Heerlijk hoe je haar ieder uur van de dag wel op een leugen kan betrappen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik was hiervoor stewardess, dus ik was altijd weg met Kerst" .......
Ja ja, ze heeft 1 jaar gevlogen, vorig jaar eind november het ongeluk gehad en moest toen stoppen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Rogier is dus al 29. Die houdt ook wel van jonge grietjes. Jammer voor hem dat hij nu alleen toegang heeft tot jonge argentijnse knulletjes.
Pech voor Rogier dat hij niet in Brazilie vast zit ......quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Rogier is dus al 29. Die houdt ook wel van jonge grietjes. Jammer voor hem dat hij nu alleen toegang heeft tot jonge argentijnse knulletjes.
Er van uit gaande dat haar geheugen verder teruggaat dan een jaar wel ja, ze lijkt zich niet eens te kunnen herinneren wat ze zelf de afgelopen maanden allemaal heeft uitgekraamd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je haar ieder uur van de dag wel op een leugen kan betrappen.![]()
Je bedoelt dat Argentijnse kerels nu toegang hebben tot Rogierquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Walgelijk bericht zeg maar wel een leuke woonplaats voor Brian.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pech voor Rogier dat hij niet in Brazilie vast zit ......
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)entallen_mannen.html
Past mooi bij haar snor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
Nadia's haar is veeeeeeeeeeeeeel te donker.
En die mooie rode gloed is nu weg, wachten op de volgende breakdown dus, wie denkt dat ze idd op de foto gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:38 schreef PeterNB het volgende:
En JAWEL HOOR![]()
![]()
Nadia:"Het is echt VEEL te donker.....ten opzichte van de punten vind ik het echt niet mooi"
*zucht*
De enige die je nooit hoort zeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |