Ja, heb wel eens een ronde meegereden met een dikke porsche maar zelf niet gereden helaas. Laatste 2 jaar niet heel veel meer geweest. Voor die tijd kwam ik er altijd wel een keer of 5-6 per jaar.quote:Op maandag 26 november 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, de n00bs
Wil er nog wel eens een paar rondjes doen in een leuke Porsche ofzo
Of met eigen auto, maar dan moet ie eerst klaar...
Ooit!
Nee, daar is ook een reden voor: Het loopt altijd weer goed af.quote:Op maandag 26 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi is dat altijd
En volgende keer eerder beginnen doe je ook niet![]()
Heel herkenbaar
Nou, niet meer Fok!ken dan! Typen krengquote:Op maandag 26 november 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, daar is ook een reden voor: Het loopt altijd weer goed af.
Dus weinig reden om de volgende keer eerder te beginnen. Ok, de stress kan als matig bestempeld worden
Zonde! Ik zie het toch wel als het mekka voor de autoliefhebber. We hebben een aantal bizarre dingen gezien/gefilmd en op foto staan. Ik heb nog wel een foto waar 2 vrienden van me en ikzelf opstaan terwijl we lijkt alsof we alle 3 in een zonda stappenquote:
Als ik mezelf niet over kan halen tot typen zal jou dat ook lastig lukken denk ikquote:Op maandag 26 november 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, niet meer Fok!ken dan! Typen kreng ~O>
Ligt er ook aan of ik een simpel reflectie-verslag moet schrijven of dat ik bezig ben met academische teksten uit te pluizen en vervolgens in mijn eigen verslag moet verwerken. Schrijven van Engels maakt het ook wel wat lastiger mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 26 november 2007 09:57 schreef JeroenV het volgende:
Ik moet me bij verslagen ook altijd voor afzonderen en je gelijk aanzetten om te beginnen, anders gaat het niet werken. Als ik eenmaal bezig ben lukt het vaak nog erg goed ook
Ja, wel lachen. Waren 3 verschillende zonda'squote:Op maandag 26 november 2007 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
En die foto is vet man!![]()
Ze willen zo graag maar mogen niet
Welke damquote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef JeroenV het volgende:
En aangezien jackson hier zit te Fokken is het hek al van de dam![]()
Hostquote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Hello people
Weer maandaag![]()
Deadlines
Koffie
Haiquote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Hello people
Weer maandaag![]()
Deadlines
Koffie
Mensen doen altijd moeilijk maar je weet niet half waartoe iemand in staat is soms. Projectgenoot waarmee ik veel samen deed had altijd dezelfde instelling als ik. ALLES doen in de uitloop week... Dan schreven we wel eens 4 verslagen in 1 week. Pagina of 150quote:
Oei, dat klinkt een stuk beter dan mijn planningquote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom nu tot de conclusie dat er best twee lekkere weken aankomen. Deze week vrijdag vrij, volgende week donderdag en vrijdag.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt een stuk beter dan mijn planning. Alleen vandaag heb ik al een vergadering die om 6uur begint straks
Tsja, ik gaan mijn opleiding niet op het spel zetten voor een verslag/paper.. dan maar even doorbijtenquote:Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
En een mens is tot meer in staat dan hij denkt, je moet je er alleen tot kunnen zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |