Als het een vroege miskraam is hoeft niet veel meer te zijn dan een hevige menstruatie. Amanda heeft altijd al veel last van menstruatiepijn.. dus dat hoef je echt niet te merken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
hou toch op over miskramen. Dan was het toch een bloederige toestand geweest, en werd er dagen niet gewipt.
Dat kan je echt niet verborgen houden voor de streamers.
Damn, ik gun het de redactie niet dat ze smullen van zulke speculaties op het forum!
Ik geloof ook absoluut niet dat Naad zwanger was, no way.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
hou toch op over miskramen. Dan was het toch een bloederige toestand geweest, en werd er dagen niet gewipt.
+1quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof ook absoluut niet dat Naad zwanger was, no way.
preciesquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof ook absoluut niet dat Naad zwanger was, no way.
En Amanda, ach, dat kan een tijd geleden geweest zijn,ze heeft altijd behoorlijk veel last van haar menstruatie dus dat is nog denkbaar. Maar bij deze ik sluit bij het onderwerp af.
Hij heeft het al eerder verteld.. is volgens mij een 'waar gebeurd verhaal'quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verhaal van Huub : "Het concert van Dries Roelvink dreigde niet door te gaan in Ahoy. Twee bedrijven hadden 3000 kaarten teruggestuurd. Iemand, wiens naam hij niet wilde noemen, had bedacht Als we die kaarten opkopen en Huub en Brian erbij zetten, hebben we een hele leuke show in Ahoy. Helaas had de ANWB net de kaarten opgekocht."
Ik twijfel of hij dit vertelde om Dennix (ook aan tafel) te dissen of dat het echt is.
Dit verhaal vertelde hij vorige week ook, toen zat Dennix er niet bij. Of het waar is weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verhaal van Huub : "Het concert van Dries Roelvink dreigde niet door te gaan in Ahoy. Twee bedrijven hadden 3000 kaarten teruggestuurd. Iemand, wiens naam hij niet wilde noemen, had bedacht Als we die kaarten opkopen en Huub en Brian erbij zetten, hebben we een hele leuke show in Ahoy. Helaas had de ANWB net de kaarten opgekocht."
Ik twijfel of hij dit vertelde om Dennix (ook aan tafel) te dissen of dat het echt is.
Dat had ik niet gehoord, dank je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder verteld.. is volgens mij een 'waar gebeurd verhaal'![]()
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2250269#2250269]vrijdag 23 november 2007 @ 12:50[/target] schreef lojanda het volgende:
[..]
Dennis is echt een persoon die achter iedereen aan hobbelt en zelf geen initiatief neemt. Ik heb daar nog nooit zo'n passief persoon eerder gezien dan Dennis, en zo iemand moet een show neerzetten in de villa? Nou echt een grote fout van de redactie want dat gaat 'm echt niet worden.
Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet, om maar te zwijgen over overmorgen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Dat krijg je ervan als je met een haarstuk op gaat slapen.
[ afbeelding ]
Maar je wilt haar sjmoel niet zien als ze zonder haarstuk moet slapen ......quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Dat krijg je ervan als je met een haarstuk op gaat slapen.
[ afbeelding ]
schijnt echt te zijn........ dit verhaal heeft tie al eerder verteld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef schatje het volgende:
Vanavond toch Jensen met Jaap, Huub, Brian en de douchescène?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |