ha uh, hè hèquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In vergelijking met klodders mascara en een staartje van Naad wel hoor, ze ziet er idd niet uit als een gezonde 19-jarige maar zeker niet slecht, naastben je al gauw een stuk mooier.
![]()
Sterkste rotzooi ruikt heel bekend als je het vaker hebt gebruikt, als je iets van veet sensitive neemt dan is dat een stuk minder en je kunt het wat langer laten zitten zonder dat het gaat prikken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En ontharings creme koop je gewoon bij de trekpleister , die zijn het goepkoopst met de sterkste rotzooi. Je trek het er zo af
Qua haar en beauty nijd tussen die twee wel zeker!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
ha uh, hè hèMaar Naad is toch niet het criterium mag ik hopen?
![]()
![]()
Jou kennende heb je aan vijf minuten al meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooooooooow redactie, mag ik 2 uurtjes de villa in?
2 uurtjes maar
2 uur!!? Ik geef ze een half uur voor ze compleet instorten als er iemand komt die ze ongezouten de waarheid vertelt, volgens mij moet dat voor jou ook wel genoeg zijn, ik voorzie een SL en dwangbuizen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooooooooow redactie, mag ik 2 uurtjes de villa in?
2 uurtjes maar
Fear Notquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
2 uur!!? Ik geef ze een half uur voor ze compleet instorten als er iemand komt die ze ongezouten de waarheid vertelt, volgens mij moet dat voor jou ook wel genoeg zijn, ik voorzie een SL en dwangbuizen.![]()
![]()
quote:Hallo Beequeen,
Bedankt voor je reactie en medeleven...
Het was me het dagje wel...
Lieke gaan ook zeker ons best voor doen!
Groeten,
Mandy Smulders
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:23 schreef Dark het volgende:
Jaap - Behalve als je Nadia bent en gaat huilen! Ik wil een hoer, jank, jank!
Begrijpelijk dat die gasten een tamme indruk maken. Er mag werkelijk niets meer en daarbij komt dat er zo'n groot verschil wordt gemaakt tussen de mensen daar dat ze ook geen echt zin meer hebben om de boel op stelten te zetten. En zetten ze de boel o stelten dan krijgen ze een boete althans als je Huub heet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:23 schreef Dark het volgende:
Kapster - Ik wil terrorJaap weer terug!
Jaap - Dat mag niet meer, dan word ik uit de show gepleurd!
Huub - Hoeren mogen ook niet meer.
Jaap - Behalve als je Nadia bent en gaat huilen! Ik wil een hoer, jank, jank!
Dat antwoord heb ik al wel eerder van haar gezien. Ik denk dat ze nu ff een standaard reply doet. op iedereen die mailt. Maar in ieder geval neemt ze wel de moeite om te antwoorden ..quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Mandy is maar druk met haar mailbox, maar ze neemt wel de moeite iedereen terug te mailen.![]()
Hallo Beequeen,
Bedankt voor je reactie en medeleven...
Het was me het dagje wel...
Lieke gaan ook zeker ons best voor doen!
Groeten,
Mandy Smulders
And a lady on top !quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Een paardenkop naast een paardenkop.
[ afbeelding ]
So true.quote:
Net koffie gehaald.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen thee aan het drinken of zo?
Broekje is te klein, tijd voor iemand die haar een spiegel gaat voorhouden, geen kijk gelijk.quote:
Ik heb er ook al een besteld !quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:59 schreef Prosac het volgende:
ze lopen ons daar te fucken. Iedereen heeft een badjas met Lieke erop.
Ze eet toch niksquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Huub bellen met het hokje, hij wil Naad serieus uitnodigen voor een etentje.![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, MY EYESquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mamma Netty !! Ik heb Brians badjas aan ! Staat ie mij ?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
Dat haarstuk is al helemaal verkloot en ziet eruit als het vreten van Fries!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |