Bierquote:Op maandag 26 november 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, scoren... maar wel leuke chick tegen gekomen
Held op sokken die ik ben heb ik alleen een voornaam durven vragen
Maar ze kent geloof ik een maat van me die mee was, dus die maar eens vragen naar een nummer of email adres ofzo.... maar ja, wat dan te sturen...
Ik en vrouwen
mijn tactiek toen ik m'n vriend wilde versieren (wat wonderbaarlijk genoeg gelukt isquote:
Je bent ook pas 24quote:
quote verneuktquote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen deze morgenweer een dag zonder zorgen
weer een dag vol jolijt stagelopen doen we met vlijt
[..]
mijn tactiek toen ik m'n vriend wilde versieren (wat wonderbaarlijk genoeg gelukt is) veeeeeel zuipen
dan durfde ik wel wat meer
jaquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Etc
En ik had ook wel bier op hoor, alleen blijkbaar niet genoeg
Maar vind het zo stom van mezelf dat ik pas wat durf als ik half lam ben! Maar jij bent ook een vrouw, dat is anders
Wel okequote:Op maandag 26 november 2007 08:46 schreef Loontjah het volgende:
En gallie ?
quote:
Zeker met zo'n goddelijke leeftijdquote:Op maandag 26 november 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Nee maar jij bent vrouw, ze komen wel op jou af
moet ik je nou in die waan latenquote:Op maandag 26 november 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Nee maar jij bent vrouw, ze komen wel op jou af
Op mij niet bepaald![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goddelijke leeftijd.
Vrouwen hebben het maar makkelijk
Hmja, same here zeg maar. Motivatie is alleen wat ver te zoeken met name op vrijdag en maandagquote:Op maandag 26 november 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
En ja jackson, druk met school afronden
Om eerlijk te zijn heb ik er niet echt een hekel aan, gaat me altijd wel goed af die verslagen maken. Ben er alleen nu wat te laat mee begonnen (zoals altijd). En zelfs nu ik weinig tijd heb zit ik nog te fok!kenquote:Op maandag 26 november 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte!! Heb ook een hekel aan verslagen
Typen danquote:Op maandag 26 november 2007 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik er niet echt een hekel aan, gaat me altijd wel goed af die verslagen maken. Ben er alleen nu wat te laat mee begonnen (zoals altijd). En zelfs nu ik weinig tijd heb zit ik nog te fok!ken
Inderdaad jaquote:Op maandag 26 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, en coole UI heb je! "Die grüne Hölle"
Ja, moet ik ook eigenlijk doen maar juist omdat het altijd wel lekker gaat begin ik er ook laat mee. Resultaat dat ik 50 pagina's in een week moet wegtypen straksquote:Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Typen dan![]()
Maar heb ik ook wel, als ik eenmaal bezig ga, dan wil het ook wel, en het eindresultaat is ook altijd wel goed, maar vind het in algemeen niks. Liever met de soldeerbout in de hand wat aan het knutselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |