
Oh God, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:29 schreef pasjesjen het volgende:
Brain zegt dat hij ook nog een gedicht gaat schrijven ...
Sowieso een leuk cadeau dat de volgende dag weer terug moet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een voorstel van Nadia : "We bestellen bij de zus van Janice sierraden van het merk xxxxxx en vragen of ze die kan komen brengen. De dag daarna kan ze die gewoon weer ophalen. Dan kost het ook geen geld"
Ja, ja ..... En waarvan moet die zus dan de bakker en de melkboer betalen ..... ?
volgens mij dacht brain dat jaap aan het afluisteren wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef pullup het volgende:
Wtf was dat voor agressief gedrag richting Jaap ineens van Brian
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, krijgen we dat weer.
Lieve Manny
Ik wil wel maar ik kannie
Brian
Jaap kwam gewoon binnen om de krant te pakken. Maar Brian stond meteen in aanvalshouding. Je weet wel, eerst meppen en daarna kijken wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef pasjesjen het volgende:
Even een kleine ruzie tussen Jaap en Brain
Stond jaap eigenlijk af te luisteren?
Ik heb het namelijk niet gezien?
Zoals gewoonlijk dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap kwam gewoon binnen om de krant te pakken. Maar Brian stond meteen in aanvalshouding. Je weet wel, eerst meppen en daarna kijken wat er aan de hand is.
Chocolade letter, zou Lieke onder zijn kussen leggen.quote:
De jaardag van Amanda is 1 februari ..... Huub heeft rond 15 december (verjaardag Amanda) zijn jaardag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef riri het volgende:
Amanda binnenkort haar verjaardag,Nadia en brian die dingen willen organiseren alsof de Gouden Kooi zoveel jaar bestaat,zo overdreven....jaardag,8 uur de deur uit....10 uur de deur uit voor de catwalk....tja wat heeft het meisje nog meer te wensen?
Dure pruik die ze heeft gekregen...al de uren die ze heeft doorgebracht voor de spiegel met haar haren....nu wil ze ook nog eens weer nieuwe kappers die van alles aan haar moeten gaan doen....wanneer is het eens een keer genoeg
Dat gedicht van Lieke, waarin Brian werd afgeschilderd als domme spierbundel viel niet in goede aarde. Brian kennende is hij behoorlijk gekrenkt. Hij zal er zeker nog op terugkomen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap kwam gewoon binnen om de krant te pakken. Maar Brian stond meteen in aanvalshouding. Je weet wel, eerst meppen en daarna kijken wat er aan de hand is.
Ik dacht dat Amanda dat wel wist hoor, dat zeiden ze gisteren om haar te troosten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Desii het volgende:
BSOL... dus als ik het goed begrijp gaan Nadia en Brian een surpise-party regelen voor Amanda der verjaardag....... terwijl Amanda en Huub nog steeds ervanuit gaan, dat zij het samen gaan regelen.
Zo ja..... hoop op een vette ruzie tussen Brian en Amanda
Je begrijpt het goed ...... Maar volgens mij heeft Amanda al wel een stevig vermoeden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Desii het volgende:
BSOL... dus als ik het goed begrijp gaan Nadia en Brian een surpise-party regelen voor Amanda der verjaardag....... terwijl Amanda en Huub nog steeds ervanuit gaan, dat zij het samen gaan regelen.
Dat slaat inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik verf mijn haar nooit meer, alleen de uitgroei"
Kan iemand dit eens in lekentaal uitleggen, ik snap het niet .......
Vertel eens wat meer over de gedichten, ben wel nieuwsgierig. (misschien doe ik nog ideeen opquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat gedicht van Lieke, waarin Brian werd afgeschilderd als domme spierbundel viel niet in goede aarde. Brian kennende is hij behoorlijk gekrenkt. Hij zal er zeker nog op terugkomen.
Amanda weet er vanaf...is d'r gewoon gevraagt gisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Desii het volgende:
Mooi lekker gekrenkt laten wezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat gedicht van Lieke, waarin Brian werd afgeschilderd als domme spierbundel viel niet in goede aarde. Brian kennende is hij behoorlijk gekrenkt. Hij zal er zeker nog op terugkomen.
Ik zal eens kijken op vol of er al een filmpje isquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de gedichten, ben wel nieuwsgierig. (misschien doe ik nog ideeen op)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda weet er vanaf...is d'r gewoon gevraagt gisteren.
OF met Huub een feestje regelen samen. Of een "surprice party" geregeld door Brian en Nadia.
Amanda d'r antwoord was vrij duidelijk...ze heeft liever dat Brian een leuke verrassing regeld. (die was namelijk samen met Nadia al een tijdje bezig met leuke dingen verzinnen)
De surprice is dan dat ze niet weet wat er die dag allemaal gaat gebeuren. Dat mag d'r vriendje dus gaan regelen.Lijkt me persoonlijk toch ook wel wat leuker dan je eigen verjaardag regelen, en daar ging het om.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus amanda kon kiezen voor een surprise party? Hebben die echt geen idee wat een surprise party betekend?
Die voor Nadia en de huishoudsters waren best lief, die voor Dennis ging over zijn vraatzucht, Huub was stout geweest (zonderd dat ze rechtstreeks op zaken inging), Brian was de domme spierbundel en die van Jaap stond vol verwijzingen naar zijn gewicht uiteraard. De sint schreef aan Amanda dat hij best eens een keer over haar heen wilde. Lieke schreef voor zichzelf dat ze moest blijven sporten, omdat ze anders te dik zou worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de gedichten, ben wel nieuwsgierig. (misschien doe ik nog ideeen op)
Nee....Amanda weet het al wel...die gaf het gisteren zomaar aan Brian en Nadia om het te gaan organiseren...Huub heeft ze het niet verteld....Brian zat haar al de hele tijd op te stoken het niet met Huub te doen...Nadia ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Desii het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Manny
Brian
PROESTquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Manny
Brian
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat weer effe slapen.Ja jongen het valt niet mee in de kooi als je alleen nog maar kattig kan mag doen tegen Lieke.
ja...die jongen zit er echt doorheen....zo lui...zo zonder initiatief...gisteren zei hij zelfs al tegen Lieke dat als hij zijn 8 uur heeft op zijn jaardag dat hij dan misschien wel niet eens meer terug komtquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat weer effe slapen.Ja jongen het valt niet mee in de kooi als je alleen nog maar kattig kan doen tegen Lieke.
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.quote:
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:09 schreef riri het volgende:
[..]
ja...die jongen zit er echt doorheen....zo lui...zo zonder initiatief...gisteren zei hij zelfs al tegen Lieke dat als hij zijn 8 uur heeft op zijn jaardag dat hij dan misschien wel niet eens meer terug komt
Huub is op een bepaalde manier bang van Lieke. Dat bleek vannacht weer bij de zoveelste ruzie. Eerst riep hij naar Lieke "Ook jij bent mijn vijand in het spel" en toen Lieke weg was "Als ik met jou doorga, gaat het me nog de kop kosten"quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.
Klopt ook wel. Huub is enorm gefixeerd op het winnen van het spel, terwijl mensen als Nadia, Dennis en Amanda daar gewoon nog 20 jaar zouden kunnen blijven zitten zonder dat ze iets zouden ondernemen (sterker; het zou ze alleen nog maar luier maken).quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.
Dat zie ik niet meer als dreigement van Brian, het is zuiver chanteren van de Redactie. Wat overigens wel past bij de indruk, die hij al langer bij menigeen heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Even een puzzel. Wat zegt Naad tegen Dennix. Op VOL zijn ze behoorlijk aan het speculeren.
Naad is hier net terug uit het "ziekenhuis ".
You're answers please.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53374&sess=664
Dat geld toch ook voor Jaap?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.
ik heb vanacht geen ruzie gezien tussen hun.... hoe laat was dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is op een bepaalde manier bang van Lieke. Dat bleek vannacht weer bij de zoveelste ruzie. Eerst riep hij naar Lieke "Ook jij bent mijn vijand in het spel" en toen Lieke weg was "Als ik met jou doorga, gaat het me nog de kop kosten"
Klopt. Geldt ook voor Jaap.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat geld toch ook voor Jaap?
Achter laat zich intimideren door st Bwian en de gevolgen zijn voor Jaap en Huub (in iets mindere mate voor Lieke, door dat gezaag van huub tegen haar) die moeten alles slikken, volgens mij barst de bom daar een keer en voorzie dan exit Huub, maar dan wel na de wedloop met de songs.![]()
Ik versta zoiets als: "Jij dacht, daar gaat het b-b-b-b?"quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.
Hihi.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
Ik heb nog eens goed geluisterd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.
Bij VOL denken ze dat zegt als ze bijna bovenaan de trap is: Jij dacht......oooooh Brooke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik versta zoiets als: "Jij dacht, daar gaat het b-b-b-b?"
En dan zegt ze: "Maar dat weet verder bijna niemand."
Daar kunnen ze toch ook meer uit halen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt. Geldt ook voor Jaap.
Vandaar dat ze zich zo uitleven in die kansloze internetshow, daar zie je de energie die ze hadden in het spel een beetje terug.
Het gekibbel begon toen ze (na de film) in de tuin liepen. Vervolgens ging het nog even door in de woonkamer. Deze keer een ruzie waarbij ze niet wegliepen, maar ze waren het stevig oneens en aan een stuk elkaar onderbreken. Met het bekende 'woordjes vangen' van Huub.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb vanacht geen ruzie gezien tussen hun.... hoe laat was dat dan?
Maar dat heeft toch geen bal met het spel te maken? Is in mijn optiek een kansloos doekje voor het bloeden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Daar kunnen ze toch ook meer uit halen dan?
Gewoon als satire hele stukken met dat haar naspelen bij voorbeeld, dan hebben ze het niet rechtstreeks tegen B&A, lijkt me dat men daar niks over kan zeggen.
oke, dat stuk heb ik gezien .... dan ben ik het niet met je eens, vond het totaal geen ruzie.... gewoon een gesprek, waarbij ze hun eigen mening gaven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het gekibbel begon toen ze (na de film) in de tuin liepen. Vervolgens ging het nog even door in de woonkamer. Deze keer een ruzie waarbij ze niet wegliepen, maar ze waren het stevig oneens en aan een stuk elkaar onderbreken. Met het bekende 'woordjes vangen' van Huub.
Nou, ik heb net met het volume heel hard aan geluisterd, ze zegt echt meer dan dat hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij VOL denken ze dat zegt als ze bijna bovenaan de trap is: Jij dacht......oooooh Brooke.
Dat is de naam die ze haar dochter wil gaan geven in de toekomst, vandaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik heb net met het volume heel hard aan geluisterd, ze zegt echt meer dan dat hoor!![]()
Vooral dat b-b-b-b, lijkt me een soort van code, wie is Brooke ook al weer dan?
In liefde en oorlog is alles geoorloofd toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen bal met het spel te maken? Is in mijn optiek een kansloos doekje voor het bloeden.
Precies. Ik heb al eens aangegeven dat Lieke bij volgende treitersessie's gewoon een paar keer compleet moet doorflippen, dat is de enige manier waarop achter zal ingrijpen en het kan ophouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihi.
Verder valt er niets te lachen, want het is inderdaad zoals jij het schetst. Jammer. Het spel verneukt dankzij een aantal losers dat hun agressie niet de baas is.
Schijnzwanger, duidelijk denk maar terug aan kotsen, tieten die pijn doen, moodswings, janken, dikke pens ondanks niet eten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de naam die ze haar dochter wil gaan geven in de toekomst, vandaar.
Jah.. Bubububb echt tegen niemand gezegd..quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik heb net met het volume heel hard aan geluisterd, ze zegt echt meer dan dat hoor!![]()
Vooral dat b-b-b-b, lijkt me een soort van code, wie is Brooke ook al weer dan?
Het wordt me duidelijk ...... Na het bezoek aan de tandarts (was in werkelijkheid dus een pret-echo) wist ze dat het een jongetje zou worden. En daarom hebben ze die Spanjaard met z'n helse machine laten komen !quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de naam die ze haar dochter wil gaan geven in de toekomst, vandaar.
Ik hou er maar over op, er is toch geen touw aan vast te knopen maar bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schijnzwanger, duidelijk denk maar terug aan kotsen, tieten die pijn doen, moodswings, janken, dikke pens ondanks niet eten.
Heel eufemistisch de omschrijving BUIK-griepje.
Dat dansen en blij zijn toen ze terugkwam was vast na een echo waar duidelijk op te zien is dat er geen vruchtje zit.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah.. Bubububb echt tegen niemand gezegd..
Ik ben die verhaallijnen rondom Nadia al lang beu........ als ik heel eerlijk ben , zag ik nog liever Natasia dan die nepper van een Nadiaquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou er maar over op, er is toch geen touw aan vast te knopen maar bedankt voor het meedenken.![]()
Pammetjes nog eens opzoeken?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou er maar over op, er is toch geen touw aan vast te knopen maar bedankt voor het meedenken.![]()
quote:Nadia en Brian babbelen vrolijk verder over de voorbereidingen van Amanda’s verjaardagsfeest. Na een mislukte afluisterpoging van Jaap, lijkt het nu de beurt te zijn aan Huub. De Oldenzaler zit al sinds Brian en Nadia zich hebben afgezonderd op de trap en houdt zich stil. Zou hij iets kunnen opvangen van wat de twee planners bespreken?
Ja, in liefde en oorlog wel. In de kooi is het echter een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:38 schreef kahaarin het volgende:
In liefde en oorlog is alles geoorloofd toch?
Laten ze dit dan een keer doen, Brian luisterd toch wel af, kans dat hij gaat doorflippen, op deze manier staat het al vast wie er gaat winnen of niet dan?
Het spel kan pas weer beginnen als Brian weg is en de dames wat vaker vakkundig de mond wordt gesnoerd, Mandy wat vaker uitnodigen, als gastspeler misschien, onder het mom van Mannie in de gaten houden en haartips geven.
Overdag is het "we-verdraaien-altijd-alles-zo-dat-Brian-en-zijn-sletjes-er-beter-vanaf-komen-en-zetten-Huub-in-een-kwaad-daglicht"-team aan het werk he.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Bij VV zijn ze weer volledig van het pad af. Huub zit gewoon op de trap, niks meer niks minder.
12:22 - Luistervink!
[..]
[ afbeelding ]
Er is niks op de streams dus ik probeer eens te achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn, beetje speurwerk zeg maar.quote:
Amanda heeft 12 uur geweigerd om een andere reden. Dat begrijp ik ervan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is niks op de streams dus ik probeer eens te achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn, beetje speurwerk zeg maar.![]()
Hier nog zo'n vreemd gesprek......ook nogal cryptisch.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53640&sess=2832&mvpageno=1
Het lijkt wel of ze bewust zwanger probeert te worden: N: "ik had het ook naar mijn moeder geschreven, ik dacht het echt."quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is niks op de streams dus ik probeer eens te achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn, beetje speurwerk zeg maar.![]()
Dat bedoel ik dus, was al bang dat ik para aan het worden was dus kan ik de pammetjes weer wegleggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze bewust zwanger probeert te worden: N: "ik had het ook naar mijn moeder geschreven, ik dacht het echt."
N: "Het zou wel cool zijn." A: "Het is maar wat je cool vindt"
N: "Weet je wel hoe bijzonder dat is."
N:"Het is nu ongeveer een maand." --> Dat ze zwanger probeert te worden?
Mmm.. ik krijg de indruk dat Amanda.. een tijd terug al.. zwanger is geweest in de Villa en dat die is afgebroken (miskraam/abortus??). Nadia dacht dat ze zwanger was (heeft het zelfs haar moeder geschreven) maar was dat uiteindelijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar rug past er wss toch weer niet inquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
De dames hebben speciale kleding gekregen voor de fotoshoot, ze moeten het wel weer inleveren.
Naad moet nog passen.
Ja, dat haal ik er uit, het verklaart ook dat ze niet wil dat Huub het weet, die gaat daar over zeiken, Naadje heeft niet de speciale bescherming die B&A wel genieten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, was al bang dat ik para aan het worden was dus kan ik de pammetjes weer wegleggen.![]()
Zo interpreteer ik het ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Mmm.. ik krijg de indruk dat Amanda.. een tijd terug al.. zwanger is geweest in de Villa en dat die is afgebroken (miskraam/abortus??). Nadia dacht dat ze zwanger was (heeft het zelfs haar moeder geschreven) maar was dat uiteindelijk niet.
Dan was ze echt niet na anderhalf uurtje lachend de villa weer ingestapt en voor de rest doen of er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef Tissik het volgende:
Ik denk, dat Nadia een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad. Dat komt meer voor bij een spiraaltje, en het past precies bij hoe alles is gegaan.
Ik denk dat Brian te narcistisch is om goed te vinden dat Dellie een abortus doet, dan zal ze misschien een vroege miskraam hebben gehad, verklaart ook de gezamelijke 'tandarts' bezoeken misschien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Mmm.. ik krijg de indruk dat Amanda.. een tijd terug al.. zwanger is geweest in de Villa en dat die is afgebroken (miskraam/abortus??). Nadia dacht dat ze zwanger was (heeft het zelfs haar moeder geschreven) maar was dat uiteindelijk niet.
Zoiets kan het idd geweest zijn. Misschien praat iemand per ongeluk nog een keer zijn mond voorbij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Als dat het zou zijn.. en Amanda heeft het haar 'beste vriendin' Nadia verteld.. die zie ik die er iig voor aan om het nog eens bewust per ongeluk in de groep te gooien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets kan het idd geweest zijn. Misschien praat iemand per ongeluk nog een keer zijn mond voorbij.![]()
Als het een vroege miskraam is hoeft niet veel meer te zijn dan een hevige menstruatie. Amanda heeft altijd al veel last van menstruatiepijn.. dus dat hoef je echt niet te merken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
hou toch op over miskramen. Dan was het toch een bloederige toestand geweest, en werd er dagen niet gewipt.
Dat kan je echt niet verborgen houden voor de streamers.
Damn, ik gun het de redactie niet dat ze smullen van zulke speculaties op het forum!
Ik geloof ook absoluut niet dat Naad zwanger was, no way.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
hou toch op over miskramen. Dan was het toch een bloederige toestand geweest, en werd er dagen niet gewipt.
+1quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof ook absoluut niet dat Naad zwanger was, no way.
preciesquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof ook absoluut niet dat Naad zwanger was, no way.
En Amanda, ach, dat kan een tijd geleden geweest zijn,ze heeft altijd behoorlijk veel last van haar menstruatie dus dat is nog denkbaar. Maar bij deze ik sluit bij het onderwerp af.
Hij heeft het al eerder verteld.. is volgens mij een 'waar gebeurd verhaal'quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verhaal van Huub : "Het concert van Dries Roelvink dreigde niet door te gaan in Ahoy. Twee bedrijven hadden 3000 kaarten teruggestuurd. Iemand, wiens naam hij niet wilde noemen, had bedacht Als we die kaarten opkopen en Huub en Brian erbij zetten, hebben we een hele leuke show in Ahoy. Helaas had de ANWB net de kaarten opgekocht."
Ik twijfel of hij dit vertelde om Dennix (ook aan tafel) te dissen of dat het echt is.
Dit verhaal vertelde hij vorige week ook, toen zat Dennix er niet bij. Of het waar is weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verhaal van Huub : "Het concert van Dries Roelvink dreigde niet door te gaan in Ahoy. Twee bedrijven hadden 3000 kaarten teruggestuurd. Iemand, wiens naam hij niet wilde noemen, had bedacht Als we die kaarten opkopen en Huub en Brian erbij zetten, hebben we een hele leuke show in Ahoy. Helaas had de ANWB net de kaarten opgekocht."
Ik twijfel of hij dit vertelde om Dennix (ook aan tafel) te dissen of dat het echt is.
Dat had ik niet gehoord, dank je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder verteld.. is volgens mij een 'waar gebeurd verhaal'![]()
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2250269#2250269]vrijdag 23 november 2007 @ 12:50[/target] schreef lojanda het volgende:
[..]
Dennis is echt een persoon die achter iedereen aan hobbelt en zelf geen initiatief neemt. Ik heb daar nog nooit zo'n passief persoon eerder gezien dan Dennis, en zo iemand moet een show neerzetten in de villa? Nou echt een grote fout van de redactie want dat gaat 'm echt niet worden.
Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet, om maar te zwijgen over overmorgen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Dat krijg je ervan als je met een haarstuk op gaat slapen.
[ afbeelding ]
Maar je wilt haar sjmoel niet zien als ze zonder haarstuk moet slapen ......quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Dat krijg je ervan als je met een haarstuk op gaat slapen.
[ afbeelding ]
schijnt echt te zijn........ dit verhaal heeft tie al eerder verteld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef schatje het volgende:
Vanavond toch Jensen met Jaap, Huub, Brian en de douchescène?
Ze zal er toch een keer aan moeten geloven, dit kan echt geen dagen zo doorgaan. De kapster wilde het er net uithalen om het netjes te kammen maar nee hoor, dat wil ze niet. Nu nog behoorlijk wat haarlak erin en klaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar je wilt haar sjmoel niet zien als ze zonder haarstuk moet slapen ......
Het was de bedoeling dat ze gisteren nieuwe extentions zou krijgen maar die 2 snollen namen Mandy volledig in beslag, as usual. Eigenlijk heeft Lieke het niet nodig maar het klopt niet, altijd is zij de pineut.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt jullie ook op, Nadia en Amanda prominent bij de kapsters. Lieke zit rustig aan de kant ....... (en heeft wat mij betreft geen kapster nodig, ziet er prima uit)
[ afbeelding ]
Nee, deze ploeg doet de fotoshoots iedere keer en ze zijn niet van DOB.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
Welke kapsters zijn dit nou weer.....van DOB toch?
Een verzoek dat ze volgens eigen zeggen ook gaat honoreren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig hebben een aantal users van FOK Mandy een mail gestuurd om haar te complimenteren met haar geduld en het verzoek een keer speciaal voor Lieke terug te komen.![]()
Pure aandachttrekkerij en verwend gedrag. Het kost toch geen cent, dus waarom dan niet gewoon nog een keer. Water zat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onvoorstelbaar. Gisteren gewassen en gekleurd ..... Kleur bevalt niet dus laat ze het gewoon eruit wassen !
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er voor Lieke en Jaap geen tijd meer was!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onvoorstelbaar. Gisteren gewassen en gekleurd ..... Kleur bevalt niet dus laat ze het gewoon eruit wassen !
[ afbeelding ]
heeft helemaal niks met kleur of andere haarzaken te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mandy!!!! al je werk voor nix.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens. Die kutwijven hebben geen enkel respect voor mensen die daar in de kooi iets voor hun komen doen. Meteen afstraffen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:14 schreef Desii het volgende:
Mandy!!!! al je werk voor nix.....
wat mij betreft komen er gewoon geen kappers meer in de kooi voor Nada en Amanda
Ik heb het gelezen , idd een topvrouw.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzoek dat ze volgens eigen zeggen ook gaat honoreren.
Mandy
![]()
Het toppunt van valsheid en loederigheidquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze heeft het helemaal rond, fohnen en de voorkant met de stijltang !
[ afbeelding ]
Heerlijk hoe je haar ieder uur van de dag wel op een leugen kan betrappen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik was hiervoor stewardess, dus ik was altijd weg met Kerst" .......
Ja ja, ze heeft 1 jaar gevlogen, vorig jaar eind november het ongeluk gehad en moest toen stoppen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Rogier is dus al 29. Die houdt ook wel van jonge grietjes. Jammer voor hem dat hij nu alleen toegang heeft tot jonge argentijnse knulletjes.
Pech voor Rogier dat hij niet in Brazilie vast zit ......quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Rogier is dus al 29. Die houdt ook wel van jonge grietjes. Jammer voor hem dat hij nu alleen toegang heeft tot jonge argentijnse knulletjes.
Er van uit gaande dat haar geheugen verder teruggaat dan een jaar wel ja, ze lijkt zich niet eens te kunnen herinneren wat ze zelf de afgelopen maanden allemaal heeft uitgekraamd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je haar ieder uur van de dag wel op een leugen kan betrappen.![]()
Je bedoelt dat Argentijnse kerels nu toegang hebben tot Rogierquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Walgelijk bericht zeg maar wel een leuke woonplaats voor Brian.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pech voor Rogier dat hij niet in Brazilie vast zit ......
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)entallen_mannen.html
Past mooi bij haar snor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
Nadia's haar is veeeeeeeeeeeeeel te donker.
En die mooie rode gloed is nu weg, wachten op de volgende breakdown dus, wie denkt dat ze idd op de foto gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:38 schreef PeterNB het volgende:
En JAWEL HOOR![]()
![]()
Nadia:"Het is echt VEEL te donker.....ten opzichte van de punten vind ik het echt niet mooi"
*zucht*
De enige die je nooit hoort zeuren.quote:
Dr. Charlatan, come on in.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En die mooie rode gloed is nu weg, wachten op de volgende breakdown dus, wie denkt dat ze idd op de foto gaat?![]()
Je begimt te geloven dat ze het allemaal express doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:40 schreef tipsch het volgende:
Het is toch onbegrijpelijk dat die stinkende-kutredactie nu alweer een hele dage gaat vullen met deze haar-onzin.
Ach de redaktie heeft het spel ook al doodgeslagen. Er blijft niet veel anders over. volgens de redaktie zijn milionairs alleen maar de hele dag met hun haar bezig en met opmaken en tangen. Verder doen ze de hele dag niets.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:40 schreef tipsch het volgende:
Het is toch onbegrijpelijk dat die stinkende-kutredactie nu alweer een hele dage gaat vullen met deze haar-onzin.
Hij is daar toch opgepakt met een lading drugs ! Ja en latinos doen niet zo moeilijk :-)quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Argentijnse kerels nu toegang hebben tot Rogier![]()
Sla dan 2 vliegen in 1 klap, beide dames een haarmaskertje met *OEPS* ontharingsmiddel.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit erover te denken om me als 'extensions-specialist-uit-Rotterdam' aan te
melden voor Amanda, en dan na een minuut of 5 puntjes knippen ineens
VOL UIT TE HALEN MET DIE schaar !!!!
Dat is de Alphense nuchterheidquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige die je nooit hoort zeuren.![]()
Tja, zo zullen ze toch ook vast weten dat deze wanvertoning vooral leidt tot irritatie. Kutredactiequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je begimt te geloven dat ze het allemaal express doen.
Ze weten toch dat dit voor 100% zeker op ellende, drama en TV gaat zorgen...
En daar dan pas 'achter komen' als ik het eruit wil wassen.......gna gna gnaquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sla dan 2 vliegen in 1 klap, beide dames een haarmaskertje met *OEPS* ontharingsmiddel.....![]()
Oke oke....quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Dennix is niet zo nuchter.......... dus we zullen het maar op Liekes nuchterheid houden![]()
Zou wel top genieten zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En daar dan pas 'achter komen' als ik het eruit wil wassen.......gna gna gna![]()
![]()
![]()
Ze maakt zich zo druk om heur haar, geen tijd voor geneuzel over het ziekenhuis, totaal onbelangrijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
Nu was er weer geen conclusie wbt Nadia's dramatische ziekenhuisbezoek. Zou toch zweren dat ze thuiskwam met de diagnose 'buikgriep'.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En daar dan pas 'achter komen' als ik het eruit wil wassen.......gna gna gna![]()
![]()
![]()
Interessante optie kaHAARinquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt ook van die maskertjes die je onder een kapje moet laten 'broeien', als je zegt dat het er zo één is dan komen ze er gegarandeerd niet achter tot het momeent suprème!
Fuck!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:58 schreef NG het volgende:
Zit die trol nou alweer te janken?
Ik neem het een level verder en hoop op zijn minst op een Ebola virus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:00 schreef Carlaa het volgende:
Jezus.. ik hoop dat ze een virus krijgt waardoor ze in 1x kaal wordt!
Ziet er achter al flinterdun uit, dus daar komt vast ook nog zo'n geweldige haarclimax uit rollen.quote:
Gaat ze kaal?!?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:01 schreef Clank het volgende:
Nadia stort in want ze ziet er niet uit!!! Haar haar pluist en ze heeft amper make-up op!! Ze gaat het zelf wel doen en anders doen ze de fotoshoot maar zonder haar!!![]()
PeterNB wilde zich tot kapper laten verklaren, als hij dat doet dan zorg ik voor ontharingsmiddel en kapjes, is zo verstuurd!quote:
Liever niet.. Jaap vroeg haar toch of ze de volgende keer dood ging... nou graag!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:03 schreef chufi het volgende:
Ik voel weer een buikgriep aanvalletje opkomen . Belt iemand 112 alvast voor de ambulance ?
Nee, want Amanda zit te frutsen en te prutsen TERWIJL de kapper bezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
En weer zie ik Lieke kammen en prutsen als de kapster wegloopt.
Zeker weten dat dit niet Amanda is met een nieuwe pruik???
Eindelijk heeft ze het begrepen, ook een Britney dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:01 schreef Clank het volgende:
Nadia stort in want ze ziet er niet uit!!! Haar haar pluist en ze heeft amper make-up op!! Ze gaat het zelf wel doen en anders doen ze de fotoshoot maar zonder haar!!![]()
Mochten jullie nog een bodyguard nodig hebben, dan hou ik mij aanbevolen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
PeterNB wilde zich tot kapper laten verklaren, als hij dat doet dan zorg ik voor ontharingsmiddel en kapjes, is zo verstuurd!![]()
Al ben ik bang dat de febo er niet in gaat trappen, als het Peter lukt om in het huis te komen dan word ik zijn 'masker' adviseuse wel.![]()
*mompelt iets over veet sensitive, dat prikt niet en kun je best 20 min laten zitten.*
Gaat ze toch lekker in Marokko naar de kapper.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:04 schreef avonne het volgende:
Nadia "Ik heb gewoon geen nederlands haar. iedereen die doet maar wat"
Dúh... wat is "nederlands haar"?
Alleen Lieke heeft melkboerenhondehaar
avonnequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:04 schreef avonne het volgende:
Huub troost en slijmt....
AFBEKKEN, LUL !!!
Als de FEBO meeleest en mijn plan 'wel grappig' vind, mailen ze me maar (retep54321 bij hotmail)quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
PeterNB wilde zich tot kapper laten verklaren, als hij dat doet dan zorg ik voor ontharingsmiddel en kapjes, is zo verstuurd!![]()
Al ben ik bang dat de febo er niet in gaat trappen, als het Peter lukt om in het huis te komen dan word ik zijn 'masker' adviseuse wel.![]()
*mompelt iets over veet sensitive, dat prikt niet en kun je best 20 min laten zitten.*
nou deze streamer ook......... ga vanavond streamloos doorbrengen en heb er al zin in ..... de big afkick is begonnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:00 schreef riri het volgende:
regisseurs van films hebben zo'n hekel aan dit soort vrouwen als Nadia.......die gooien ze het er liefst uit
Lijkt me niet onverstandig --> Brian en Amanda, Nadia gaat denk ik alleen maar janken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mochten jullie nog een bodyguard nodig hebben, dan hou ik mij aanbevolen.![]()
Mwoh, even mailen met 1 van de kappers die door Amanda zijn uitgescholden en je hebt vast zo een kit tot je beschikking!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als de FEBO meeleest en mijn plan 'wel grappig' vind, mailen ze me maar (retep54321 bij hotmail)
en kom ik opdravenMoet wel iemand kapperspulletjes regelen.............
Die risicoanalyse is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt me niet onverstandig --> Brian en Amanda, Nadia gaat denk ik alleen maar janken.![]()
Amanda ziet er trouwens nu niet eens slecht uit op die cap, ik denk dat Nadia weer een mental breakdown gaat krijgen, alle aandacht naar haar en ze hoeft niet naast Amanda op de foto.![]()
En ontharings creme koop je gewoon bij de trekpleister , die zijn het goepkoopst met de sterkste rotzooi. Je trek het er zo afquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mwoh, even mailen met 1 van de kappers die door Amanda zijn uitgescholden en je hebt vast zo een kit tot je beschikking!![]()
Je zou ook Netty er eens naast moeten zettenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
19 jaar?![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf de gelijkenis frappant vinden.
[ afbeelding ]
Nee, ik begin niet weer hoor.![]()
Gisteren wilde ze nog een klopjacht organiseren op een kapper die koste wat kost extensions wilde gaan zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
Nou, eerst zien en dan geloven of Nadia uit de kapsalon wegblijft als er een kapper komt.
In vergelijking met klodders mascara en een staartje van Naad wel hoor, ze ziet er idd niet uit als een gezonde 19-jarige maar zeker niet slecht, naastquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die risicoanalyse is snel gemaakt.Sorry, maar ik vind Amanda er niet uitzien met haar ongezond bolle kop.
![]()
ha uh, hè hèquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In vergelijking met klodders mascara en een staartje van Naad wel hoor, ze ziet er idd niet uit als een gezonde 19-jarige maar zeker niet slecht, naastben je al gauw een stuk mooier.
![]()
Sterkste rotzooi ruikt heel bekend als je het vaker hebt gebruikt, als je iets van veet sensitive neemt dan is dat een stuk minder en je kunt het wat langer laten zitten zonder dat het gaat prikken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En ontharings creme koop je gewoon bij de trekpleister , die zijn het goepkoopst met de sterkste rotzooi. Je trek het er zo af
Qua haar en beauty nijd tussen die twee wel zeker!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
ha uh, hè hèMaar Naad is toch niet het criterium mag ik hopen?
![]()
![]()
Jou kennende heb je aan vijf minuten al meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooooooooow redactie, mag ik 2 uurtjes de villa in?
2 uurtjes maar
2 uur!!? Ik geef ze een half uur voor ze compleet instorten als er iemand komt die ze ongezouten de waarheid vertelt, volgens mij moet dat voor jou ook wel genoeg zijn, ik voorzie een SL en dwangbuizen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooooooooow redactie, mag ik 2 uurtjes de villa in?
2 uurtjes maar
Fear Notquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
2 uur!!? Ik geef ze een half uur voor ze compleet instorten als er iemand komt die ze ongezouten de waarheid vertelt, volgens mij moet dat voor jou ook wel genoeg zijn, ik voorzie een SL en dwangbuizen.![]()
![]()
quote:Hallo Beequeen,
Bedankt voor je reactie en medeleven...
Het was me het dagje wel...
Lieke gaan ook zeker ons best voor doen!
Groeten,
Mandy Smulders
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:23 schreef Dark het volgende:
Jaap - Behalve als je Nadia bent en gaat huilen! Ik wil een hoer, jank, jank!
Begrijpelijk dat die gasten een tamme indruk maken. Er mag werkelijk niets meer en daarbij komt dat er zo'n groot verschil wordt gemaakt tussen de mensen daar dat ze ook geen echt zin meer hebben om de boel op stelten te zetten. En zetten ze de boel o stelten dan krijgen ze een boete althans als je Huub heet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:23 schreef Dark het volgende:
Kapster - Ik wil terrorJaap weer terug!
Jaap - Dat mag niet meer, dan word ik uit de show gepleurd!
Huub - Hoeren mogen ook niet meer.
Jaap - Behalve als je Nadia bent en gaat huilen! Ik wil een hoer, jank, jank!
Dat antwoord heb ik al wel eerder van haar gezien. Ik denk dat ze nu ff een standaard reply doet. op iedereen die mailt. Maar in ieder geval neemt ze wel de moeite om te antwoorden ..quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Mandy is maar druk met haar mailbox, maar ze neemt wel de moeite iedereen terug te mailen.![]()
Hallo Beequeen,
Bedankt voor je reactie en medeleven...
Het was me het dagje wel...
Lieke gaan ook zeker ons best voor doen!
Groeten,
Mandy Smulders
And a lady on top !quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Een paardenkop naast een paardenkop.
[ afbeelding ]
So true.quote:
Net koffie gehaald.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen thee aan het drinken of zo?
Broekje is te klein, tijd voor iemand die haar een spiegel gaat voorhouden, geen kijk gelijk.quote:
Ik heb er ook al een besteld !quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:59 schreef Prosac het volgende:
ze lopen ons daar te fucken. Iedereen heeft een badjas met Lieke erop.
Ze eet toch niksquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Huub bellen met het hokje, hij wil Naad serieus uitnodigen voor een etentje.![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, MY EYESquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mamma Netty !! Ik heb Brians badjas aan ! Staat ie mij ?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
Dat haarstuk is al helemaal verkloot en ziet eruit als het vreten van Fries!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |