Fuck!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:58 schreef NG het volgende:
Zit die trol nou alweer te janken?
Ik neem het een level verder en hoop op zijn minst op een Ebola virus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:00 schreef Carlaa het volgende:
Jezus.. ik hoop dat ze een virus krijgt waardoor ze in 1x kaal wordt!
Ziet er achter al flinterdun uit, dus daar komt vast ook nog zo'n geweldige haarclimax uit rollen.quote:
Gaat ze kaal?!?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:01 schreef Clank het volgende:
Nadia stort in want ze ziet er niet uit!!! Haar haar pluist en ze heeft amper make-up op!! Ze gaat het zelf wel doen en anders doen ze de fotoshoot maar zonder haar!!![]()
PeterNB wilde zich tot kapper laten verklaren, als hij dat doet dan zorg ik voor ontharingsmiddel en kapjes, is zo verstuurd!quote:
Liever niet.. Jaap vroeg haar toch of ze de volgende keer dood ging... nou graag!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:03 schreef chufi het volgende:
Ik voel weer een buikgriep aanvalletje opkomen . Belt iemand 112 alvast voor de ambulance ?
Nee, want Amanda zit te frutsen en te prutsen TERWIJL de kapper bezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
En weer zie ik Lieke kammen en prutsen als de kapster wegloopt.
Zeker weten dat dit niet Amanda is met een nieuwe pruik???
Eindelijk heeft ze het begrepen, ook een Britney dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:01 schreef Clank het volgende:
Nadia stort in want ze ziet er niet uit!!! Haar haar pluist en ze heeft amper make-up op!! Ze gaat het zelf wel doen en anders doen ze de fotoshoot maar zonder haar!!![]()
Mochten jullie nog een bodyguard nodig hebben, dan hou ik mij aanbevolen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
PeterNB wilde zich tot kapper laten verklaren, als hij dat doet dan zorg ik voor ontharingsmiddel en kapjes, is zo verstuurd!![]()
Al ben ik bang dat de febo er niet in gaat trappen, als het Peter lukt om in het huis te komen dan word ik zijn 'masker' adviseuse wel.![]()
*mompelt iets over veet sensitive, dat prikt niet en kun je best 20 min laten zitten.*
Gaat ze toch lekker in Marokko naar de kapper.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:04 schreef avonne het volgende:
Nadia "Ik heb gewoon geen nederlands haar. iedereen die doet maar wat"
Dúh... wat is "nederlands haar"?
Alleen Lieke heeft melkboerenhondehaar
avonnequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:04 schreef avonne het volgende:
Huub troost en slijmt....
AFBEKKEN, LUL !!!
Als de FEBO meeleest en mijn plan 'wel grappig' vind, mailen ze me maar (retep54321 bij hotmail)quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
PeterNB wilde zich tot kapper laten verklaren, als hij dat doet dan zorg ik voor ontharingsmiddel en kapjes, is zo verstuurd!![]()
Al ben ik bang dat de febo er niet in gaat trappen, als het Peter lukt om in het huis te komen dan word ik zijn 'masker' adviseuse wel.![]()
*mompelt iets over veet sensitive, dat prikt niet en kun je best 20 min laten zitten.*
nou deze streamer ook......... ga vanavond streamloos doorbrengen en heb er al zin in ..... de big afkick is begonnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:00 schreef riri het volgende:
regisseurs van films hebben zo'n hekel aan dit soort vrouwen als Nadia.......die gooien ze het er liefst uit
Lijkt me niet onverstandig --> Brian en Amanda, Nadia gaat denk ik alleen maar janken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mochten jullie nog een bodyguard nodig hebben, dan hou ik mij aanbevolen.![]()
Mwoh, even mailen met 1 van de kappers die door Amanda zijn uitgescholden en je hebt vast zo een kit tot je beschikking!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als de FEBO meeleest en mijn plan 'wel grappig' vind, mailen ze me maar (retep54321 bij hotmail)
en kom ik opdravenMoet wel iemand kapperspulletjes regelen.............
Die risicoanalyse is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt me niet onverstandig --> Brian en Amanda, Nadia gaat denk ik alleen maar janken.![]()
Amanda ziet er trouwens nu niet eens slecht uit op die cap, ik denk dat Nadia weer een mental breakdown gaat krijgen, alle aandacht naar haar en ze hoeft niet naast Amanda op de foto.![]()
En ontharings creme koop je gewoon bij de trekpleister , die zijn het goepkoopst met de sterkste rotzooi. Je trek het er zo afquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mwoh, even mailen met 1 van de kappers die door Amanda zijn uitgescholden en je hebt vast zo een kit tot je beschikking!![]()
Je zou ook Netty er eens naast moeten zettenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
19 jaar?![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf de gelijkenis frappant vinden.
[ afbeelding ]
Nee, ik begin niet weer hoor.![]()
Gisteren wilde ze nog een klopjacht organiseren op een kapper die koste wat kost extensions wilde gaan zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
Nou, eerst zien en dan geloven of Nadia uit de kapsalon wegblijft als er een kapper komt.
In vergelijking met klodders mascara en een staartje van Naad wel hoor, ze ziet er idd niet uit als een gezonde 19-jarige maar zeker niet slecht, naastquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die risicoanalyse is snel gemaakt.Sorry, maar ik vind Amanda er niet uitzien met haar ongezond bolle kop.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |