Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.quote:
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:09 schreef riri het volgende:
[..]
ja...die jongen zit er echt doorheen....zo lui...zo zonder initiatief...gisteren zei hij zelfs al tegen Lieke dat als hij zijn 8 uur heeft op zijn jaardag dat hij dan misschien wel niet eens meer terug komt
Huub is op een bepaalde manier bang van Lieke. Dat bleek vannacht weer bij de zoveelste ruzie. Eerst riep hij naar Lieke "Ook jij bent mijn vijand in het spel" en toen Lieke weg was "Als ik met jou doorga, gaat het me nog de kop kosten"quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.
Klopt ook wel. Huub is enorm gefixeerd op het winnen van het spel, terwijl mensen als Nadia, Dennis en Amanda daar gewoon nog 20 jaar zouden kunnen blijven zitten zonder dat ze iets zouden ondernemen (sterker; het zou ze alleen nog maar luier maken).quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.
Dat zie ik niet meer als dreigement van Brian, het is zuiver chanteren van de Redactie. Wat overigens wel past bij de indruk, die hij al langer bij menigeen heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Even een puzzel. Wat zegt Naad tegen Dennix. Op VOL zijn ze behoorlijk aan het speculeren.
Naad is hier net terug uit het "ziekenhuis ".
You're answers please.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53374&sess=664
Dat geld toch ook voor Jaap?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.
ik heb vanacht geen ruzie gezien tussen hun.... hoe laat was dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is op een bepaalde manier bang van Lieke. Dat bleek vannacht weer bij de zoveelste ruzie. Eerst riep hij naar Lieke "Ook jij bent mijn vijand in het spel" en toen Lieke weg was "Als ik met jou doorga, gaat het me nog de kop kosten"
Klopt. Geldt ook voor Jaap.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat geld toch ook voor Jaap?
Achter laat zich intimideren door st Bwian en de gevolgen zijn voor Jaap en Huub (in iets mindere mate voor Lieke, door dat gezaag van huub tegen haar) die moeten alles slikken, volgens mij barst de bom daar een keer en voorzie dan exit Huub, maar dan wel na de wedloop met de songs.![]()
Ik versta zoiets als: "Jij dacht, daar gaat het b-b-b-b?"quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.
Hihi.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
Ik heb nog eens goed geluisterd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.
Bij VOL denken ze dat zegt als ze bijna bovenaan de trap is: Jij dacht......oooooh Brooke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik versta zoiets als: "Jij dacht, daar gaat het b-b-b-b?"
En dan zegt ze: "Maar dat weet verder bijna niemand."
Daar kunnen ze toch ook meer uit halen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt. Geldt ook voor Jaap.
Vandaar dat ze zich zo uitleven in die kansloze internetshow, daar zie je de energie die ze hadden in het spel een beetje terug.
Het gekibbel begon toen ze (na de film) in de tuin liepen. Vervolgens ging het nog even door in de woonkamer. Deze keer een ruzie waarbij ze niet wegliepen, maar ze waren het stevig oneens en aan een stuk elkaar onderbreken. Met het bekende 'woordjes vangen' van Huub.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb vanacht geen ruzie gezien tussen hun.... hoe laat was dat dan?
Maar dat heeft toch geen bal met het spel te maken? Is in mijn optiek een kansloos doekje voor het bloeden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Daar kunnen ze toch ook meer uit halen dan?
Gewoon als satire hele stukken met dat haar naspelen bij voorbeeld, dan hebben ze het niet rechtstreeks tegen B&A, lijkt me dat men daar niks over kan zeggen.
oke, dat stuk heb ik gezien .... dan ben ik het niet met je eens, vond het totaal geen ruzie.... gewoon een gesprek, waarbij ze hun eigen mening gaven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het gekibbel begon toen ze (na de film) in de tuin liepen. Vervolgens ging het nog even door in de woonkamer. Deze keer een ruzie waarbij ze niet wegliepen, maar ze waren het stevig oneens en aan een stuk elkaar onderbreken. Met het bekende 'woordjes vangen' van Huub.
Nou, ik heb net met het volume heel hard aan geluisterd, ze zegt echt meer dan dat hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij VOL denken ze dat zegt als ze bijna bovenaan de trap is: Jij dacht......oooooh Brooke.
Dat is de naam die ze haar dochter wil gaan geven in de toekomst, vandaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik heb net met het volume heel hard aan geluisterd, ze zegt echt meer dan dat hoor!![]()
Vooral dat b-b-b-b, lijkt me een soort van code, wie is Brooke ook al weer dan?
In liefde en oorlog is alles geoorloofd toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen bal met het spel te maken? Is in mijn optiek een kansloos doekje voor het bloeden.
Precies. Ik heb al eens aangegeven dat Lieke bij volgende treitersessie's gewoon een paar keer compleet moet doorflippen, dat is de enige manier waarop achter zal ingrijpen en het kan ophouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihi.
Verder valt er niets te lachen, want het is inderdaad zoals jij het schetst. Jammer. Het spel verneukt dankzij een aantal losers dat hun agressie niet de baas is.
Schijnzwanger, duidelijk denk maar terug aan kotsen, tieten die pijn doen, moodswings, janken, dikke pens ondanks niet eten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de naam die ze haar dochter wil gaan geven in de toekomst, vandaar.
Jah.. Bubububb echt tegen niemand gezegd..quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ik heb net met het volume heel hard aan geluisterd, ze zegt echt meer dan dat hoor!![]()
Vooral dat b-b-b-b, lijkt me een soort van code, wie is Brooke ook al weer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |