Als ik daar zat zou ik het ook doen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk...! [afbeelding] ik ben niet de enige die achter zweedse dames aan zit! [afbeelding]
Masterlijke filmquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, the dragon's balls were blazin' as I stepped into his cave
Then I sliced his fucking cockles with my long and shiny blade
'Twas I who fucked the dragon, fuckalye sing fuckaloo
And if you try to fuck with me then I shall fuck you too!!
Meesterlijk toch [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Masterlijke film [afbeelding]
(doelt op muziek)
1 ding is me nu wel duidelijk.. je kunt ECHT NIET zingenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de mensen die Fries kunnen verstaan, of het willen proberen:
Ik en onze versie van Hey There Delilah. Ben geen zanger, ben verkouden, en spelen en zingen tegelijk is nog even oefenen, maar here it goes:
Kramtried - Hé Dêr Dom Frouminsk
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
1 ding is me nu wel duidelijk.. je kunt ECHT NIET zingen [afbeelding]
"Verzoepe in mien hiete brei.." Dat is toch niet wat ik denk wat et is he? [afbeelding]
En dat is echt makkelijk hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef Trigalti het volgende:
DIT -> http://media.putfile.com/Ebut---Smoke
Is dan wél weer vet [afbeelding] Dat wil ik ook kunnen [afbeelding]
Ik ben best goed in Guitar Heroquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klopt
Maar hadden jullie wat een idee, volgende keer word het opgenomen met onze echte zanger
Fersûpe yn myn hite brij: Verzuipen in mijn hete pap [als in toetje, jeweet, gortepap ofzo]
[..]
En dat is echt makkelijk hoor
Kan jij zelfs nog leren!
Ik zou toch liever gitaar spelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ook leuk toch
Knopjes drukken
Hans
quote:Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteren een laagje sneeuw gevallen..
Ze hebben de sneeuwpop onthoofdquote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Hier is de sneeuw al weer weg...!
Goeiemorgen Luctor.et.Ermergo
hoeveel uur had je er aan besteed?quote:
Ikke niet.. een stel andere exchange studenten die weinig sneeuw in hun leven hebben gezien..quote:Op zondag 25 november 2007 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoeveel uur had je er aan besteed?
Omfg Mijn baas is bij Within Temptation geweestquote:Op zondag 25 november 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Goodmorning.
Zo, ik heb lekker geslapen onder mijn winterdeken.
Ik weet zeker dat ik er morgenvroeg moeilijk uit zal komen..
Oh ja...[ afbeelding ] Within Temptation was hip !!![ afbeelding ]
Wat een goed ideetjequote:Op zondag 25 november 2007 12:17 schreef Loontjah het volgende:
Dadelijk een uitsmijter spek-kaas bakken
Hmm, misschien heb je gelijk.. (Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar goed.) Maar dan lijkt mij in wat voor toestand je voor de klas staat best belangrijk.... Ik met knallende koppijn en half kotsend... lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 23 november 2007 13:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maakt het in het huidige onderwijs dan ook nog maar iets uit hoe en in wat voor toestand iemand voor de klas staat. Educatie doormiddel van onderwijs is één groot farce. Het gaat om het papiertje wat je hebt, de kennis doe je later pas op.
Ps. voor een autodidact is elke minor beschikbaar!
Nee, maar ik wel live gezien hoe zijn romp werd geslacht.. en zal wel nu aan het smelten zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
PB
Al beelden van de slachting??
quote:Op zondag 25 november 2007 14:49 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt als een fijne klote opdracht Kuno
Nee.. wel dagen met -2, -4 overdagquote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
Haha beter![]()
Jammer dat het smelt.... nieuwe onderweg?
doe je het tochquote:Op zondag 25 november 2007 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
zeg ik ga hier niet in 't weekend posten hè![]()
oh kut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |