quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar kijk jij kan wel eventjes eerder gaan.
Ik flik dat hier niet. Directeur zegt zelden van: "Ik heb het gehad, ik ga naar huis. Als je wilt mag je ook gaan hoor". En dat is dan rond 16:30.
Zou ik zo iets ook kunnen zeggen?
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
hier ook geen geborrelmaar er is me wel al verteld dat ik mee mag borrelen als er wel 1 komt
m'n begeleider vind dat je stagaires als werknemers moet behandelen, en niet als mensen waar je dingen op kunt afschuiven
Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?quote:
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stagequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat vind ik zo slecht, wanneer stagiaires Best wel jammer dat je je huidige positie niet eens kan spellen zo behandelt worden. Ik heb dit in het verleden ook al eens mee gemaakt en toen te laat ingegrepen. Wanneer me dit weer gebeurd stap ik per direct op, dan maar een half jaar langer of wat voor oplossing dan ook!
Wakkerquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap jou niet eer-ik. Jij bent optimaal aan het genieten van ons sociale vangnet, iets waar ik ditmaal niet over ga klagen. Maar wat doe je in hemelsnaam op dit tijdstip al van bed af, wakker, of onder welke kwalificatie het ook hoort....?
whehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
gisteren een rustdagje genomen wegens privé omstandigheden.
Ik vind dat ook gewoon slecht. Behandel stagiaires enigszins met respect dan gaan ze zelf ook beter werken (weet ik uit ervaring).quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het ook erg hoor als je sommige verhalen hoort (zoals Loontjah had) ik ben wat dat betreft errug blij met m'n plekje. ben ik sowieso wel trouwens, dit is echt een retefijne stage
hmm die zagen we ook niet aankomen?quote:
tja ik wordt hier ook wel als medewerker behandeld maar niet betaaldquote:Ik werd in Dk en word hier gelukkig ook als medewerker behandeld, en niet als loonloze slaaf
Eigenlijk overal waar ik zat wel. Naja, eerste baas bedacht wel eens wat klote karweitjes, maar dat waren wel dingen die gebeurd moesten worden, en ja, je bent nou eenmaal de goedkoopste kracht die hij heeft...
Verder tot nu toe altijd vette stages gehad
Ik dien ook meer te verdienen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tja ik wordt hier ook wel als medewerker behandeld maar niet betaald![]()
![]()
Mooie omschrijving toch? Zo lijkt het allemaal wat beter te klinken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
whehehe
Laat ik nou om dezelfde reden een 'rustdag' hebben genomen.
Hier zeggen ze er niets van, al blijf ik een hele week weg
dat vind ik zo'n onzin altijd hequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Zo ziek ben je anders niet door achter de computer te kruipen en te gaan Fok'ken
als jij kunt internetten misschien wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Ja, als ik kan internetten dan kan ik net zo goed naar het werk gaan. Je krijgt toch wel betaald, dan maar half werk leveren. Voor TV kijken hoef je amper uit bed.
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer anders... dus dat kan ik niet vanuit mijn bed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Ja, als ik kan internetten dan kan ik net zo goed naar het werk gaan. Je krijgt toch wel betaald, dan maar half werk leveren. Voor TV kijken hoef je amper uit bed.
Ik denk nog steeds dat het niet al te laat wordt !quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef JeroenV het volgende:
Mwah, als ik echt ziek ben kan ik wel computerren, maar niet heel lang.
Ik moet gewoon tot half zes, hoop op vijf. Vanavond een concert en daarna uit, heb er zin in
Misschien eerst een half uurtje bijslapen
vanavond flink bezopen worden, zaterdag avond ook geloof ik en zondag ga ik paintballen, lijkt me cool, nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:09 schreef Loontjah het volgende:
En mensen nog wilde weekendplannen?
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:09 schreef Loontjah het volgende:
En mensen nog wilde weekendplannen?
pas een beetje op met rijden dan aub, ik heb namelijk het gevoel dat ik erg dronken ga worden vanavondquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben vanavond volgens mij de bop, waar ik precies uit zal komen weet ik niet, maar ja. Heb ook helemaal geen zin om me compleet van de wereld te zuipen!
Ik ben in het Limburgse, als jij daar ook verkeerd pas dan enigszins op voor Audi A3tjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef HansU het volgende:
[..]
pas een beetje op met rijden dan aub, ik heb namelijk het gevoel dat ik erg dronken ga worden vanavond
Dit kan betekenen dat ik dalijk gewoon een half jaar studievertraging heb, een jaar extra collegegeld moet betalen, en een jaar lang niet binnen mijn vakgebied bezig ben.quote:Beste Sjoerd,
De minor voor februari gaat niet door, omdat er te weinig belangstellenden zijn. In september gaat ie sowieso wel door.
Als je t.z.t. nog belangstelling hebt, neem dan in mei bijvoorbeeld contact met mij op. Dan nodig ik je een keer uit.
Mvg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |