Het wordt me duidelijk ...... Na het bezoek aan de tandarts (was in werkelijkheid dus een pret-echo) wist ze dat het een jongetje zou worden. En daarom hebben ze die Spanjaard met z'n helse machine laten komen !quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de naam die ze haar dochter wil gaan geven in de toekomst, vandaar.
Ik hou er maar over op, er is toch geen touw aan vast te knopen maar bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schijnzwanger, duidelijk denk maar terug aan kotsen, tieten die pijn doen, moodswings, janken, dikke pens ondanks niet eten.
Heel eufemistisch de omschrijving BUIK-griepje.
Dat dansen en blij zijn toen ze terugkwam was vast na een echo waar duidelijk op te zien is dat er geen vruchtje zit.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah.. Bubububb echt tegen niemand gezegd..
Ik ben die verhaallijnen rondom Nadia al lang beu........ als ik heel eerlijk ben , zag ik nog liever Natasia dan die nepper van een Nadiaquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou er maar over op, er is toch geen touw aan vast te knopen maar bedankt voor het meedenken.![]()
Pammetjes nog eens opzoeken?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou er maar over op, er is toch geen touw aan vast te knopen maar bedankt voor het meedenken.![]()
quote:Nadia en Brian babbelen vrolijk verder over de voorbereidingen van Amanda’s verjaardagsfeest. Na een mislukte afluisterpoging van Jaap, lijkt het nu de beurt te zijn aan Huub. De Oldenzaler zit al sinds Brian en Nadia zich hebben afgezonderd op de trap en houdt zich stil. Zou hij iets kunnen opvangen van wat de twee planners bespreken?
Ja, in liefde en oorlog wel. In de kooi is het echter een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:38 schreef kahaarin het volgende:
In liefde en oorlog is alles geoorloofd toch?
Laten ze dit dan een keer doen, Brian luisterd toch wel af, kans dat hij gaat doorflippen, op deze manier staat het al vast wie er gaat winnen of niet dan?
Het spel kan pas weer beginnen als Brian weg is en de dames wat vaker vakkundig de mond wordt gesnoerd, Mandy wat vaker uitnodigen, als gastspeler misschien, onder het mom van Mannie in de gaten houden en haartips geven.
Overdag is het "we-verdraaien-altijd-alles-zo-dat-Brian-en-zijn-sletjes-er-beter-vanaf-komen-en-zetten-Huub-in-een-kwaad-daglicht"-team aan het werk he.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Bij VV zijn ze weer volledig van het pad af. Huub zit gewoon op de trap, niks meer niks minder.
12:22 - Luistervink!
[..]
[ afbeelding ]
Er is niks op de streams dus ik probeer eens te achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn, beetje speurwerk zeg maar.quote:
Amanda heeft 12 uur geweigerd om een andere reden. Dat begrijp ik ervan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is niks op de streams dus ik probeer eens te achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn, beetje speurwerk zeg maar.![]()
Hier nog zo'n vreemd gesprek......ook nogal cryptisch.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53640&sess=2832&mvpageno=1
Het lijkt wel of ze bewust zwanger probeert te worden: N: "ik had het ook naar mijn moeder geschreven, ik dacht het echt."quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is niks op de streams dus ik probeer eens te achterhalen wat er aan de hand zou kunnen zijn, beetje speurwerk zeg maar.![]()
Dat bedoel ik dus, was al bang dat ik para aan het worden was dus kan ik de pammetjes weer wegleggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze bewust zwanger probeert te worden: N: "ik had het ook naar mijn moeder geschreven, ik dacht het echt."
N: "Het zou wel cool zijn." A: "Het is maar wat je cool vindt"
N: "Weet je wel hoe bijzonder dat is."
N:"Het is nu ongeveer een maand." --> Dat ze zwanger probeert te worden?
Mmm.. ik krijg de indruk dat Amanda.. een tijd terug al.. zwanger is geweest in de Villa en dat die is afgebroken (miskraam/abortus??). Nadia dacht dat ze zwanger was (heeft het zelfs haar moeder geschreven) maar was dat uiteindelijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar rug past er wss toch weer niet inquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
De dames hebben speciale kleding gekregen voor de fotoshoot, ze moeten het wel weer inleveren.
Naad moet nog passen.
Ja, dat haal ik er uit, het verklaart ook dat ze niet wil dat Huub het weet, die gaat daar over zeiken, Naadje heeft niet de speciale bescherming die B&A wel genieten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, was al bang dat ik para aan het worden was dus kan ik de pammetjes weer wegleggen.![]()
Zo interpreteer ik het ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Mmm.. ik krijg de indruk dat Amanda.. een tijd terug al.. zwanger is geweest in de Villa en dat die is afgebroken (miskraam/abortus??). Nadia dacht dat ze zwanger was (heeft het zelfs haar moeder geschreven) maar was dat uiteindelijk niet.
Dan was ze echt niet na anderhalf uurtje lachend de villa weer ingestapt en voor de rest doen of er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef Tissik het volgende:
Ik denk, dat Nadia een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad. Dat komt meer voor bij een spiraaltje, en het past precies bij hoe alles is gegaan.
Ik denk dat Brian te narcistisch is om goed te vinden dat Dellie een abortus doet, dan zal ze misschien een vroege miskraam hebben gehad, verklaart ook de gezamelijke 'tandarts' bezoeken misschien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Mmm.. ik krijg de indruk dat Amanda.. een tijd terug al.. zwanger is geweest in de Villa en dat die is afgebroken (miskraam/abortus??). Nadia dacht dat ze zwanger was (heeft het zelfs haar moeder geschreven) maar was dat uiteindelijk niet.
Zoiets kan het idd geweest zijn. Misschien praat iemand per ongeluk nog een keer zijn mond voorbij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Als dat het zou zijn.. en Amanda heeft het haar 'beste vriendin' Nadia verteld.. die zie ik die er iig voor aan om het nog eens bewust per ongeluk in de groep te gooien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets kan het idd geweest zijn. Misschien praat iemand per ongeluk nog een keer zijn mond voorbij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |