quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar kijk jij kan wel eventjes eerder gaan.
Ik flik dat hier niet. Directeur zegt zelden van: "Ik heb het gehad, ik ga naar huis. Als je wilt mag je ook gaan hoor". En dat is dan rond 16:30.
Zou ik zo iets ook kunnen zeggen?
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
hier ook geen geborrelmaar er is me wel al verteld dat ik mee mag borrelen als er wel 1 komt
m'n begeleider vind dat je stagaires als werknemers moet behandelen, en niet als mensen waar je dingen op kunt afschuiven
Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?quote:
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stagequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!
Wakkerquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?
whehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
gisteren een rustdagje genomen wegens privé omstandigheden.
Ik vind dat ook gewoon slecht. Behandel stagiaires enigszins met respect dan gaan ze zelf ook beter werken (weet ik uit ervaring).quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stage
hmm die zagen we ook niet aankomen?quote:
tja ik wordt hier ook wel als medewerker behandeld maar niet betaaldquote:Ik werd in Dk en word hier gelukkig ook als medewerker behandeld, en niet als loonloze slaaf
Eigenlijk overal waar ik zat wel. Naja, eerste baas bedacht wel eens wat klote karweitjes, maar dat waren wel dingen die gebeurd moesten worden, en ja, je bent nou eenmaal de goedkoopste kracht die hij heeft...
Verder tot nu toe altijd vette stages gehad
Ik dien ook meer te verdienen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tja ik wordt hier ook wel als medewerker behandeld maar niet betaald![]()
![]()
Mooie omschrijving toch? Zo lijkt het allemaal wat beter te klinken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
whehehe
Laat ik nou om dezelfde reden een 'rustdag' hebben genomen.
Hier zeggen ze er niets van, al blijf ik een hele week weg
dat vind ik zo'n onzin altijd hequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Zo ziek ben je anders niet door achter de computer te kruipen en te gaan Fok'ken
als jij kunt internetten misschien wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Ja, als ik kan internetten dan kan ik net zo goed naar het werk gaan. Je krijgt toch wel betaald, dan maar half werk leveren. Voor TV kijken hoef je amper uit bed.
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer anders... dus dat kan ik niet vanuit mijn bed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Ja, als ik kan internetten dan kan ik net zo goed naar het werk gaan. Je krijgt toch wel betaald, dan maar half werk leveren. Voor TV kijken hoef je amper uit bed.
Ik denk nog steeds dat het niet al te laat wordt !quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef JeroenV het volgende:
Mwah, als ik echt ziek ben kan ik wel computerren, maar niet heel lang.
Ik moet gewoon tot half zes, hoop op vijf. Vanavond een concert en daarna uit, heb er zin in
Misschien eerst een half uurtje bijslapen
vanavond flink bezopen worden, zaterdag avond ook geloof ik en zondag ga ik paintballen, lijkt me cool, nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:09 schreef Loontjah het volgende:
En mensen nog wilde weekendplannen?
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:09 schreef Loontjah het volgende:
En mensen nog wilde weekendplannen?
pas een beetje op met rijden dan aub, ik heb namelijk het gevoel dat ik erg dronken ga worden vanavondquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben vanavond volgens mij de bop, waar ik precies uit zal komen weet ik niet, maar ja. Heb ook helemaal geen zin om me compleet van de wereld te zuipen!
Ik ben in het Limburgse, als jij daar ook verkeerd pas dan enigszins op voor Audi A3tjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef HansU het volgende:
[..]
pas een beetje op met rijden dan aub, ik heb namelijk het gevoel dat ik erg dronken ga worden vanavond
Dit kan betekenen dat ik dalijk gewoon een half jaar studievertraging heb, een jaar extra collegegeld moet betalen, en een jaar lang niet binnen mijn vakgebied bezig ben.quote:Beste Sjoerd,
De minor voor februari gaat niet door, omdat er te weinig belangstellenden zijn. In september gaat ie sowieso wel door.
Als je t.z.t. nog belangstelling hebt, neem dan in mei bijvoorbeeld contact met mij op. Dan nodig ik je een keer uit.
Mvg,
Dat is ook lekker, wat voor Minor is dat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Stranger het volgende:
Godverdomme:
[..]
Dit kan betekenen dat ik dalijk gewoon een half jaar studievertraging heb, een jaar extra collegegeld moet betalen, en een jaar lang niet binnen mijn vakgebied bezig ben.
Dit is de enige minor die ik wil doen.
ik ga stappen in Rotterdam, maar je weet nooit waar je uiteindelijk terrecht komtquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben in het Limburgse, als jij daar ook verkeerd pas dan enigszins op voor Audi A3tjes.
Ik had nog geen bedoelingen naar Rotterdam te gaan, maar ik weet het inderdaad ook nooit. Ben al eens per ongeluk een kleine 150 km verderop beland op 1 avond.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ga stappen in Rotterdam, maar je weet nooit waar je uiteindelijk terrecht komt
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, wat voor Minor is dat!
Ik wil de optie onderzoeken om het onderwijs in te gaan, er is geen minor die hier op lijkt die aangeboden wordt door onze HBO.quote:Docent worden in het Voortgezet Onderwijs en MBO:
didactische kennis en vaardigheden.
Jup, dat ga ik nu onderzoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Stap je toch over naar een andere HBO instelling!
~quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:57 schreef Loontjah het volgende:
NL is droog nu, tenminste in het zuiden.
het spluttert hier een beetjequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:57 schreef Loontjah het volgende:
NL is droog nu, tenminste in het zuiden.
de wolken beginnen plaats te maken voor het zonnetje in Rotterdam.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het spluttert hier een beetje
Kom dan naar Brabant want daar brandt nog licht, en zijn de nachten langquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
~
Hier stiekem ook Loontjah, ik ga straks jou kant op, richting het zuiden!
als je Guus Meeuwus moet geloven wel, maar die zong ook over treintjes..quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:17 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Kom dan naar Brabant want daar brandt nog licht, en zijn de nachten lang
Is dit een invitatiequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:17 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Kom dan naar Brabant want daar brandt nog licht, en zijn de nachten lang
Dat klopt toch ook wat hij allemaal zegtquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:18 schreef HansU het volgende:
[..]
als je Guus Meeuwus moet geloven wel, maar die zong ook over treintjes..![]()
'quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:20 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook wat hij allemaal zegtIk weet niet hoe de treinen daar klinken..
quote:Een muts op mijn hoofd, mijn kraag staat omhoog
Het is hier ijskoud, maar gelukkig wel droog
De dagen zijn kort hier, de nacht begint vroeg
De mensen zijn stil en er is maar een kroeg
Als ik naar mijn hotel loop, na een donkere dag
Dan voel ik mijn huissleutel diep in mijn zak
En ik loop hier alleen in een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.
Ik mis hier de warmte van een dorpscafé
De aanspraak van mensen met een zachte G
Ik mis zelfs het zeiken op alles om niets
Was men maar op Brabant zo trots als een FriesIn het zuiden vol zon woon ik samen met jou
Tis daarom dat ik zo van Brabanders hou.
Ik loop hier alleen in een te stille stad
De Peel en de Kempen en de Meiderhei
Maar het mooiste aan Brabant ben jij dat ben jij
Ik loop hier alleen in een te stille stad
Hele dag...ik zat er nog geen 10min achter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Zo ziek ben je anders niet door achter de computer te kruipen en te gaan Fok'ken
Sneu voor je, man. Zal vast wel ergens iets worden gegeven hier in de buurt..quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
[..]
Ik wil de optie onderzoeken om het onderwijs in te gaan, er is geen minor die hier op lijkt die aangeboden wordt door onze HBO.
Maakt het in het huidige onderwijs dan ook nog maar iets uit hoe en in wat voor toestand iemand voor de klas staat. Educatie doormiddel van onderwijs is één groot farce. Het gaat om het papiertje wat je hebt, de kennis doe je later pas op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En bovendien wat Etc (dank) al zei, ik ben lerares....en ik ben ziek genoeg om niet voor de klas te staan.
Wil je dat tegen een stuk papier uitleggen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik geef juist liever zelf duidelijk aan wat mijn mening erover is. Dat anoniem te doen vind ik weinig aan, laat ze maar duidelijk weten hoe ik er over denk en hoe ik denk dat het beter kan.
Zeggen dat iets kut is is makkelijk, maar uitleggen wat er precies kut aan iets is en hoe het minder kut gemaakt kan worden, dat is al moeilijker. Voor een onderwijsinstelling is dit ook betere informatie dunkt me.
Het komt ook veel beter over als je iemand woord voor woord uitlegt waarom het een klootzak is ipv gewoon klootzak tegen deze man te zeggen.
Er zijn ook andere mogelijkheden van contact dan de schriftelijke, bij deze andere mogelijkheden is kaheem vaak aanwezig!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:59 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wil je dat tegen een stuk papier uitleggen dan?
Spellingscontrolequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
godvertyfuskutklotestommeikke
regel 1 bij het maken van dingen: OPSLAAN SAVEN OPSLAAN
en wat heb ik nou juist weer net niet gedaanen 1x raden wat er gebeurde
*poef weg
Oh daar mogen wel spelfouten in?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
lijkt me niet nodig bij een posterontwerp eerlijk gezegd
ik heb al wel eens eerder via een instantie geklaagt over het competentie onderwijs. Maar je kan klagen wat je wilt en oplossingen bieden wat je wilt. Er wordt toch niets mee gedaan...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zijn ook andere mogelijkheden van contact dan de schriftelijke, bij deze andere mogelijkheden is kaheem vaak aanwezig!
nee maar ik kan geen enkel designprogramma bedenken waar je een spellingscontrole hebtquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh daar mogen wel spelfouten in?
Ook niet op een Mac.... Want de webbroser heeft daar ook spellingscontrolequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee maar ik kan geen enkel designprogramma bedenken waar je een spellingscontrole hebt
ik hoop dat deze enquete is voortgevloeid uit mijn eerdere klacht. Die klacht had ik door een stuk of 20 klasgenoten ook laten uitbrengen, dus misschien is dit een diepte onderzoekquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Je zult nooit directe oplossingen zien, maar indirect gaan ze er wel mee aan de slag hoor. Het kost namelijk een heleboel tijd en moeite om zo'n enquete actie op te zetten en uit te voeren. Ik neem aan dat ze dat niet voor niets doen, of ze moeten net zo stil zitten als een gemiddelde SC-stagiair fokk(st)er.
ik heb nog nooit met Mac gewerkt, dus daar kan ik niks over zeggenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ook niet op een Mac.... Want de webbroser heeft daar ook spellingscontrole![]()
Ik ken vele landen waar niks te klagen valt. Waar de overheid en dergelijke alles zo aanpakken dat het iedereen naar wens is. Dictaturen worden deze ook wel genoemd, dicaturen met wrede leiders. Volgens mij wordt er door de westerse media een compleet verkeerd aan deze landen gekoppeld. Deze landen waar iedereen voor de dictator stemt en niemand ooit klaagt!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk dat er op elke school/instantie wel een boel te klagen is.
Ik heb nog nooit gehoord dat een bedrijf of school zonder organisatie problemen zit.
misschien een combinatie van beidenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken vele landen waar niks te klagen valt. Waar de overheid en dergelijke alles zo aanpakken dat het iedereen naar wens is. Dictaturen worden deze ook wel genoemd, dicaturen met wrede leiders. Volgens mij wordt er door de westerse media een compleet verkeerd aan deze landen gekoppeld. Deze landen waar iedereen voor de dictator stemt en niemand ooit klaagt!
Het beloofde land....
En zo in Nederland gaan klagen, joh pak het vliegtuigquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken vele landen waar niks te klagen valt. Waar de overheid en dergelijke alles zo aanpakken dat het iedereen naar wens is. Dictaturen worden deze ook wel genoemd, dicaturen met wrede leiders. Volgens mij wordt er door de westerse media een compleet verkeerd aan deze landen gekoppeld. Deze landen waar iedereen voor de dictator stemt en niemand ooit klaagt!
Het beloofde land....
pff. ik heb er geen zin in
is het bij jou ook al goed aan het sneeuwen?quote:
ik was dus niet de enige die een goed bedrijf hadquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:37 schreef tequi3 het volgende:
400 eur stagevergoeding binnen. 300 Studiefinanciering binnen. Loon zaterdagbaantje binnen.
Nog anderhalfuur en dan weekend
Neequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is het bij jou ook al goed aan het sneeuwen?
hier is de sneeuwstorm inmiddels losgebroken, ik zal even een foto online zettenquote:
Het regent hier...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier is de sneeuwstorm inmiddels losgebroken, ik zal even een foto online zetten
die sneeuw die komt wel!quote:
Hopelijk wel jaquote:
fijn weekendquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
Directeur is maar gegaan, en ik mocht ook gaan.
MENSEN, fijn weekend en niet te gek he, anders spreek ik jullie maandag niet meer!Dada
prettig weekend!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
Directeur is maar gegaan, en ik mocht ook gaan.
MENSEN, fijn weekend en niet te gek he, anders spreek ik jullie maandag niet meer!Dada
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm toch niet zo goed zichtbaar op de foto...
[afbeelding]
quote:
Fijne manier om het weekend te beginnen.quote:Beelzeboss:
I AM COMPLETE!
Tenacious D:
(BOTH) Fuuuck
Beelzeboss:
YES YOU ARE F**KED,
SHIT OUT OF LUCK!
NOW I'M COMPLETE AND MY COCK YOU WILL SUCK!
THIS WORLD WILL BE MINE,
AND YOU'RE FIRST IN LINE!
YOU BROUGHT ME THE PICK AND NOW YOU SHALL BOTH DIE!
Tenacious D:
(JB) Waaait Waaait Waaait you mother-f**ker
we challenge you to a rock off,
(BOTH) Give us one chance to rock your socks off
Beelzeboss:
F**K! F**K!
FUUUCK, THE DEMON CODE PREVENTS ME,
FROM DECLINING A ROCK OFF CHALLENGE!
WHAT ARE YOUR TERMS?
WHAT'S THE CA-A-ATCH?
Tenacious D:
(JB) If we win,
you must take your sorry ass back to hell
and also you will have to pay our rent
Beelzeboss:
AND WHAT IF I WIN?
Tenacious D:
(JB) Then you can take Kage back to hell..
(KG) What!?
(JB) Trust me Kage it's the only way
(KG) What the f**k are you talkin about?
(JB) To be your little bitch
Beelzeboss:
FINE!
LET THE ROCK OFF BEGIN HAHAHA!
I'M THE DEVIL,
I LOVE METAL!
CHECK THIS RIFF,
IT'S F**KIN TASTY!
I'M THE DEVIL I CAN DO WHAT I WANT
WHATEVER I'VE GOT I'M GONNA FLAUNT!
THERE'S NEVER BEEN A ROCK OFF THAT I'VE EVER LOST!
I CANNOT WAIT TO TAKE KAGE BACK TO HELL
I'M GONNA FILL HIM WITH MY HOT DEMON GEL!
I'LL MAKE YOU SQUEAL LIKE THE SCARLET PIMPERNEL!!
[Beelzeboss (The Final Showdown) lyrics on http://www.metrolyrics.com]
Tenacious D:
(JB) NOOOO! C'mon Kage, bring the thunder!
(KG) There's just no way that we can win that was a masterpiece
(JB) Listen to me-
(KG) He rocks too hard because he's not a mortal man
(JB) God dammit Kage,
he gonna make you his sex slave,
your gonna gargle Mayonnaise
(KG) Noo
(JB) Unless we bust a massive monster mamajam
(KG) Dude,
we've been through so much shit
(JB) De-activated lasers with my dick
(BOTH) Now it's time to blow this f**ker down
(JB) C'mon Kage now it's time to blow doors down
(KG) I hear you Jables now it's time to blow doors down
(JB) Light up the stage 'cause its time for a showdown
(KG) We'll bend you over then we'll take it around town
(BOTH) Now we've got to blow this f**ker down
(KG) He's gonna rape me if we do not blow doors down
(JB) C'mon Kage 'cause it's time to blow doors down
(KG) OOOOOOh we'll piledrive ya, It's time for the smackdown
(JB) Hey anti-christ-er, Beelzeboss,
we know your weakness, our rock it sauce
we rock the casbah, and blow your mind
we will defeat you, for all mankind
you hold the scepter,
we hold the key
you are the devil,
(BOTH) we are the D (X17)
Beelzeboss:
YOU GUYS ARE F**KIN LAME COME ON KAGE YOUR COMIN WITH ME
TASTE MY LIGHTNING F**KER!
Tenacious D:
(JB) NOOOO!
Beelzeboss:
OW, F**K!
MY F**KIN HORN!
OHH NO
Tenacious D:
(JB) From whence you came you shall remain,
until you are complete again
Beelzeboss:
NOOOOO!
F**K YOU KAGE... AND F**K YOU JABLES
I'LL GET YOU TENACIOUS D!!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:56 schreef Loontjah het volgende:
Ah die film... ben ik van weggelopen bij de sneak preview, wat een boutfilm zeg...
Nog zo'n klassieker.quote:You can't kill the metal
The metal will live on
Punk-Rock tried to kill the metal
But they failed, as they were smite to the ground
New-wave tried to kill the metal
But they failed, as they were stricken down to the ground
Grunge tried to kill the metal Ha,hahahahaha
They failed, as they were thrown to the ground
Aargh! yaow! [x2]
[Singing]
No-one can destroy the metal
The metal will strike you down with a vicious blow
We are the vanquished foes of the metal
We tried to win for why we do not know
New-wave tried to destroy the metal, but the metal had its way
Grunge then tried to dethrone the metal, but metal was in the way
Punk-rock tried to destroy the metal, but metal was much too strong
Techno tried to defile the metal, but techno was proven wrong
Yea!
Metal!
It comes from hell!
Handig als ik 'm ooit wil verkopen.quote:I'm the devil, I love metal!
Metal, it comes from hell!
Skötbullarquote:
je beste tvp van de dag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
,
gruwelijk losgaan bij New York in Hengelo morgenavondquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie nog "wilde" plannen voor van het weekend?
* ReMcOrE geeft nominatie voor 'Post van de dag'quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
,
Zeker wetenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gruwelijk losgaan bij New York in Hengelo morgenavond![]()
[..]
* ReMcOrE geeft nominatie voor 'Post van de dag'
* Luctor.et.Emergo stemtquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gruwelijk losgaan bij New York in Hengelo morgenavond![]()
[..]
* ReMcOrE geeft nominatie voor 'Post van de dag'
quote:
de Kötbullar komen me ondertussen me neus uit... Tegenwoordig liggen ze ook al bij de McDonalds en het sneeuwt hier lichtjesquote:
ik heb ze laatst van de moeder van mn vriendin gehadquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de Kötbullar komen me ondertussen me neus uit... Tegenwoordig liggen ze ook al bij de McDonalds en het sneeuwt hier lichtjes
Werkt een heel leuk meisje bij de Macquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb ze laatst van de moeder van mn vriendin gehadphoe zelf gemaakt toch echt 1000 maal beter...! en bij de MC ben k al maanden niet meer geweest
te duur enzo
![]()
Is dat zo??quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
stufi..
dus ik kan weer eten [afbeelding] [afbeelding]
kijk...!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werkt een heel leuk meisje bij de Macen zelfgemaakt zijn ze echt stukken beter..
![]()
Als ik daar zat zou ik het ook doen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk...! [afbeelding] ik ben niet de enige die achter zweedse dames aan zit! [afbeelding]
Masterlijke filmquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, the dragon's balls were blazin' as I stepped into his cave
Then I sliced his fucking cockles with my long and shiny blade
'Twas I who fucked the dragon, fuckalye sing fuckaloo
And if you try to fuck with me then I shall fuck you too!!
Meesterlijk toch [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Masterlijke film [afbeelding]
(doelt op muziek)
1 ding is me nu wel duidelijk.. je kunt ECHT NIET zingenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de mensen die Fries kunnen verstaan, of het willen proberen:
Ik en onze versie van Hey There Delilah. Ben geen zanger, ben verkouden, en spelen en zingen tegelijk is nog even oefenen, maar here it goes:
Kramtried - Hé Dêr Dom Frouminsk
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
1 ding is me nu wel duidelijk.. je kunt ECHT NIET zingen [afbeelding]
"Verzoepe in mien hiete brei.." Dat is toch niet wat ik denk wat et is he? [afbeelding]
En dat is echt makkelijk hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef Trigalti het volgende:
DIT -> http://media.putfile.com/Ebut---Smoke
Is dan wél weer vet [afbeelding] Dat wil ik ook kunnen [afbeelding]
Ik ben best goed in Guitar Heroquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klopt
Maar hadden jullie wat een idee, volgende keer word het opgenomen met onze echte zanger
Fersûpe yn myn hite brij: Verzuipen in mijn hete pap [als in toetje, jeweet, gortepap ofzo]
[..]
En dat is echt makkelijk hoor
Kan jij zelfs nog leren!
Ik zou toch liever gitaar spelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ook leuk toch
Knopjes drukken
Hans
quote:Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteren een laagje sneeuw gevallen..
Ze hebben de sneeuwpop onthoofdquote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Hier is de sneeuw al weer weg...!
Goeiemorgen Luctor.et.Ermergo
hoeveel uur had je er aan besteed?quote:
Ikke niet.. een stel andere exchange studenten die weinig sneeuw in hun leven hebben gezien..quote:Op zondag 25 november 2007 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoeveel uur had je er aan besteed?
Omfg Mijn baas is bij Within Temptation geweestquote:Op zondag 25 november 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Goodmorning.
Zo, ik heb lekker geslapen onder mijn winterdeken.
Ik weet zeker dat ik er morgenvroeg moeilijk uit zal komen..
Oh ja...[ afbeelding ] Within Temptation was hip !!![ afbeelding ]
Wat een goed ideetjequote:Op zondag 25 november 2007 12:17 schreef Loontjah het volgende:
Dadelijk een uitsmijter spek-kaas bakken
Hmm, misschien heb je gelijk.. (Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar goed.) Maar dan lijkt mij in wat voor toestand je voor de klas staat best belangrijk.... Ik met knallende koppijn en half kotsend... lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 23 november 2007 13:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maakt het in het huidige onderwijs dan ook nog maar iets uit hoe en in wat voor toestand iemand voor de klas staat. Educatie doormiddel van onderwijs is één groot farce. Het gaat om het papiertje wat je hebt, de kennis doe je later pas op.
Ps. voor een autodidact is elke minor beschikbaar!
Nee, maar ik wel live gezien hoe zijn romp werd geslacht.. en zal wel nu aan het smelten zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
PB
Al beelden van de slachting??
quote:Op zondag 25 november 2007 14:49 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt als een fijne klote opdracht Kuno
Nee.. wel dagen met -2, -4 overdagquote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
Haha beter![]()
Jammer dat het smelt.... nieuwe onderweg?
doe je het tochquote:Op zondag 25 november 2007 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
zeg ik ga hier niet in 't weekend posten hè![]()
oh kut![]()
whehehequote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom niet, blijven stagaires toch
Een werknemer van een bedrijf blijft ook in het weekend werknemer. Hij doet alleen niks, maar daarom niet minder werknemer
Toch?
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. gespamd worden op je mobiel is niet leuk... [afbeelding]
Gespammed door wie?quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. gespamd worden op je mobiel is niet leuk...
Door een pornosite.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 26 november 2007 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
slaperige stagiair meldt zich![]()
stageverslag
die zag ik écht NIET aankomenquote:
thnx.. zal 't nodig hebben want ik heb 'r 0 zin inquote:Succes kerel!!
Bierquote:Op maandag 26 november 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, scoren... maar wel leuke chick tegen gekomen
Held op sokken die ik ben heb ik alleen een voornaam durven vragen
Maar ze kent geloof ik een maat van me die mee was, dus die maar eens vragen naar een nummer of email adres ofzo.... maar ja, wat dan te sturen...
Ik en vrouwen
mijn tactiek toen ik m'n vriend wilde versieren (wat wonderbaarlijk genoeg gelukt isquote:
Je bent ook pas 24quote:
quote verneuktquote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen deze morgenweer een dag zonder zorgen
weer een dag vol jolijt stagelopen doen we met vlijt
[..]
mijn tactiek toen ik m'n vriend wilde versieren (wat wonderbaarlijk genoeg gelukt is) veeeeeel zuipen
dan durfde ik wel wat meer
jaquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Etc
En ik had ook wel bier op hoor, alleen blijkbaar niet genoeg
Maar vind het zo stom van mezelf dat ik pas wat durf als ik half lam ben! Maar jij bent ook een vrouw, dat is anders
Wel okequote:Op maandag 26 november 2007 08:46 schreef Loontjah het volgende:
En gallie ?
quote:
Zeker met zo'n goddelijke leeftijdquote:Op maandag 26 november 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Nee maar jij bent vrouw, ze komen wel op jou af
moet ik je nou in die waan latenquote:Op maandag 26 november 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Nee maar jij bent vrouw, ze komen wel op jou af
Op mij niet bepaald![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goddelijke leeftijd.
Vrouwen hebben het maar makkelijk
Hmja, same here zeg maar. Motivatie is alleen wat ver te zoeken met name op vrijdag en maandagquote:Op maandag 26 november 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
En ja jackson, druk met school afronden
Om eerlijk te zijn heb ik er niet echt een hekel aan, gaat me altijd wel goed af die verslagen maken. Ben er alleen nu wat te laat mee begonnen (zoals altijd). En zelfs nu ik weinig tijd heb zit ik nog te fok!kenquote:Op maandag 26 november 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte!! Heb ook een hekel aan verslagen
Typen danquote:Op maandag 26 november 2007 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik er niet echt een hekel aan, gaat me altijd wel goed af die verslagen maken. Ben er alleen nu wat te laat mee begonnen (zoals altijd). En zelfs nu ik weinig tijd heb zit ik nog te fok!ken
Inderdaad jaquote:Op maandag 26 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, en coole UI heb je! "Die grüne Hölle"
Ja, moet ik ook eigenlijk doen maar juist omdat het altijd wel lekker gaat begin ik er ook laat mee. Resultaat dat ik 50 pagina's in een week moet wegtypen straksquote:Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Typen dan![]()
Maar heb ik ook wel, als ik eenmaal bezig ga, dan wil het ook wel, en het eindresultaat is ook altijd wel goed, maar vind het in algemeen niks. Liever met de soldeerbout in de hand wat aan het knutselen
Ja, heb wel eens een ronde meegereden met een dikke porsche maar zelf niet gereden helaas. Laatste 2 jaar niet heel veel meer geweest. Voor die tijd kwam ik er altijd wel een keer of 5-6 per jaar.quote:Op maandag 26 november 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, de n00bs
Wil er nog wel eens een paar rondjes doen in een leuke Porsche ofzo
Of met eigen auto, maar dan moet ie eerst klaar...
Ooit!
Nee, daar is ook een reden voor: Het loopt altijd weer goed af.quote:Op maandag 26 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi is dat altijd
En volgende keer eerder beginnen doe je ook niet![]()
Heel herkenbaar
Nou, niet meer Fok!ken dan! Typen krengquote:Op maandag 26 november 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, daar is ook een reden voor: Het loopt altijd weer goed af.
Dus weinig reden om de volgende keer eerder te beginnen. Ok, de stress kan als matig bestempeld worden
Zonde! Ik zie het toch wel als het mekka voor de autoliefhebber. We hebben een aantal bizarre dingen gezien/gefilmd en op foto staan. Ik heb nog wel een foto waar 2 vrienden van me en ikzelf opstaan terwijl we lijkt alsof we alle 3 in een zonda stappenquote:
Als ik mezelf niet over kan halen tot typen zal jou dat ook lastig lukken denk ikquote:Op maandag 26 november 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, niet meer Fok!ken dan! Typen kreng ~O>
Ligt er ook aan of ik een simpel reflectie-verslag moet schrijven of dat ik bezig ben met academische teksten uit te pluizen en vervolgens in mijn eigen verslag moet verwerken. Schrijven van Engels maakt het ook wel wat lastiger mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 26 november 2007 09:57 schreef JeroenV het volgende:
Ik moet me bij verslagen ook altijd voor afzonderen en je gelijk aanzetten om te beginnen, anders gaat het niet werken. Als ik eenmaal bezig ben lukt het vaak nog erg goed ook
Ja, wel lachen. Waren 3 verschillende zonda'squote:Op maandag 26 november 2007 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
En die foto is vet man!![]()
Ze willen zo graag maar mogen niet
Welke damquote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef JeroenV het volgende:
En aangezien jackson hier zit te Fokken is het hek al van de dam![]()
Hostquote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Hello people
Weer maandaag![]()
Deadlines
Koffie
Haiquote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Hello people
Weer maandaag![]()
Deadlines
Koffie
Mensen doen altijd moeilijk maar je weet niet half waartoe iemand in staat is soms. Projectgenoot waarmee ik veel samen deed had altijd dezelfde instelling als ik. ALLES doen in de uitloop week... Dan schreven we wel eens 4 verslagen in 1 week. Pagina of 150quote:
Oei, dat klinkt een stuk beter dan mijn planningquote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom nu tot de conclusie dat er best twee lekkere weken aankomen. Deze week vrijdag vrij, volgende week donderdag en vrijdag.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt een stuk beter dan mijn planning. Alleen vandaag heb ik al een vergadering die om 6uur begint straks
Tsja, ik gaan mijn opleiding niet op het spel zetten voor een verslag/paper.. dan maar even doorbijtenquote:Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
En een mens is tot meer in staat dan hij denkt, je moet je er alleen tot kunnen zetten!
quote:
Is dat zo?quote:
Na deze twee weken mag ik twee vol gaan werken. Maar dan komen er twee weken dat ik maar alleen maandag hoef (vanwege kerst/oud en nieuw). En die week erna is al mijn laatste week als ik het zo bekijkquote:Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt een stuk beter dan mijn planning. Alleen vandaag heb ik al een vergadering die om 6uur begint straks
Ja, want van uitstel komt afstel, je ziet wel hoe het hier gaatquote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Na deze twee weken mag ik twee vol gaan werken. Maar dan komen er twee weken dat ik maar alleen maandag hoef (vanwege kerst/oud en nieuw). En die week erna is al mijn laatste week als ik het zo bekijk![]()
Niet slecht dusAlleen mag ik eigenlijk dan ook wel eens wat meer aan mijn stageopdracht gaan doen
![]()
Ach, wat doe ik nu eenmaal op zo'n dag.... Weinigquote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Damn man.... kon je dan niet regelen dat je later kon beginnen? Arme jij!
Herkenbaar maar niks om op maandag mee te beginnenquote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef JeroenV het volgende:
Niet slecht dusAlleen mag ik eigenlijk dan ook wel eens wat meer aan mijn stageopdracht gaan doen
![]()
Ik heb opzich wel redelijk wat gedaan al. Alleen nu wordt het steeds drukker en ik krijg steeds meer kleine kutklusjes waardoor ik niet meer aan mijn opdracht kom.quote:Op maandag 26 november 2007 10:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, want van uitstel komt afstel, je ziet wel hoe het hier gaat
Ja ok, maar dat zijn wel lange dagen danquote:Op maandag 26 november 2007 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, wat doe ik nu eenmaal op zo'n dag.... Weinig, dus dan kan zo'n meeting er wel bij
Dus je gaat m ook nog niet vertellen dat jij het verslag voor jezelf hebt gemaakt?quote:Op maandag 26 november 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn wel lange dagen dan
Zeker voor een stagair
En voor de 'insiders': collega heeft nog niks door, en is dus nog nergens mee bezig. Ja, zijn sudoku's
Een beetje goede wil tonen kan geen kwaad hehquote:Op maandag 26 november 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn wel lange dagen dan
Zeker voor een stagair
Ja, week is zomaar om hoorquote:
Ja, en het gaat weer een dik weekend wordenquote:
probeer maar eens een stageverslag te maken danquote:Op maandag 26 november 2007 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, week is zomaar om hoor
Net vorige week een 60 pagina's tellend verslag afgeleverd, dus deze mag je zelf even doen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
probeer maar eens een stageverslag te maken dan![]()
Uitdagingen!quote:Op maandag 26 november 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net vorige week een 60 pagina's tellend verslag afgeleverd, dus deze mag je zelf even doen.
En tevens heb ik jou stage niet gedaan, dus word nog moeilijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |