Dat slaat inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik verf mijn haar nooit meer, alleen de uitgroei"
Kan iemand dit eens in lekentaal uitleggen, ik snap het niet .......
Vertel eens wat meer over de gedichten, ben wel nieuwsgierig. (misschien doe ik nog ideeen opquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat gedicht van Lieke, waarin Brian werd afgeschilderd als domme spierbundel viel niet in goede aarde. Brian kennende is hij behoorlijk gekrenkt. Hij zal er zeker nog op terugkomen.
Amanda weet er vanaf...is d'r gewoon gevraagt gisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Desii het volgende:
BSOL... dus als ik het goed begrijp gaan Nadia en Brian een surpise-party regelen voor Amanda der verjaardag....... terwijl Amanda en Huub nog steeds ervanuit gaan, dat zij het samen gaan regelen.
Zo ja..... hoop op een vette ruzie tussen Brian en Amanda
Mooi lekker gekrenkt laten wezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat gedicht van Lieke, waarin Brian werd afgeschilderd als domme spierbundel viel niet in goede aarde. Brian kennende is hij behoorlijk gekrenkt. Hij zal er zeker nog op terugkomen.
Ik zal eens kijken op vol of er al een filmpje isquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de gedichten, ben wel nieuwsgierig. (misschien doe ik nog ideeen op)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda weet er vanaf...is d'r gewoon gevraagt gisteren.
OF met Huub een feestje regelen samen. Of een "surprice party" geregeld door Brian en Nadia.
Amanda d'r antwoord was vrij duidelijk...ze heeft liever dat Brian een leuke verrassing regeld. (die was namelijk samen met Nadia al een tijdje bezig met leuke dingen verzinnen)
De surprice is dan dat ze niet weet wat er die dag allemaal gaat gebeuren. Dat mag d'r vriendje dus gaan regelen.Lijkt me persoonlijk toch ook wel wat leuker dan je eigen verjaardag regelen, en daar ging het om.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus amanda kon kiezen voor een surprise party? Hebben die echt geen idee wat een surprise party betekend?
Die voor Nadia en de huishoudsters waren best lief, die voor Dennis ging over zijn vraatzucht, Huub was stout geweest (zonderd dat ze rechtstreeks op zaken inging), Brian was de domme spierbundel en die van Jaap stond vol verwijzingen naar zijn gewicht uiteraard. De sint schreef aan Amanda dat hij best eens een keer over haar heen wilde. Lieke schreef voor zichzelf dat ze moest blijven sporten, omdat ze anders te dik zou worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de gedichten, ben wel nieuwsgierig. (misschien doe ik nog ideeen op)
Nee....Amanda weet het al wel...die gaf het gisteren zomaar aan Brian en Nadia om het te gaan organiseren...Huub heeft ze het niet verteld....Brian zat haar al de hele tijd op te stoken het niet met Huub te doen...Nadia ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Desii het volgende:
BSOL... dus als ik het goed begrijp gaan Nadia en Brian een surpise-party regelen voor Amanda der verjaardag....... terwijl Amanda en Huub nog steeds ervanuit gaan, dat zij het samen gaan regelen.
Zo ja..... hoop op een vette ruzie tussen Brian en Amanda
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, krijgen we dat weer.
Lieve Manny
Ik wil wel maar ik kannie
Brian
PROESTquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, krijgen we dat weer.
Lieve Manny
Ik wil wel maar ik kannie
Brian
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat weer effe slapen.Ja jongen het valt niet mee in de kooi als je alleen nog maar kattig kan mag doen tegen Lieke.
ja...die jongen zit er echt doorheen....zo lui...zo zonder initiatief...gisteren zei hij zelfs al tegen Lieke dat als hij zijn 8 uur heeft op zijn jaardag dat hij dan misschien wel niet eens meer terug komtquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat weer effe slapen.Ja jongen het valt niet mee in de kooi als je alleen nog maar kattig kan doen tegen Lieke.
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.quote:
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:09 schreef riri het volgende:
[..]
ja...die jongen zit er echt doorheen....zo lui...zo zonder initiatief...gisteren zei hij zelfs al tegen Lieke dat als hij zijn 8 uur heeft op zijn jaardag dat hij dan misschien wel niet eens meer terug komt
Huub is op een bepaalde manier bang van Lieke. Dat bleek vannacht weer bij de zoveelste ruzie. Eerst riep hij naar Lieke "Ook jij bent mijn vijand in het spel" en toen Lieke weg was "Als ik met jou doorga, gaat het me nog de kop kosten"quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.
Klopt ook wel. Huub is enorm gefixeerd op het winnen van het spel, terwijl mensen als Nadia, Dennis en Amanda daar gewoon nog 20 jaar zouden kunnen blijven zitten zonder dat ze iets zouden ondernemen (sterker; het zou ze alleen nog maar luier maken).quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf zeggen niemand kan je verbieden om een kattige opmerking naar een ander te maken.Huub is zo goed daarin en zou daar iedereen mee kunnen pakken.Helaas zien we alleen nog maar dat hij tegen Lieke gaat vitten.
Dat zie ik niet meer als dreigement van Brian, het is zuiver chanteren van de Redactie. Wat overigens wel past bij de indruk, die hij al langer bij menigeen heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Even een puzzel. Wat zegt Naad tegen Dennix. Op VOL zijn ze behoorlijk aan het speculeren.
Naad is hier net terug uit het "ziekenhuis ".
You're answers please.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53374&sess=664
Dat geld toch ook voor Jaap?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub wordt al heel lang enorm kort gehouden. Zo'n verhaal als gisteren met die haardrama's; de oude Huub zou daar toch gewoon voluit gebruik van hebben gemaakt. Het gevaar dat Brian weer eens helemaal doorflipt (waar hij ook voortdurend mee dreigt) is te groot geworden. Daarom worden hem en Amanda geen haarbreed in de weg gelegd, en telkens als er iets van stress ontstaat krijgen ze weer wat toegeschoven.
ik heb vanacht geen ruzie gezien tussen hun.... hoe laat was dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is op een bepaalde manier bang van Lieke. Dat bleek vannacht weer bij de zoveelste ruzie. Eerst riep hij naar Lieke "Ook jij bent mijn vijand in het spel" en toen Lieke weg was "Als ik met jou doorga, gaat het me nog de kop kosten"
Klopt. Geldt ook voor Jaap.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat geld toch ook voor Jaap?
Achter laat zich intimideren door st Bwian en de gevolgen zijn voor Jaap en Huub (in iets mindere mate voor Lieke, door dat gezaag van huub tegen haar) die moeten alles slikken, volgens mij barst de bom daar een keer en voorzie dan exit Huub, maar dan wel na de wedloop met de songs.![]()
Ik versta zoiets als: "Jij dacht, daar gaat het b-b-b-b?"quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik versta van dat hele gesprek werkelijk geen woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |